return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
ריפים שלא משתחררים (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
אומר לך משהו?


מה זה אמור להגיד בדיוק אני לא מבין?
יש לך פה משהו שכתוב בעברית... ולא רק זה... זה עם שגיאות כתיב
אז מה אני אמור להבין מזה?!
KosmiK-G8
נראה כמו התשובה לעיכוב/אי שחרור הרמיקסים הרבים של
g&m project
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מה זה אמור להגיד בדיוק אני לא מבין?
יש לך פה משהו שכתוב בעברית... ולא רק זה... זה עם שגיאות כתיב
אז מה אני אמור להבין מזה?!



אני אשם שגיטלמן כותב עם שגיאות?! :}
AnthemFreak
הודעה מס' 600 שלי!!!!:D

הייתי חייב מצטער:rolleyes:
-CosmicFire-
קיבלתי עידקון :] חחחח
140 BPM (G&M project remix)
יצא בספטמבר :]
AnthemFreak
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
קיבלתי עידקון :] חחחח
140 BPM (G&M project remix)
יצא בספטמבר :]

*עדכון
:)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
אני אשם שגיטלמן כותב עם שגיאות?! :}


quote:
Originally posted by -CosmicFire-
קיבלתי עידקון :] חחחח


כן... אני בטוח שגיטלמן הוא זה שכותב עם שגיאות :rolleyes:
Scorchio
ארמין טייסטו פרי מייק פול ואן דייק יוהאן חילן וכולי מנגנים ויינילים לפני שהם יוצאים כי היוצרים של הטראקים שולחים להם את הוייטלייבל כדי שינגנו אותו בתוכניות ובסטים שלהם כדי לפרסם את הטראק

המוביל בעניין הוא דני טנאגליה שלפי ספירה אחרונה שלו
קיבל 67 (!) ויינילים ביום אחד!

ופול ואן דייק הזה
הוא פשוט זונה בקטע הזה
הוא מחזיק לעצמו את המיקס למרקו על
CDR
וככה גם מלא ריוורקים מצויינים שהוא הכין ל
POD

בעעעעעע
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כן... אני בטוח שגיטלמן הוא זה שכותב עם שגיאות :rolleyes:


WOOPS
MY MISTAKE
אבל אחי רוברט הוא זה שבאמת כתב עם שגיאות חחח :]
אני יודע איך כותבים אם


זה כמו המאמן שלי בחדר כושר כותב קמו במקום כמו.. :}
Hell_Copter
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
WOOPS
MY MISTAKE
אבל אחי רוברט הוא זה שבאמת כתב עם שגיאות חחח :]
אני יודע איך כותבים אם


זה כמו המאמן שלי בחדר כושר כותב קמו במקום כמו.. :}


חחחחח וזה כמו שאתה כותב אותו במקום אוטו
ועוד מלא דברים...
חחחח
מצחיקול שכמוך

KosmiK-G8
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
WOOPS
MY MISTAKE
אבל אחי רוברט הוא זה שבאמת כתב עם שגיאות חחח :]
אני יודע איך כותבים אם


זה כמו המאמן שלי בחדר כושר כותב קמו במקום כמו.. :}



אח שלי "גיטלמן" היה צריך לכתוב עם ולא אם....

אחי אתה לא תצא ממעגל הטעויות שנכנסת אליו:gsmile:
luckystrike
אהמ . .. אהמ .. . מישהוא פה נכנס לפורום של 99 ?!?
אורן ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement