return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
טראקים להתחיל איתם סט!!!
View this Thread in Original format
arik
זה נושא מעניין מאד אם תשאלו אותי

הסיפור הוא כזה...

כל פעם שאני רוצה להקחט סט
אני בדילמה עם מה להתחיל
זה לא שחסר עם מה להתחיל
אבל זה בעייתי למשל להתחיל עם משהו מלודי

וצריך להתחיל עם משהו מטורף כזה
ותמיד שאני מנסה לחשוב על משהו אני לא מצליח


אז חשבתי אולי נשתף אחד את שהי באיזה טרקים כדי להתחיל איתם סט

בחתום
אל"מ אריק רוזנמן
Sniper
לדעתי צריך להתחיל עם קטע שיש לו אינטרו ארוך:]
זה מושך את הסט וגורם לציפייה:]
arik
quote:
Originally posted by Sniper
לדעתי צריך להתחיל עם קטע שיש לו אינטרו ארוך:]
זה מושך את הסט וגורם לציפייה:]

נכון

אבל תן דוגמא אחי
Gil Shwarts
תראה
מנסיון אישי אני יודע שקהל אין ממש סבלנות לקטע אינטרו ארוך
בד"כ כשאני מופיע אני פותח סט עם קטע שיש לו אינטרו ממש קצר
ואז ישר נכנס לקצב
arik
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
תראה
מנסיון אישי אני יודע שקהל אין ממש סבלנות לקטע אינטרו ארוך
בד"כ כשאני מופיע אני פותח סט עם קטע שיש לו אינטרו ממש קצר
ואז ישר נכנס לקצב

באר שבע אין להם הרבה סבלנות הא:)?
KrazyDJs
babares strings for adaigo
נראה לי שככה רושמים
שחכתי כבר :)

נראה לי שזה קטע טוב

לפחות ככה טיאסטו חושב :)
Ariels
Aquagen - Why Are You So Quiet
עתיק אבל התחלה טובה

Danny Tanagila F/ Timo Maas - Treatment Elements
...אם כתבתי נכון


...אבל שני אלה ישנים רצח, משהו חדש יהיה טוב

P.Diddy - Let's get Ill (Deep Dish RMX)
ההתחלה טיפה יותר מדי ארוכה אבל אני גם אוהב

אם יש עוד חדשים תוסיפו
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Ariels


P.Diddy - Let's get Ill (Deep Dish RMX)
ההתחלה טיפה יותר מדי ארוכה אבל אני גם אוהב

אם יש עוד חדשים תוסיפו



אני לא מסוגל לשמוע ת'טראק הזה יותר!!!
חורשים עליו בפורום!!!
כל פעם שדי ג'יי חדש עולה
זה הטראק שהוא פותח איתו!!!!
יא ראבק איזה עצבים :)
DjChook
Gil
מזמן לא ראינו אותך פה :)
Sniper
Let's get ill
באמת חזק לפתיחה!!
חבל על הזמן
אבל באמת יש אינטרו ממש ארוך

ומממ זה גם תלוי איזה סטייל סט זה
יענתו אם זה פרוג זה משו אחר
ואז זה טראנס זה משו אחר
ואם זה פסיטראנס אז ביכלל מצ'ו אחר
טוב חתכתי למיטה
צ'אווז

MASTERsplinter
אני פותח סטים של פסיי עם טראק שיש לו פתיחה ארוכה ומעניינת לפני שנכנס הקיק ומלביש על זה נאום היסטורי
EternalMusic
quote:
Originally posted by arik
נכון

אבל תן דוגמא אחי


Armin van buuren - Prodemium + Precious
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement