return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Marco V@Monday Bar ikväll! 18 år (pg. 2)
View this Thread in Original format
WhiteRussian
AS THE RUSH COMES!

Sammanfattar ganska bra min kväll, grymt ös var det. Ni som inte var där missade en milstolpe i Sveriges klubbhistoria, precis så bra var det!
ice_key
Mmmmmmmmmmmm skulle tro det =))) var ett utav dom bästa spelningarna Marco spelade på Gorgeous när jag var där :) :crazy: ibland är hans spelningar mycket bättre än vissa andra stora trancedj's....:crazy: :crazy:
Kraith
Faaaaan vad bra det var!!! Träningsvärk i benen i dag. ;)
zamson
fyfan.. vilket drag.. Bästa låtarna på kvällen som fick mig att tappa all kontroll var motorcycle - as the rush comes (sweeping strings remix), jens - loops and things (marco v remix), Solarcoaster - Urban Shakedown, MArco V - C del mp3 och sista låten som var Ricky Forbis - No regular...eller vänta nu glömde jag ju Café del mar... och push - universal nation - nä det finns för många bra låtar för att säga vilka osm va bäst... marco v dödade oss sista timmen... det som var innan var bara uppvärmning :)

var lite osäker på om whiterussian var wgiterussian men när steve dök upp där bredvid honom så var det ju glasklart att han var han så sprang man fram o hälsa. hehe kul att lonne kände igen mig! vi dansade lite till Urban Shakedown som vi båda verkade gilla lika mycket.. :)

Fler sånna här kvällar skadar inte!
King of Clubs
Bäst tyckte jag var att han spelade både Strange World och Universial Nation. Tyckte för övrigt att det var ett väldigt välkonstruerat set och en trevlig kväll även om det var lite väl mycket folk för att vara på den strandade finlandsfärjan..
lonne
Grym kväll. ! Enda träningsverken jag har, är väl käkarna !
:D
Kort tracklist av vad jag kommer ihåg.

Push-Universal Nation
Push Strangeworld ( Magikal Remake )
Plastic Boy-Nighthawks
Energy 52 Cafe Del Mar ( Marco V Mix )
Coldplay- Clocks ( Marco V bootleg )
Marco V-Tolerance
Marco V- C del
Solarfactor-Urban Shakedown
Igor S- Boomerang ( Igor S mix )
Cave-Street Carnival


Allt jag kommer på atm !

Grym dag, grym kväll....tack till mina grabbar...
:) :)
staz
käkarna? :)
zamson
kan lägga till några låtar (för er som vill tanka ned lite minnen):

DJ Tiësto - Traffic den rockar!
Jens - Loops & Things (marco V Remix)
Holden & Thompson - Nothing (Hiver & Hammer remix)
Motorcycle - As the rush comes (Sweeping strings remix)
Orange 3 - In your eyes (red mix)
Paris & Healey - Ripped fet som fan
Ricky Forbis - No regular
Size DDD - Nobody Listens To Techno
zamson
quote:
Originally posted by staz
käkarna? :)


antigen fick han en box eller så lurade han till sig en flicka :P
Aendy
quote:
Originally posted by zamson
antigen fick han en box eller så lurade han till sig en flicka :P


Ett tredje alternativ kan vara det att han (precis som jag) nynnar med i alla låtarna när han dansar. Klart krampframkallande i käkarna.

WhiteRussian
Eller så har dopamin och seratonin-halterna varit på en mycket högre nivå än vanligt, ;)

Tuggummi, Lonne, tuggummi! :)
zamson
jo kan ju vara nåt av ovanstående också :P

men lonne du får ju säga varför du hade ont :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement