|
Trance of Techno
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
't is weer eens tijd voor een poll :D
Gewoon.. een hele simpele: Trance of Techno
Ik wil gewoon eens weten wie er hier allemaal Techno boven Trance verkiest.. :)
Ikzelf hoef er niet eens over na te denken :o TRANCE uiteraard |
|
|
| JdDark |
| moeilijke keuze, lol:D :D :D :D :D :D |
|
|
| Robvef |
| Dit was best wel een moeilijke keuze. Ik hou van trance maar ook zeer zeker van techno. Ik heb gekozen voor trance omdat ik dit toch wat meer toegankelijker vind dan techno. (Al is goed beuken op zijn tijd ook lekker) |
|
|
| Ding Chavez |
Helemaal met Robvef eens.
Trance music was my first love, and it will be my last ;) |
|
|
| cyberia |
| 't begint me een 't' en het eindigt op 'rance':) |
|
|
| Optimus Trance |
| hoewel t de laatste tijd meer richting techno gaat, toch maar trance. Waarom? ik moet er niet aan denken om de hele avond techno te horen(sorry guyz:D), dan maar liever de hele avond trance:D:D:D |
|
|
| Jukx |
Nah!! Wat is dat nou!? Ik ben gewoon de eerste die voor TECHNO kiest!!
Ja ik was vroeger ook helemaal weg van trance.. begrijp me niet verkeerd!
Maar imponeer me nou is een keer met 1 goed trance-nummer?!?!?!?
Het is allemaal zo ontzettend afgezaagd en cheezy tegenwoordig met trance!! Ja kom op!! dat is toch zo!! of je moet richting progressive gaan, dat vind ik dan wel weer gaaf, maar 90% van de trance tegenwoordig is zo ontzettend plat en gaaaaaaaaar gewoon!!
Ook vind ik dat de instelling, houding en kijk tegenover het hele gebeuren van veel trance-djs zo ontzettend FOUT gewoon!! (voorbeeld: Johan Gielen)
Je merkt gewoon dat bij techno-djs "de spirit" gewoon nog veel meer leeft... en dat vind ik eigenlijk best wel belangrijk!!
Je ziet toch ook aan veel djs dat ze richting de progressive gaan.. (Armin van Buuren bijvoorbeeld) Nee, trance is echt een beetje een gesloten boek voor mij.
Trance is inderdaad veel toegankelijker dan techno en dat is juist een ding waar ik het niet zo op heb... heel veel mensen lopen bijvoorbeeld te zeiken dat Sensation te "commercieel" zou zijn... dat vind ik een beetje scheef eigenlijk, want als er 1 feest is waar ze DE trance zullen draaien die veel mensen op deze site adoreren dan is het wel op Sensation!!
Nog zoiets: veel mensen zeiken dat er zoveel "tmf-kinderen" op Sensation af zullen komen... maar waar denk je nou dat dat doorkomt???
Ja inderdaad ja!!! Door die ontzettende toegankelijke sound van trance tegenwoordig!! (en dat is dan nog netjes uitgedrukt!)
En ja natuurlijk (om Miss P voor te zijn) op zo'n feest als Shockers komen ook veel kleine kinderen en boeren af.. maar dat komt eerder door de commercieele opzet van het feest dan door de muziek zelf!!
Maaaaaaarja, vat dit niet persoonlijk op... dit is gewoon mijn MENING!! |
|
|
| Partyhardy! |
| ook trance voor mij, techno is zeker goed maar er gaat niets boven een heerlijke trance set! ;) |
|
|
| arno |
| eigenlijk luister ik naar alles waar een beat inzit, toch maar voor trance gekozen. |
|
|
| Blik |
voor mij ook Trance, ik moed in een bui zijn voor Techno en voor Trance niet!!
daarom dus Trance |
|
|
| Boss |
| quote: | Originally posted by Jukx
Nah!! Wat is dat nou!? Ik ben gewoon de eerste die voor TECHNO kiest!!
Ja ik was vroeger ook helemaal weg van trance.. begrijp me niet verkeerd!
Maar imponeer me nou is een keer met 1 goed trance-nummer?!?!?!?
Het is allemaal zo ontzettend afgezaagd en cheezy tegenwoordig met trance!! Ja kom op!! dat is toch zo!! of je moet richting progressive gaan, dat vind ik dan wel weer gaaf, maar 90% van de trance tegenwoordig is zo ontzettend plat en gaaaaaaaaar gewoon!!
Ook vind ik dat de instelling, houding en kijk tegenover het hele gebeuren van veel trance-djs zo ontzettend FOUT gewoon!! (voorbeeld: Johan Gielen)
Je merkt gewoon dat bij techno-djs "de spirit" gewoon nog veel meer leeft... en dat vind ik eigenlijk best wel belangrijk!!
Je ziet toch ook aan veel djs dat ze richting de progressive gaan.. (Armin van Buuren bijvoorbeeld) Nee, trance is echt een beetje een gesloten boek voor mij.
Trance is inderdaad veel toegankelijker dan techno en dat is juist een ding waar ik het niet zo op heb... heel veel mensen lopen bijvoorbeeld te zeiken dat Sensation te "commercieel" zou zijn... dat vind ik een beetje scheef eigenlijk, want als er 1 feest is waar ze DE trance zullen draaien die veel mensen op deze site adoreren dan is het wel op Sensation!!
Nog zoiets: veel mensen zeiken dat er zoveel "tmf-kinderen" op Sensation af zullen komen... maar waar denk je nou dat dat doorkomt???
Ja inderdaad ja!!! Door die ontzettende toegankelijke sound van trance tegenwoordig!! (en dat is dan nog netjes uitgedrukt!)
En ja natuurlijk (om Miss P voor te zijn) op zo'n feest als Shockers komen ook veel kleine kinderen en boeren af.. maar dat komt eerder door de commercieele opzet van het feest dan door de muziek zelf!!
Maaaaaaarja, vat dit niet persoonlijk op... dit is gewoon mijn MENING!! |
.... gaan we daar weer over discussieren? :rolleyes:
Ik denk dat ik toch maar voor trance kies... Gewoon omdat ik meestal niet als ik achter m'n compu zit techno ga luisteren.
Ga ik naar 'n feest ofzo, dan hoor ik toch wel liever hard trance of techno.. |
|
|
| New Wave |
| Trance, lekker om naar te luisteren met huiswerk, of een kater ofzo...of met liefdesverdriet........maar het is toch wel ALL THE WAY TECHNO!!!!!!dag in dag uit, sommige mensen vragen waarom ik niet gek van die muziek wordt......ik zal wel gewoon een maniac zijn :D |
|
|
|
|