|
Ergenissen (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik erger me aan 1 ding:
HARDSTYLE |
Ben Sims draait in de Hardstyle tent op ML! :D |
|
|
| Remy D |
| Maar ik erger me ook aan mensen die 60 rijden waar je 80 mag en 80 rijden waar je 100 of 120 mag!! Dat vind ik triest!!! |
|
|
| moogwai |
Ik erger me aan het feit dat je overal veel te veel voor moet betalen.. zelfs voor het toiletgebruik :p
| quote: | Originally posted by Remy D
Maar ik erger me ook aan mensen die 60 rijden waar je 80 mag en 80 rijden waar je 100 of 120 mag!! Dat vind ik triest!!! |
Precies... en vooral op ZONDAG is dit altijd het geval.. dus ik erger me gruwelijk aan zondagrijders :whip: |
|
|
| robin |
nog een dr bij: abn amro
worden weer allemaal vage kosten gerekent door die eikels :whip:
*gelukkig kreeg ik ook mijn rente, 32 cent.. ja flikker toch op man.. steek die 32 cent dan ook maar in je hol! :mad: |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by Remy D
Maar ik erger me ook aan mensen die 60 rijden waar je 80 mag en 80 rijden waar je 100 of 120 mag!! Dat vind ik triest!!! |
/me agrees :D
FF niet opletten en je zit er zo bovenop. En dan haal je ze later in en dan zie je zo'n verkrampt typje met zweethanden achter het stuur en de neus op de voorruit. Als je niet durft te rijden rij dan niet... |
|
|
| arjoderoon |
| quote: | Originally posted by M_Peror
/me agrees :D
FF niet opletten en je zit er zo bovenop. En dan haal je ze later in en dan zie je zo'n verkrampt typje met zweethanden achter het stuur en de neus op de voorruit. Als je niet durft te rijden rij dan niet... |
!EENS
van die ouwe lui die niet harder durven. blijf dan uit de auto want zo ben je een gevaar op de weg. en over die knipperlichten.. op de snelweg gebruik ik ze ook niet... tenminste.. niet als er verder niemand in de buurt is die van mij zou kunnen schrikken als ik niet aangeef dat ik ga in- / uitvoegen. als het druk is geef ik netjes richting aan... |
|
|
| SnuggLe |
Ik erger me aan mensen die dezelfde threads maken als diegene die we een maand of 2 geleden ook hadden.
Ik erger me aan mensen die dezelfde threads maken zoals ik die maak.
Ik erger me aan mensen die aan mijn ballen zitten.
Ik erger me aan kinderen die denken ook een mening te hebben, maar eigenlijk onzin lopen uit te kramen.
Ik erger me aan onwetendheid.
Ik erger me aan domme threads hier die nergens over gaan.
Ik erger me aan spammers op het forum die eigenlijk nooit posten maar als er gespammed kan worden staan ze ineens vooraan.
Ik erger me aan 'persoonlijke'discussies en geflame.
Ik erger me aan zinloos geflame.
...maar van de andere 60 % van het forum waarmee ik leuk kan feesten , wat wel feestbeesten zijn, hou ik wel hoor! ;) kusjes! :D :D
ZIN IN GKGG! |
|
|
| M@rc |
Daar gaan we dan...
Ik erger me dood aan:
- Bellende mensen naast me in de tram
- Die dikke trol die om de een of andere reden ALTIJD tegenover me in de trein gaat zitten
- Diezelfde trol die de hele rit constant moet ouwehoeren met een van d'r vriendinnen
- Meer dan twee kinderwagens in de bus
- Mensen die té dicht tegen je aan gaan zitten in de tram
- Het feit dat de NS het regelmatig in haar bolle kop haalt om té korte treinen tijdens de spits in te zetten
- Mensen die tijdens een regenbui zeuren dat de post nat is als ik het kom brengen (ja, heb een bijbaantje als postbode..)
- (zoals al eerder werd gezegd:..) mensen die te langzaam rijden
- Mensen die het vertikken om richting aan te geven
- Oudere mensen die iets teveel waarde hechten aan het feit dat jongeren respect moeten hebben en zij dus denken dat ze God zijn
- Controleurs in de tram die denken dat je simpel bent
- Trams die te vroeg zijn
- Internet dat niet op wil starten
- Mensen die de moeite niet nemen om hun emails te beantwoorden
- Docenten die de laatste paar dagen van het jaar nog moeilijk gaan lopen doen
- Vertragingen op het vliegveld
- Mensen die gelijk beginnen te ZEIKEN als je na een dag hard werken weer thuis komt
- Het nog steeds niet releasen van Symsonic (Dumonde Remix)
- De steeds hogere kosten die aan de colleges verbonden zijn
- Het vergeten van je huissleutel als er niemand thuis is
- De "OMFG en I die-mensen" hier op TA
- R&B liefhebbers
- As The Rush Comes
- M'n oma die 6x op een dag vraagt hoe het met m'n stage gaat
- Docenten die m'n mooi ingebonden stageverslag laten vallen
- Wachten
- Betalen voor de WC
- "Dit programma heeft een ongeldige bewerking en wordt afgesloten.."
- Mensen die het overduidelijk voorzien hebben op m'n vriendin
- Duidelijk hoorbare fouten in CD rips
- Muggen
- ... |
|
|
| Chicane |
Ik erger mij aan:
- Hotmail spam
- Limiet van 250 domeinadressen die je kan blocken
- Trieste MSN namen (~~~!!50cent rulezzz!!~~~ etc..)
- PlanetSide patches die niet werken
- Gefragged worden door enorme lag en je tegenstander die zich rotlacht erom
- Teamkillers
- Me Radeon die soms spontaan ermee ophoud (nieuwe driver zoeken sucks)
- Mensen die spontaan je op MSN aanspreken zonder reden, zonder moraal van het verhaal, zonder IETS NUTTIGS :)
- Mensen die 1000x op IRC vragen of je er bent terwijl je afwezig bent (lees: aan het werken bent) en dit gerust om de 5 minuten blijven volhouden
- Automobilisten die denken mijn FireBlade eruit te accelereren (160pk met een top van 300 hou je niet zomaar bij mensen..)
- Automobilisten die het niet kunnen uitstaan dat je sneller optrekt met je motor en spontaan keihard op de ram trappen vlak voor je motor
- Automobilisten die je blijven irriteren omdat je je middelvinger na bovenstaande actie opsteek naar ze
- Ingehaald worden door een Yamaha R1 in een bocht omdat je nog niet heel erg diep in de bocht mag hangen met nieuwe niet ingereden banden
- Mensen die geen deodorant gebruiken
- Mensen die niet weten dat ze uit hun bek stinken en hele conversaties met je voeren
- Turkse verkopers
- Marokkaanse verkopers
- Colporteurs
- Collectanten
- TelSell
- TMF
- MTV
- Kettingmailtjes van mensen die denken dat ze 1 cent per forward krijgen en bij minstens 10 forwards komen je wensen uit
- E-Cards met muziek
- Geen ruk op de TV
- Geen werk
- Zwervers op centraal station
- Nachtapothekers op centraal station
- NOVUM nieuws op ID&T Radio (wat een stel kneuzen zijn dat die het voorlezen)
- FOK!
- Tweakers
- ClubCharts
- Partyflock
- Hardstyle
- Hardhouse
- Hardcore
- Gabbers
- Meelopers
- Yuppen
- TA-ers met Alliance signatures..
- TA-ers met hele partyagenda's in hun signatures..
- Me nagels die breken
- Vastlopers van de computer
- Dat MSN automatisch opstart als je www.hotmail.com bezoekt
- Programma's die opstarten met het booten van Windows, (RealPlayer en dergerlijke.. gvd kneuze troep)
- Bond Tegen Het Vloeken, godverdomme laat me lekker vloeken als ik godverdomme het toepasselijke krachttermwoord vind
- GreenPeace
- Postcode Loterij
- Nederlandse volksmuziek
- Volendammers :D
- Geen beleg voor op brood
- Zure melk
- Uploadsnelheid van 13kb/s
- XDS/NFH/OGi/TR/BOSS/TWC/etc.. (sommigen snappen ook waarom ;))
- BNC's die om de 5 minuten disconnecten
- /join #channel password typen in public channels maar dan vergeet je net effe de slash..
- Topicspam
- Threadspam
- DEZE HELE DRAAD
Vrolijk pasen |
|
|
| arj1o1 |
| aan another day at the office die alleen geluid heeft bij mij |
|
|
| Blik |
weet je waar ik ook niet tegen kan, tegen mensen die totaal niet nadenken in het verkeer
ik reed 2 weken geleden met mijn vriendin naar familie van mijn vriendin toe in de auto. Ik reed op een 50 km weg waar aan de linkerkant huizen staan. Ik dus knipperlicht naar links aan, en rem af. Is er zo'n sukkel (een belg notabene) die mij links gaat inhalen terwijl ik dus die bocht maak om de oprit op te rijden, het was maar goed dat die gast afremde want anders was die auto vol op mijn kant ingereden... |
|
|
| arjoderoon |
dat het met de omzet super klote gaat bij de super, dat er daardoor minder uren ingezet mogen worden en ik dus bijna niet hoef te werken
dat er verder bijna geen vakantie werk te vinden is
dat ik nu dus gewoon eigenlijk full time op me luie reet zit en ik geld wil verdienen.:mad: |
|
|
|
|