|
Marco V@Monday Bar ikväll! 18 år (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Carl_Paris |
En till låt... tror det var denna han spelade.
Armin Van Buuren - Song For The Ocean
Någon gång i början (första låten?). |
|
|
| SteveTranz4ever |
| En annan sak jag la märke till med Marco V när han lirade var att han gjorde precis som Ferry Corsten... Han sänkte volymen markant i sina egan monitorer medans han inte mixade... bra tänkt så slipper han få eller förvärra sin tinnitus :) |
|
|
| Carl_Paris |
Nu börjar jag bli lite osäker...
CRW - Like A Cat (Marco Zaffarano Remix)
Rätt säker på denna.
Michael Splint Pres. Eruption - I Feel Free (DJ Choose & F Remix/Dub)
Inte säker.
Dogzilla - Dogzilla
Inte säker.
Även om de två sista inte var med så är de riktigt bra, och Marco har spelat dem förut. |
|
|
| zamson |
Kay D Smith & Marc Tall - Passive Resistance (Hoipolloi Mix)
kommer ihåg att det var grymt bra tryck under denna |
|
|
| zamson |
"Den något jetlaggade
Marco var helt tagen av stämningen (han kom direkt från Washington
och Atlanta där han spelat kvällarna innan) och klassade
Stockholmpubliken som den bästa i världen!"
var ju bara tvungen att posta detta för er som inte läser monday bars nyhetsbrev :D
nu bär d av till öland! några "chill-out" veckor |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by zamson
"Den något jetlaggade
Marco var helt tagen av stämningen (han kom direkt från Washington
och Atlanta där han spelat kvällarna innan) och klassade
Stockholmpubliken som den bästa i världen!"
var ju bara tvungen att posta detta för er som inte läser monday bars nyhetsbrev :D
nu bär d av till öland! några "chill-out" veckor |
Ha ha... fan va najs... Ha de så kul på Öland, de e också najsing bajsing :toocool: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by reveal
filmade du steve? | Nope
kameran e utlånad till några vänner som reser i Grekland + jag har semester ;) |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by zamson
"Den något jetlaggade
Marco var helt tagen av stämningen (han kom direkt från Washington
och Atlanta där han spelat kvällarna innan) och klassade
Stockholmpubliken som den bästa i världen!"
var ju bara tvungen att posta detta för er som inte läser monday bars nyhetsbrev :D
nu bär d av till öland! några "chill-out" veckor |
hehe fan jag tar det som en komplimang.. kul att höra. med tanke på den dåliga luften och lilla dans golvet så var det bra tempo.
nu gäller det bara att drömma och planera om nästa fest/event.
P.S ha det så trevligt på Öland :toothless |
|
|
| SteveTranz4ever |
Som det ser ut så har ingen site några bilder från denna spelning menjag kan exklusivt visa en bild som tro det eller ej är tagen av Mr Bitch aka. sipowitz
http://medlem.spray.se/djstevie/mar...lusivesthlm.jpg
Bilden är tagen uppifrån om ni undrar.. tack till her sipobitch ;)
Om ett par dagar kommer en hel drös bilder som jag lyckats få tag på av en kille som var där på denna underbara kvällen... allt hamnar såklart på LIQUIDSUNSET.org |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Som det ser ut så har ingen site några bilder från denna spelning menjag kan exklusivt visa en bild som tro det eller ej är tagen av Mr Bitch aka. sipowitz
http://medlem.spray.se/djstevie/mar...lusivesthlm.jpg
Bilden är tagen uppifrån om ni undrar.. tack till her sipobitch ;)
|
oj oj, vilken grym kamera du har skaffat martin, kanske skulle överväga att köpa en sådan istället :crazy: :stongue: |
|
|
| sipowitz |
| Ja den är ruskigt klockren, jag har en video därifrån också... men den är lite för exklusiv ens för er kära ta's tyvärr... |
|
|
|
|