return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
ריפים שלא משתחררים (pg. 5)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by Rising
על מה אתה מדבר בדיוק??? :nervous:

.
..
...
....
.....
......
.......
........
.........
..........
...........


איזה יופי יצא לי מגדל של נקודות... :)

קיצר התלבלבתי - קוסמיק-פייר ציטט את רוברט ובטעות
כנראה חשבתי שזה אתה ... קורה :)
איתך הסליחה ...

וקוסמיק מאיפה הציטוט ?!? אתה נכנס ל99 פורום ?!?

ורועי לך תמצוץ זרגים יא חובב יוקוזונות
(אילן אולי תוכל לעזור לו פה עם זה)
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by luckystrike
.
..
...
....
.....
......
.......
........
.........
..........
...........


איזה יופי יצא לי מגדל של נקודות... :)

קיצר התלבלבתי - קוסמיק-פייר ציטט את רוברט ובטעות
כנראה חשבתי שזה אתה ... קורה :)
איתך הסליחה ...

וקוסמיק מאיפה הציטוט ?!? אתה נכנס ל99 פורום ?!?

ורועי לך תמצוץ זרגים יא חובב יוקוזונות
(אילן אולי תוכל לעזור לו פה עם זה)



טוב... אני צריך לאכול הרבה יותר אז...

אחרי הכל עדיין אין לי קרס... וזה הדבר שהבנתי שהכי מדליק את רועי...
אני יעבוד על זה...

ודרך אגב המגדל נקודות הזה רק מוכיח שיש כאן אנשים שצריכים טיפול דחוף

רועי לטיפולך
KosmiK-G8
אהה ורועי אם אתה צריך עזרה בטיפול...

אתה תמיד יכול לפנות לחברה שלי
אילן שירותי יעוץ וטיפול פסיכולוגי בע"מ..


מהר לפני שיהיה מאוחר יש כאן אנשים שהמצב שלהם קריטי
וזה עניין של חיים או פיר

או אופיר חיים איך שתרצה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
ורועי לך תמצוץ זרגים יא חובב יוקוזונות
(אילן אולי תוכל לעזור לו פה עם זה)


כן כן... יא חתיכת פאג בשקית...
אם אני יעשה את זה אתה תצטרך למצוץ לי קודם
Rising
הבנתי אותך מורן.

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אתה תמיד יכול לפנות לחברה שלי
אילן שירותי יעוץ וטיפול פסיכולוגי בע"מ..


חאלס אחי כבר לא מצחיק...
טחנת :sadgreen:
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by luckystrike
וקוסמיק מאיפה הציטוט ?!? אתה נכנס ל99 פורום ?!?


נכנסתי לפורום שם לבדוק בפורום של גיטלמן מתי הוא מופיע כי הוא היה אמור לבוא לקניון בכפר-סבא
אז ראיתי שם כמה תראדים על טראקים חדשים שיש לי ריפים
אז נכנסתי
וראיתי את הציטוט הזה
ועכשיו שראיתי את הטראד הזה
חזרתי לשם והבאתי אותו..
Scorchio
סבבה אז אני מכין לך טוסט עם עגבנייה אוקיי?
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Scorchio
סבבה אז אני מכין לך טוסט עם עגבנייה אוקיי?


אפשר מלפפון במקום עגבנייה ?
אני לא חובב עגבניות..

אה..ושים הרבה מלח...
Ariels
quote:
Originally posted by Scorchio
סבבה אז אני מכין לך טוסט עם עגבנייה אוקיי?


!!!!!!!!!!!יא בן זונה
שאני בא אליך מביאים לי חביתה עם זרגים או משהו בפנים
ולו אתה מכין טוסט עם עגבניה
?!!?!?!?!!??!?!!?!?!?!?!!?!?!?למה מי מת
KosmiK-G8
מישהו יודע איך אני יכול לגרום
לחנן גולדבלט להעלם..???

Ariels
...חשבתישהעלמת אותו כבר
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Ariels
...חשבתישהעלמת אותו כבר


לא רק שלא העלמתי

הוא מכה שנית...


לך ממני אאאאעעעעעעעעעעעעעעעעע
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement