| KosmiK-G8 |
בוינה אחים שלי אני רק אוכל סרטים כבר כמה דקות
שמתי לב שמאז שאני בפורום שזה 8 חודשים בערך
ואני עם הניק הזה כמובן
קוסמיק גייט לא הוציאו שום דבר חדש...
ואני לא מדבר על גרסאות לטראקים מהאלבום האחרון שלהם
אני מדבר על טראק חדש לגמרי
או רמיקס למשהו...
הם לא עשו כלום מאז שהתחלתי להשתמש בניק הזה...
אני דיבוק
אני שד...
עשיתי עליהם עין הרע
שמישהו יעזור לי....
אאאאאאאאאמממממממממממממאאאאאאאאאאאאאאאללללללללההההההההההההההההההההההההה
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|