|
ריפים שלא משתחררים (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אהמ . .. אהמ .. . מישהוא פה נכנס לפורום של 99 ?!?
אורן ? |
המוד בכבודו ובעצמו בוגד בפורום...????
אם בארזים נפלה שלהבת מה יגידו אזובי הקיר |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
אח שלי "גיטלמן" היה צריך לכתוב עם ולא אם....
|
הוא היה צריך לכתוב אם
יענו אם ישלמו הרבה כסף....
ומה לעשות בחיים שלי לא קראתי ספר מרצון
רק אם חייבים עבודה לבצפר |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
הוא היה צריך לכתוב אם
יענו אם ישלמו הרבה כסף....
ומה לעשות בחיים שלי לא קראתי ספר מרצון
רק אם חייבים עבודה לבצפר |
תאמת גם אני לא
אבל אני קורא עיתוני ספורט
:stongue: :stongue: |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
תאמת גם אני לא
אבל אני קורא עיתוני ספורט
:stongue: :stongue: |
אני מסתכל רק על התמונות..
:\ |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אני מסתכל רק על התמונות..
:\ |
לא נורא אחי
אל תתבייש בזה
גם אלון מזרחי כמוך....
:haha: :haha: :haha: |
|
|
| Hell_Copter |
פאקינג שיט...
אחוז הבערות בפורום עצום!!!!!!!
עכשיו כל הסתומים גם ישאלו מה זה :p |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
פאקינג שיט...
אחוז הבערות בפורום עצום!!!!!!!
עכשיו כל הסתומים גם ישאלו מה זה :p |
:confused: :( :mad:
מצטער להיות הסתום ששובר את הקרח
מה זה הבערות....
ולמה הוא עצום... |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
המוד בכבודו ובעצמו בוגד בפורום...????
אם בארזים נפלה שלהבת מה יגידו אזובי הקיר |
המממממ ממתי אורן מוד?
מורן... |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
פאקינג שיט...
אחוז הבערות בפורום עצום!!!!!!!
עכשיו כל הסתומים גם ישאלו מה זה :p |
חחחחחח אתה צודק אני גם מרגיש אחד כזה עכשיו..
על איזה אורן אתם מדברים? :confused: |
|
|
| KrazyDJs |
| בערות זה אנשים אנאלפבתים :\ |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
בערות זה אנשים אנאלפבתים :\ |
מה זה ענלפבטים..?
:haha: :haha: :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
מה זה ענלפבטים..?
:haha: :haha: :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop: |
זה כאלה שמקבלים בבגרות במתמטיקה ציון מכובד של 16 ואז במועד ב משפרים ל 53 וגאים בעצמם ;) |
|
|
|
|