return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
ריפים שלא משתחררים (pg. 4)
View this Thread in Original format
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה כאלה שמקבלים בבגרות במתמטיקה ציון מכובד של 16 ואז במועד ב משפרים ל 53 וגאים בעצמם ;)


בקיצור אלו שהיו בתיכון במב"ר...
מפגרים בעלי רצון

:stongue: :haha: :crazy: :eyespop: :crazy: :haha: :stongue:
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by KrazyDJs
בקיצור אלו שהיו בתיכון במב"ר...
מפגרים בעלי רצון

:stongue: :haha: :crazy: :eyespop: :crazy: :haha: :stongue:



חחחחחחחחחחחחחחח....
קרעת אותי באמא שלי


:stongue: :stongue:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
חחחחחחחחחחחחחחח....
קרעת אותי באמא שלי


:stongue: :stongue:


אז ככה אתה מגדיר את עצמך :)
חולה עליך אילן :D
KosmiK-G8
בוינה אחים שלי אני רק אוכל סרטים כבר כמה דקות
שמתי לב שמאז שאני בפורום שזה 8 חודשים בערך
ואני עם הניק הזה כמובן
קוסמיק גייט לא הוציאו שום דבר חדש...
ואני לא מדבר על גרסאות לטראקים מהאלבום האחרון שלהם

אני מדבר על טראק חדש לגמרי
או רמיקס למשהו...
הם לא עשו כלום מאז שהתחלתי להשתמש בניק הזה...

אני דיבוק

אני שד...

עשיתי עליהם עין הרע

שמישהו יעזור לי....



אאאאאאאאאמממממממממממממאאאאאאאאאאאאאאאללללללללההההההההההההההההההההההההה


:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
luckystrike
quote:
Originally posted by Rising
חחחחחח אתה צודק אני גם מרגיש אחד כזה עכשיו..
על איזה אורן אתם מדברים? :confused:


עלייך - מאיפה הבאת את הציטוט הזה של גילטמן ?!?

וצח עזוב אילן העילג הזה איטי הוא אפילו לא הבין
למה התכוונתי - אילן נו מתי תגמור עם החוברות
של בלי סודות שקנית ?
יאללה תתחיל עם אלפי 8 כבר !
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
עלייך - מאיפה הבאת את הציטוט הזה של גילטמן ?!?

וצח עזוב אילן העילג הזה איטי הוא אפילו לא הבין
למה התכוונתי - אילן נו מתי תגמור עם החוברות
של בלי סודות שקנית ?
יאללה תתחיל עם אלפי 8 כבר !


ת'אמת אנחנו לא למדנו לא עם אלפי ולא עם בלי סודות...
מוזר הנוער של היום
KosmiK-G8
עכשיו כשאני חושב על זה גם מאז שקניתי תחוברות של בלי סודות חנן גולדבנד נעלם!!!!!!!!!!!



אעעעעעעעעעעעאעעעעעעעעעעעעעעעעעעע



אמאאאללללההההה....
אני מעלים אנשים....

בוינה במקום להסתכל על הצד השלילי
אני צריך להסתכל על הצד החיובי...
בוא נראה כל שם שרשמתי בפורום או קניתי משהו שלו נעלם מאותו רגע....


שווה ניסיון



מוש






אאאאאאאאאאאממממממממממממממממאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא......


גם מוש נעלם


!!!!!!!!!!!!!!!


מה עשיתייייייייייייי.????????????????????????


תעזרו לי

הצילו אותי
מעכשיו צום שתיקה שום מילה לא יוצאת למחשב
כלום אני דיבוק
שד
חיה רעה
מעלים אנשים
:disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief
KosmiK-G8
צא ממני
ששששששששששדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד

:disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief
אעעעעעעעעעעעאאאאאאאאאאאאאעעעעעעעעעעעעע\


השדים משתלטים לי על הפוסט הצילו שמישהו יעזור ליייייי....
:disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief
KrazyDJs
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
צא ממני
ששששששששששדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד

:disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief
אעעעעעעעעעעעאאאאאאאאאאאאאעעעעעעעעעעעעע\


השדים משתלטים לי על הפוסט הצילו שמישהו יעזור ליייייי....
:disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief


אחי..כבר אמרתי לך אלף פעם...
הכדורים האלו זה לא מנטוס...:rolleyes:
Rising
quote:
Originally posted by luckystrike
עלייך - מאיפה הבאת את הציטוט הזה של גילטמן ?!?


על מה אתה מדבר בדיוק??? :nervous:

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Rising
על מה אתה מדבר בדיוק??? :nervous:


מורן חשב שאתה זה שרשם את הציטוט עם גיטלמן...
עזוב הוא קצת פייגלעך בזמן האחרון...
משהו נדפק לו במוח... ויש לי הרגשה שזה קשור לאילן :rolleyes:
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מורן חשב שאתה זה שרשם את הציטוט עם גיטלמן...
עזוב הוא קצת פייגלעך בזמן האחרון...
משהו נדפק לו במוח... ויש לי הרגשה שזה קשור לאילן :rolleyes:



אני יודע שאני קשור להרבה דברים מוזרים שקורים
אני כנראה האחראי הישיר להעלמותם של קוסמיק גייט חנן גולדבלט ומוש

אבל אין לי שום קשר
ואני חוזר שום קשר

לשגעונות של מורן...

לפחות בנתיים ....:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement