|
Ergenissen (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
- over werkelijk alles zeurende ouders... sjongejonge wat kunnen mensen zich druk maken om niets zeg...
verder nog wat eigenlijk nietsbetekenende verkeersergenisjes:
- mensen die geen richting aangeven bij het verlaten van de rotonde terwijl ik sta te wachten
- vrachtwagens die gaan inhalen als ik er net met pa's bussie aan kom knorren die ik na laaaaaaaang aandringen NET op de 120 gekregen heb
- mensen die de verkeersregels niet kennen - of iig niet toepassen
forumergenissen
- (ik noem geen namen) mensen die zich door het luisteren naar bepaalde muziek (ik zeg niet welke maar het begint met een P en eindigt op e en ertussen zit rogressiv) zo uberleet voelen dat alles wat er verder in de wereld van muziek gebeurt niet boeiend is, gebagetalliseerd (of zoiets) wordt of afgedaan wordt als simpel (terwijl simpel ook best effectief kan zijn).
- mensen die niet snappen waarom sommige mensen naar bepaalde feesten gaan.
zoooooo dat was het wel, vooral het eerste irriteert me MATELOOS atm |
|
|
| franzelare |
ik erger me vaak aan mezelf :D
daarnaast aan mensen die altijd telaat zijn!
en aan kolkie wolkie natuurlijk :p |
|
|
| HiGH_NrG |
| Dan erger ik me bij deze weer aan Franzelare!:p |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
forumergenissen
- (ik noem geen namen) mensen die zich door het luisteren naar bepaalde muziek (ik zeg niet welke maar het begint met een P en eindigt op e en ertussen zit rogressiv) zo uberleet voelen dat alles wat er verder in de wereld van muziek gebeurt niet boeiend is, gebagetalliseerd (of zoiets) wordt of afgedaan wordt als simpel (terwijl simpel ook best effectief kan zijn).
|
Ik erger me aan mensen die geen namen durven te noemen. :rolleyes:
Maar goed dat ik me niet aangesproken voel.
Ik erger me aan mensen die denken dat ik alle muziekstijlen haat/veracht/kleineer behalve progressive. Mensen die denken dat ze mij kennen vanwege mijn posts hier op dit forum :haha:
Ik erger mij in het algemeen aan mensen die denken dat ze meer/beter zijn dan iemand anders vanwege: muziek/kleding/Geloofsovertuiging/levenswijze. |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by franzelare
daarnaast aan mensen die altijd telaat zijn!
en aan kolkie wolkie natuurlijk :p |
what's the difference? :D :p
en magrec, laat ik nou jou net níet bedoelen...dwz je kraakt andere muziek wel altijd af maar das ook vaak stokerig bedoelt en daardoor wel weer grappig :p |
|
|
| magrec |
Ik voelde me ook niet aangesproken kolkman ;)
Die laatste ergernis in mijn reply dat is mijn echte ergernis de rest kan mij niet zo boeien :o |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by arjoderoon
dat het met de omzet super klote gaat bij de super, dat er daardoor minder uren ingezet mogen worden en ik dus bijna niet hoef te werken
dat er verder bijna geen vakantie werk te vinden is
dat ik nu dus gewoon eigenlijk full time op me luie reet zit en ik geld wil verdienen.:mad: |
i know the feeling.. i know.. |
|
|
| Hitman |
ik erger me helemaal de tering aan OMG en OMFG I DIE!!!
al deze mongolen moeten hun moeder maar gaan vervelen...:whip: |
|
|
| Gio'Dib |
Ik erger me dood aan de warmte, lekker zweten 's nachts en dan de waaier aan, dat schiet niet op.
Ook erger ik me aan mijn pc, die schijnbaar geen koeling heeft op de voeding en zodoende razend heet wordt. Daar moet ik echt wat aan doen. |
|
|
| eieregooie |
Ik erger me aan mensen die aan de bar 5 minuten lopen te blèren dat ze aan de beurt zijn en vervolgens, wanneer ze daadwerkelijk aan de beurt zijn, pas beginnen te denken over wat ze nou eigenlijk willen bestellen en dan tussendoor ook nog ff weglopen om aan de vrienden/kinderen of wat dat ook te vragen wat die nou eigenlijk willen hebben waardoor ze de boel nog zeker 5 minuten ophouden...
En ik erger me aan besluiteloosheid... Vooral in het verkeer... |
|
|
| Subsonik |
| Ik erger me dood dat ik gister in de laatste minuut werd overboden op Cloud 69 - Sixty Nine Ways @ ebay |
|
|
| M_Peror |
| Ik erger me dood aan zogenaamd bloemetjes verkopende zigeunervrouwtjes aan de Spaanse kust die het geld uit je portemonnee jatten terwijl je centjes aan het zoeken bent... :whip: zoals nu al twee vrienden van mij is overkomen :mad: |
|
|
|
|