|
שלום אני איתן->חדש בפורום
|
View this Thread in Original format
| Eitan E |
שלום לכולם אני איתן ואני חדש בפורום
אני הנדסאי אלקטרוניקה ומכור בצורה קיצונית לטראנס בעיקר אפליפטינג וקל ופרוגרסיב
הרבה זמן אני מחפש פורום של מכורים לטראנס ואני מקוה שהגעתי למקום הנכון |
|
|
| Rising |
| הגעת למקום הנכון אחי ברוך הבא אני אורן :) |
|
|
| YuVaL |
הופהההההה
סוף סוף יצוג מרחובות
מישהו קרוב
סוף סוף יש עוד מישהו שיוכל לבוא לשגיא!!
מוהאהא..
נעים מאוד אחי
אני יובל |
|
|
| Segev |
| ברוך הבא , אני ליאור.. |
|
|
| MASTERsplinter |
| ברוך הבא אחי.. |
|
|
| TTman |
!!! ברוך הבא אח
הנדסאי אלקטרוניקה
פישששש יפה יפה, בקרוב גם אני אהיה כזה
יעני סיימת י-ד
סבבה אח שלי
תהנה פה אחי
שיהיה בכיף |
|
|
| Hell_Copter |
ברוך הבא אח שלי אני רועי
אני אחד המודים פה אז אם יש לך איזושהי בעיה אתה יכול לפנות אליי
ושיהיה לך רק בכיף
בכיף אני אומר
תעשה חיים |
|
|
| -CosmicFire- |
Welcome :}}
im Kipper :D :D :D |
|
|
| HyPeRSoNiC |
שלום שלום
ברוך הבא לביתינו הצנוע
אני אורן
נעים מאוד |
|
|
| KrazyDJs |
שלום לך איש חכם...
אני אליאור...
have fun balbalot shiguim :crazy: :eyespop: |
|
|
| Shahar |
תהנה פה אחי
אנלא מוד אבל בוא אלי אם עושים לך פוזות
:>
תרשום תצמך ב
meet the crew
תהנה! |
|
|
|
|