|
Ergenissen (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Chicane
Ik erger mij aan:
- Hotmail spam
- Trieste MSN namen (~~~!!50cent rulezzz!!~~~ etc..)
- Mensen die geen deodorant gebruiken
- Mensen die niet weten dat ze uit hun bek stinken en hele conversaties met je voeren
- Turkse verkopers
- Marokkaanse verkopers
- Collectanten
- TelSell
- TMF
- MTV
- Kettingmailtjes van mensen die denken dat ze 1 cent per forward krijgen en bij minstens 10 forwards komen je wensen uit
- Tweakers
- ClubCharts
- Hardstyle
- Hardhouse
- Hardcore
- Gabbers
- Meelopers
- Vastlopers van de computer
- Programma's die opstarten met het booten van Windows, (RealPlayer en dergerlijke.. gvd kneuze troep)
- Bond Tegen Het Vloeken, godverdomme laat me lekker vloeken als ik godverdomme het toepasselijke krachttermwoord vind
- Postcode Loterij
- Nederlandse volksmuziek
- Amsterdammers
- Uploadsnelheid van 13kb/s
- XDS/NFH/OGi/TR/BOSS/TWC/etc.. (sommigen snappen ook waarom ;))
- BNC's die om de 5 minuten disconnecten
- /join #channel password typen in public channels maar dan vergeet je net effe de slash..
- Topicspam
- Threadspam
- DEZE HELE DRAAD
|
Whehehehe, helemaal mee eens ;)
Kusje Paul! :D |
|
|
| basd |
| Ik word moe van mensen die overal over zeiken en zich overal aan ergeren. Zoek een hobby ofzo. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Ik word moe van mensen die overal over zeiken en zich overal aan ergeren. Zoek een hobby ofzo. |
Ik erger me aan mensen die nergens een mening over hebben en die niets boeit enzo. Wordt een keer wakker !
:p ;) |
|
|
| robin |
| quote: | | - Automobilisten die denken mijn FireBlade eruit te accelereren (160pk met een top van 300 hou je niet zomaar bij mensen..) |
das toch juist leuk :D
| quote: | | - Ingehaald worden door een Yamaha R1 in een bocht omdat je nog niet heel erg diep in de bocht mag hangen met nieuwe niet ingereden banden |
t leven is hard he :D |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik erger me aan mensen die nergens een mening over hebben en die niets boeit enzo. Wordt een keer wakker !
:p ;) |
Ik zeg niet dat ik me NERGENS aan erger :)
Je kunt het alleen ook overdrijven... Als je je aan TMF ergert, dan kijk je toch niet?
Waar ik me trouwens ENORM aan erger, is mensen die zeggen dat ze aan het afstuderen zijn, maar ondertussen alleen maar op fora posten en mijn mailbox volgooien.
:p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ben Sims draait in de Hardstyle tent op ML! :D |
Ik erger me aan Ben Sims, op Awakenings was hij bagger dus hij mag van mij gerust in de hardstyle tent draaien...want bagger hoort bij bagger :D
En inderdaad, ik erger me ook aan streepjesblousen :p
Bram dat jij je ergerd aan mensen die in je ballen knijpen snap ik niet, je kwam 4 keer klaar toen we met zijn alle aan je balletjes zaten! :p |
|
|
| basd |
| quote: | | Originally posted by New Wave Bram dat jij je ergerd aan mensen die in je ballen knijpen snap ik niet, je kwam 4 keer klaar toen we met zijn alle aan je balletjes zaten! :p |
Nou mijn handen waren schoon na die tijd, ik heb nergens aan gezeten ! Ik ontken ALLES !
Oh ja, Ben Sims was inderdaad behoorlijk r*k.. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Ik zeg niet dat ik me NERGENS aan erger :)
Je kunt het alleen ook overdrijven... Als je je aan TMF ergert, dan kijk je toch niet?
Waar ik me trouwens ENORM aan erger, is mensen die zeggen dat ze aan het afstuderen zijn, maar ondertussen alleen maar op fora posten en mijn mailbox volgooien.
:p |
Poppelepee, en nu oprotten naar Zweden jij! ;)
Ik ben aan het afstuderen! :p |
|
|
| arj1o1 |
| aan die kutho%&ren op school die een7.46 afronden naar een 7! |
|
|
| Switch |
| AAN BUITENLANDERS DIE NU NOG NIET WETEN DAT WE EEN SPECIALE THREAD VOOR HUN HEBBEN OM INFORMATIE TE VINDEN OVER NEDERLAND! |
|
|
| robin |
deze hitte
schiphol
mart smeets |
|
|
| Joost008 |
| quote: | Originally posted by robin
deze hitte
|
Dan wil ik je ook nie horen in de winter :cool: |
|
|
|
|