return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Marco V@Monday Bar ikväll! 18 år (pg. 3)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Det finns ändå lite dåligt att säga om kvällen.. har lust att klaga lite så här kommer det.

Först var det ju så himla satans varmt, det är ju nåt dom verkligen borde göra nåt åt, kan tänka mig att tom. Marco kände att det var jobbigt. :eyespop:

Sen så ska man inte ta med drinkar och öl in på ett kokande dansgolv som e packat som fan, det uppstår bara irritation och ibland massa krossat glas som man måste trampa i... *grrrrr* :mad:

Ni kanske hörde ni som var där att mellan 40 min - 60 min nångång var det en skum scratch... Det var inte Marco som gjorde den utan ett jävla miffo som sträkte sig fram till DJCDn Pioneer Cdj 1000 å scratcha nån sekund, han stog precis bredvid å jag blängde på han som va fan håller du på med, Marco såg det aldrig men undrade vad som hände...

Dyngraka brudar på dansgolvet som försöker få uppmärksamhet genom att hångla gör mig också irriterad, jag bryr mig inte det minsta om sånt, försvinn å ge plats åt dansande istället... annars känns det ofta som det är så att 50% av dom få brudar som kommer mest vill ha uppmärksamhet, okej dom gillar säkert musiken men många vet nog inte ens vem som spelar eller bryr sig än mindre... det gör mig inget att dom e där men det är synd dom inte är lika uppslukade av det här som killarna...



En annan grejj som jag inte klagar på utan vill berätta är att jag snackade en del med Johnny på Monday Bar... dels kommer dom att köra vidare med Monday Bar på måndagar som de e nu även under augusti, sen kommer ju deras andra fester så klart.
Frågade även om hur relationen var mellan dom å Silja var & vad dom tyckte om dom 2 incidenter som skedde på senaste kryssen och på han lät det som att det var för silja inget alls mot var dom har vart med om på tex. "Rock båtar" då silja gärna hade slängt av hälften redan i Mariehamn.
Johnny sa att det kommer att bli en Lucia kryss å då sken jag upp som en sol naturligtvis... Det blir samma båt som under förra årets Lucia kryss... underbart va... :gsmile:


...// Steve
lonne
Bra där Zamson ! Kommer ihåg att han lira Loops and things, Nothing
och Traffic. Resterande låtar är inget jag känner igen lr kommer ihåg.
Beträffande käkarna har era gissningar varit för roliga.:D Jag tror aldrig jag kysst en tjej så det resulterat i träningsverk.:)
Aendy
quote:
Originally posted by lonne
Jag tror aldrig jag kysst en tjej så det resulterat i träningsverk.:)


Nä... inte kysst...
zamson
haha...

stävä: håller med dig på dina synpunkter, kan ju lägga till att det var dåligt av monday bar att inte göra en ordentlig soundcheck innan marco skulle lira - verkade ju vara eftt me problem me kanaler o skit när han skulle mixa - så d lät för jävligt i början.

tycker att dailey´s är helt fel lokal för en stor DJ som Marco V - dels för att det är relativt litet och för att det inte har varldens bästa rykte.. nää Monday Bar bör spåna på ny lokal - kolla in Fokused som verkligen lyckats med GK.

Nu ska jag lyssna vidare på Avril Lavigne-I`m with you ( Leama & Moor Remix) ...väääldigt skön :)

Alla marco fans bör checka Marco V - The Great Escape
...

*jävla myggbett* :(
staz
hah störigt.. de där me idioten som scratchade.. du skulle gett han en fet mitt i planeten... alkohol förstör som fan i min åsikt.. knappt några som kan dricka det med måtta i det här jävla fyllelandet... gör skiten olaglig.

lol rySsen.. de va de ja tänkte ja me :p
staz
quote:
Originally posted by Aendy
Nä... inte kysst...


bitit i näsan eller ;)
lonne
3 Drives-Carrera 2 ( Original Mix ) spelades även.
Tycker nu i efterhand att den samt as the rush comes inte hör i hemma setet, även om låtarna är bra i sig.
zamson
jo är ju inte marcos stil direkt... eftersom han körde as the rush comes på senstation så var jag ganska säker på att han skulle spela den men hade förväntat mig den tidigare i setet..

men jag klagar inte - tycker ju inte den e dålig nånstans :)
JayBee
Är det någon som vet om det finns bilder/filmer ute från i måndags?

föresten var det någon som tappade en ring där? :nervous:
JayBee
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det finns ändå lite dåligt att säga om kvällen.. har lust att klaga lite så här kommer det.

Först var det ju så himla satans varmt, det är ju nåt dom verkligen borde göra nåt åt, kan tänka mig att tom. Marco kände att det var jobbigt. :eyespop:

Sen så ska man inte ta med drinkar och öl in på ett kokande dansgolv som e packat som fan, det uppstår bara irritation och ibland massa krossat glas som man måste trampa i... *grrrrr* :mad:

Ni kanske hörde ni som var där att mellan 40 min - 60 min nångång var det en skum scratch... Det var inte Marco som gjorde den utan ett jävla miffo som sträkte sig fram till DJCDn Pioneer Cdj 1000 å scratcha nån sekund, han stog precis bredvid å jag blängde på han som va fan håller du på med, Marco såg det aldrig men undrade vad som hände...

Dyngraka brudar på dansgolvet som försöker få uppmärksamhet genom att hångla gör mig också irriterad, jag bryr mig inte det minsta om sånt, försvinn å ge plats åt dansande istället... annars känns det ofta som det är så att 50% av dom få brudar som kommer mest vill ha uppmärksamhet, okej dom gillar säkert musiken men många vet nog inte ens vem som spelar eller bryr sig än mindre... det gör mig inget att dom e där men det är synd dom inte är lika uppslukade av det här som killarna...



En annan grejj som jag inte klagar på utan vill berätta är att jag snackade en del med Johnny på Monday Bar... dels kommer dom att köra vidare med Monday Bar på måndagar som de e nu även under augusti, sen kommer ju deras andra fester så klart.
Frågade även om hur relationen var mellan dom å Silja var & vad dom tyckte om dom 2 incidenter som skedde på senaste kryssen och på han lät det som att det var för silja inget alls mot var dom har vart med om på tex. "Rock båtar" då silja gärna hade slängt av hälften redan i Mariehamn.
Johnny sa att det kommer att bli en Lucia kryss å då sken jag upp som en sol naturligtvis... Det blir samma båt som under förra årets Lucia kryss... underbart va... :gsmile:


...// Steve


På tal om negativa grejer så måste jag klaga på något jobbigt, äckliga gamla pedofil gubbar.. det var ett par stycken där. nån gubbe som satte sig brevid oss och började snacka om en massa skumma saker och peka på tjejer. sen var det en annan äcklig gubbe som började dansa eller som det såg ut så stirrade han mest bara på unga tjejer :P

egentligen har de väl lika rätt att vara där men det känns allmänt äckligt med kåta gubbar som inte är där för musiken om man säger så. vem vet vad de är ute efter :(

någon annan som delar min åsikt med åldergräns på max 50 år? (hehe låter ju lite sjukt men jag tvivlar på att det finn seriösa trancasre på 60 bast :P)

Carl_Paris
Monstertungt set!

En till låt som var med:
Dirty Bass - Emotional Soundscape. Kick ass!
zamson
jag har hamnat i marco v trans sen festen... kommer inte ihåg om han körde den här låten i måndags men han körde den på sensation iaf och den är ju såååå bra

02-ernesto_vs_bastian-who_is_the_starter-tgx.mp3
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement