|
Graphix thread
|
View this Thread in Original format
| Henkie_henk |
Okay peepz.. als iemand wat leuks heeft gemaakt met ze "gekochte" photoshop.. dan kan je het hier posten..
en nee dit is geen excuus om mijn sig te late zien..;)
k heb ook een plaatje van sugarbean ge edit.. met die nerd ex-vriend van der.. k zal ff vrage of ik die mag poste..
Dus post je eigen of andere (jat maar raak) creaties hier maar
Dit is mijne:

hijs wel groot he :) |
|
|
| Blik |
haha leuke sig Henkie, jammer dat die MÁÁR driekwart van mijn beeldscherm inneemt:rolleyes:
als je hem nou ietsiepietsie kleiner maakt dan is het een goede sig, en ik denk dat vele jongens het daarmee eens zijn:D |
|
|
| JdDark |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
k heb ook een plaatje van sugarbean ge edit.. met die nerd ex-vriend van der.. k zal ff vrage of ik die mag poste..
|
DOEN, dan zal ik de mijne ook posten |
|
|
| Blik |
| ik heb trouwens geen eens photoshopdus kan ik ook niets editen en dan posten, ik zou natuurlijk ADK's ouwe sig kunnen posten, maja, die kent iedereen volgens mij al |
|
|
| Dj Lex |
| haha ja das een leuke Henkie beetje groot idd |
|
|
| Henkie_henk |
En zo?
 |
|
|
| Glaniskanis |
Nice Henkie :p
Mooi plaatje
post die van sugarbean ook maar ff (kunnen we ff kwijlen :D)
Trouwens mijn sig is ook uit photoshop gemaakt (nee niet geripped, gewoon na gemaakt)
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
En zo?
|
veel beter jongen, ik vind ook dat je Sugarbean moet posten...... |
|
|
| JdDark |
| quote: | Originally posted by Blik
veel beter jongen, ik vind ook dat je Sugarbean moet posten...... |
alleen met haar toestemming |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by JdDark
alleen met haar toestemming |
Oh nee he
Ethiek-freak (dat rijmt) :p
Ze kan dit toch niet lezen (en doet dat waarschijnlijk dan ook niet), maar ja als je dan toch ethisch verantwoord moet bezig gaan had je ook wel een aantal vage plekjes op de duidelijke plekjes moeten zetten bij dat plaatje van je Henkie :D (volg je me nog)
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| raoel |
hijs zeker wel mooi.
Maar ik moet um natuurlijk wel een beetje afkraken.
Dat plaatje had aan de zijkanten ook geleidelijk over moeten gaan in zwart.
Net als onder en boven.
Maar ja das moeilijk te maken denk ik. Tneminste om dat mooi te maken.
En je had er geen HENKIE HENK rechtsonder moeten zetten :D
Maar zoals alle kunstenaars dat doen zou ik in jou geval ook je naam onder hebben gezet. |
|
|
|
|