return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
!!!Shadowzone update!!!
View this Thread in Original format
Ding Chavez
Ik stel voor dat je ff een kijkje op http://beam.to/s-zone gaat nemen :)
Een ongelofelijk grote update in de mixes-section met o.a wat oude sets maar ook een paar lekker nieuwe, en wat music video's...
Als je vanmiddag nog niks te doen, kun je nu lekker de hele middag gaan downen :)

GreetZ, DC
Blik
bedankt voor het vertellen, ik surf er dalijk wel ff naartoe
New Wave
Hey kerel, goed te doen die site, alleen jammer dat ie niet zo snel gaat. maar ga der zeker gebruik van maken.

THNX
Henkie_henk
Dankje.. gemak dient de mens zie ik alweer :) ook nog een link erbij :D

thankz..
Blik
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Dankje.. gemak dient de mens zie ik alweer :) ook nog een link erbij :D

thankz..


je gaat me toch niet vertellen dat je die site nog niet kende hè???
Dj Lex
Uhhhhh hoe werkt het precies. Ik ben niet zo snugger hehe
Blik
voor de liedjes, download eerst het TFMP3 bestand dat op de site staat, dan download een liedje, dat moet je renamen van .doc naar .exe en dan dubbelklikken op het bestand.......

die livesets gaan echt te langzaam, ik wilde de video van Tom Harding downen, hij ging maar 10 kb/sec, duurde nog 5 uur voordat ik hem binnenhad:( maar naar 2 MB stopte die er zomaar mee
Dj Lex
quote:
Originally posted by Blik
voor de liedjes, download eerst het TFMP3 bestand dat op de site staat, dan download een liedje, dat moet je renamen van .doc naar .exe en dan dubbelklikken op het bestand.......

die livesets gaan echt te langzaam, ik wilde de video van Tom Harding downen, hij ging maar 10 kb/sec, duurde nog 5 uur voordat ik hem binnenhad:( maar naar 2 MB stopte die er zomaar mee


ja dat begreep ik dus niet. waarom geen mp3 aan het eind/
Blik
ja, weet ik ook niet hoor, vind het ook maar een irritant systeem
Dj Lex
quote:
Originally posted by Blik
ja, weet ik ook niet hoor, vind het ook maar een irritant systeem


ja daarom ga ik er ook nix d/l denk ik, moet ik weer van alles gaan downen, daar heb ik nooit zin in

Blik
quote:
Originally posted by Dj Lex


ja daarom ga ik er ook nix d/l denk ik, moet ik weer van alles gaan downen, daar heb ik nooit zin in


goh, dat tfmp3 bestand is ook wel maximaal 20 kb groot, wat een moeite zeg :)
Dj Lex
quote:
Originally posted by Blik


goh, dat tfmp3 bestand is ook wel maximaal 20 kb groot, wat een moeite zeg :)


nou dat niet, maar dan komt er weer zoveel rotzooi enzo op
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement