return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Ergenissen (pg. 2)
View this Thread in Original format
Fkwebeman
Ik erger mij aan mijn baas
Ik erger mij aan mijn werk (maar niet aan mijn collega's)
Ik erger mij aan mensen die naar een feest gaan omdat het een 'hype' is
Ik erger mij aan mensen die partypeople een slechte naam geven
Ik erger mij aan mijn bankrekening
Ik erger mij aan het feit dat ik deze zomer geen enkel feest (op sensation na) kan bezoeken
Ik erger mij aan zondagsrijders
Ik erger mij aan mijn oma die doet alsof ze zwaar hulpbehoevend is, maar zo fris als een hoentje de rollator vergeet, in het tehuis als wij er niet zijn..
Ik erger mij aan het feit dat iedereen op vakantie was (incl ouders uitgezonderd 1 broertje) toen ik jarig was
Ik erger mij aan de Zus (en vooral aan haar vriend) van mijn vriendin.
Ik erger mij aan het weer
Ik erger mij aan school
Ik erger mij aan mensen die feesten afzeiken zonder er zelf geweest te zijn
Ik erger mij aan ID&T dat mij verplicht stelt een abonnement te nemen op hun blad!
Ik erger mij aan Tiesto, Armin en Ferry, waarom blijf ik verslaafd?
Ik erger mij aan www.hattrick.org, mijn 2e verslaving
Ik erger mij aan Bush/Berlusconi/Schroder.. jezus wat een kleine kinderen zeg..
Ik erger mij aan het feit dat de westerse wereld genoeg reserves heeft om ook afrika 10 jaar te kunnen voeden.. (maar het liever weggooid)
Ik erger mij aan het feit dat er op een wereldtop veel besloten wordt, maar niet uitgevoerd
Ik erger mij aan het milieu
Ik erger mij aan de plaatselijke stoere 'marokkanen/turken' hier.
Ik erger mij aan niet identificeerbare tracks
Ik erger mij als ik het wel weet, maar het komt niet uit mijn mond.. puntje van mijn tond
Ik erger mij aan veel meer..



Ik erger mij dat ik me zoveel erger..
robin
quote:
Ik erger mij aan Bush/Berlusconi/Schroder.. jezus wat een kleine kinderen zeg..


EENS!
M_Peror
quote:
Originally posted by Remy D
Ik geef bijna nooit richting aan, maar dat komt omdat ik me erger aan rukkertjes als jij die te sloom zijn om te zien dat iemand ,al heeft hij geen richting aan, een bepaalde kant op gaat op een rontonde.

Hehe... De volgende keer dat iemand je snijdt op de snelweg, moet je daar maar eens aan denken. Je was gewoon te sloom om te zien dat ie jouw kant op kwam.... wedden dat je dan ook zit te godveren?




:p
Remy D
quote:
Originally posted by M_Peror
Hehe... De volgende keer dat iemand je snijdt op de snelweg, moet je daar maar eens aan denken. Je was gewoon te sloom om te zien dat ie jouw kant op kwam.... wedden dat je dan ook zit te godveren?




:p

Hahaha ik word nooit gesneden!! Gisteren zag ik wel een klein kut autootje over het hoofd maar gelukkig had ik oplettende bijrijder. Maar dit is weer heel wat anders. Maar dit gebeurt me normaal ook nooit.
arjoderoon
quote:
Originally posted by Remy D
Hahaha ik word nooit gesneden!! Gisteren zag ik wel een klein kut autootje over het hoofd maar gelukkig had ik oplettende bijrijder. Maar dit is weer heel wat anders. Maar dit gebeurt me normaal ook nooit.


dr zijn altijd mensen die denken dat zij wel kunnen rijden en de rest niet.. maar zo'n knipperlicht zit niet voor niets op een auto...
Creamfields23
Ik erger me aan het feit dat:

Het weer slecht gaat met die Economie en elke keer weer als je de krant open slaat er weer eens bezuinigd moet worden op dit en dat.

Aan de vreselijk verslavende repeatknop als je alsamar weer gebruikt als je een nummer vet vind:D (Ik noem het voortaan de tune-Killer)

Mensen die hun hond voor je deur laten schijten

En irritante dagblad en krantenbezorgers die te lui zijn om iets door de brievenbus te droppen en het gewoon voor de deur op de grond kwakken:whip:

Last but not least huisartsen die de verkeerde diagnose stellen!:whip:
Remy D
quote:
Originally posted by arjoderoon
dr zijn altijd mensen die denken dat zij wel kunnen rijden en de rest niet.. maar zo'n knipperlicht zit niet voor niets op een auto...

Het is niet verplicht zolang je je mede weggebruikers maar niet in gevaar brengt. En zoals je al kon lezen doe ik dat dus niet!!!
M_Peror
quote:
Originally posted by Remy D
Het is niet verplicht zolang je je mede weggebruikers maar niet in gevaar brengt.

Sorry, maar dat is volgens mij dus gewoon niet waar. Richting aangeven is net zo verplicht als de maximumsnelheid (en net zo min optioneel zolang je je medeweggebruikers maar niet gevaar brengt).

Beide regels hebben nog een overeenkomst: verdraaid weinig automobilisten die zich eraan houden... :D Maar die tweede vind ik minder irritant (plus ik doe het zelluf ook misschien dat dat scheelt :rolleyes: ).
Remy D
Nee hier zit je fout! Het is zeker niet verplicht tenzij je een medeweggebruiker in gevaar kan brengen doordat je het niet doet. Maar dat zei ik al eerder.
Blik
als er iets irritant is is het wel dat sommige automobilisten geen richting aangeven, als mensen een straat in moeten en ze laten dit merken door middel van een knipperlicht kan ik er op anticiperen en alvast het gas loslaten, als zo zomaar midden op de straat gaan remmen moet ik dat ook doen, zorgt voor meer kans op ongelukken en remt het verkeer af....

en richting aangeven is verplicht als je een straat in gaat ofzoiets dergelijks, ook al is er niemand in de buurt. Bij het wisselen van baan is het niet verplicht

(heb net rijbewijs gehaald dus die zooi is er allemaal redelijk goed ingestampt)

New Wave
Ik erger me aan 1 ding:


HARDSTYLE
DjRV
en streepjesblousen :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement