return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
ריפים שלא משתחררים (pg. 3)
View this Thread in Original format
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by luckystrike
אהמ . .. אהמ .. . מישהוא פה נכנס לפורום של 99 ?!?
אורן ?


המוד בכבודו ובעצמו בוגד בפורום...????


אם בארזים נפלה שלהבת מה יגידו אזובי הקיר
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אח שלי "גיטלמן" היה צריך לכתוב עם ולא אם....


הוא היה צריך לכתוב אם
יענו אם ישלמו הרבה כסף....
ומה לעשות בחיים שלי לא קראתי ספר מרצון
רק אם חייבים עבודה לבצפר
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
הוא היה צריך לכתוב אם
יענו אם ישלמו הרבה כסף....
ומה לעשות בחיים שלי לא קראתי ספר מרצון
רק אם חייבים עבודה לבצפר


תאמת גם אני לא

אבל אני קורא עיתוני ספורט

:stongue: :stongue:
KrazyDJs
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
תאמת גם אני לא

אבל אני קורא עיתוני ספורט

:stongue: :stongue:


אני מסתכל רק על התמונות..
:\
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אני מסתכל רק על התמונות..
:\


לא נורא אחי
אל תתבייש בזה
גם אלון מזרחי כמוך....
:haha: :haha: :haha:
Hell_Copter
פאקינג שיט...
אחוז הבערות בפורום עצום!!!!!!!
עכשיו כל הסתומים גם ישאלו מה זה :p
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
פאקינג שיט...
אחוז הבערות בפורום עצום!!!!!!!
עכשיו כל הסתומים גם ישאלו מה זה :p



:confused: :( :mad:


מצטער להיות הסתום ששובר את הקרח

מה זה הבערות....
ולמה הוא עצום...
Scorchio
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
המוד בכבודו ובעצמו בוגד בפורום...????


אם בארזים נפלה שלהבת מה יגידו אזובי הקיר


המממממ ממתי אורן מוד?


מורן...
Rising
quote:
Originally posted by Hell_Copter
פאקינג שיט...
אחוז הבערות בפורום עצום!!!!!!!
עכשיו כל הסתומים גם ישאלו מה זה :p


חחחחחח אתה צודק אני גם מרגיש אחד כזה עכשיו..
על איזה אורן אתם מדברים? :confused:
KrazyDJs
בערות זה אנשים אנאלפבתים :\

KosmiK-G8
quote:
Originally posted by KrazyDJs
בערות זה אנשים אנאלפבתים :\



מה זה ענלפבטים..?


:haha: :haha: :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
מה זה ענלפבטים..?


:haha: :haha: :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop:


זה כאלה שמקבלים בבגרות במתמטיקה ציון מכובד של 16 ואז במועד ב משפרים ל 53 וגאים בעצמם ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement