|
Marco V@Monday Bar ikväll! 18 år
|
View this Thread in Original format
| zamson |
På måndag är det dags för sommarens riktigt tunga dj-besök på Monday Bar.
Holländaren Marco V, en av europas just nu hetaste djs med en helt egen stil,
en blandning av techno, trance och inslag av hard house. Det här är en
specialare och en bokning vi bara vågar göra på sommaren när vi vet att det
kommer väldigt mycket folk.
Marco V kommer att göra ett 4-timmarset (00-04), något mycket ovanligt på
svenska klubbar där de flesta gästdjs spelar ca 2-3 timmar max.
Eftersom vi fått väldigt mycket mejl från folk som ännu inte fyllt 20 så gör
vi ett undantag denna gång och sätter åldergränsen till 18 år. Du måste
självklart kunna styrka detta med giltigt leg.
Det kommer att komma mycket folk denna kväll så vill du vara säker på att
slippa kö rekommenderar vi förköp. Biljetterna finns på Pitch på Gamla Brogatan 27.
Längre ned i detta nyhetsbrev hittar du en biografi om Marco V. Du kan
också läsa mer om honom på hans officiella hemsida: http://www.marcov.nl
För övrigt spelar Magnus Talib (Guidelines) på terrassen denna kväll.
Monday Bar Special
Daily News Café, Kungsträdgården
Måndag 14 juli, 22-04
18 år (leg!)
Entré 140kr medlem, 160kr ej medlem
Förköp 140kr på Pitch, Gamla Brogatan 27 (08-22 56 40)
Är det nån som ska dit från swe TA?? jag ska dit iaf... Mraco V är tuuuung :) |
|
|
| reveal |
| se till att dra dit ni som kan! han var grym i onsdags på gorgeous |
|
|
| dbl |
*bokar tåg gbg - sthlm ToR*
jag kommer :D
eller inte :( |
|
|
| ice_key |
| Ahhhhhhhh :crazy: :crazy: :crazy: fy f*n vad ni kommer att trivas ikväll :gsmile: det gjorde jag på gorgeous iallafall, längtar tills han spelar i malmö i höst :crazy: :crazy: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by ice_key
Ahhhhhhhh :crazy: :crazy: :crazy: fy f*n vad ni kommer att trivas ikväll :gsmile: det gjorde jag på gorgeous iallafall, längtar tills han spelar i malmö i höst :crazy: :crazy: |
Ja de kommer verkligen bli kul... Var ju sånt JÄVLA ös när han lirade på Trance Nation... sk även ner å se han i Malmö...
Dock spelar han ju bara pinsamt, skamliga, amatörbokade en timme å en kvart i Malmö då !!!
Ikväll blir det 4 timmar MARCO V :wtf: :toocool: |
|
|
| ice_key |
| Mmmmmmmmm :crazy: komemr att bli nice då oxå, men en timme och en kvart är juh bättre än inget alls juh ;) :crazy: |
|
|
| lonne |
Självklart ska jag dit ! Jag och polaren har varit ute hela dagen i skärgården och badat, solat och grillat...humöret är på topp:D
C-ya there. |
|
|
| Gaby |
| See ya tonight!!! :D |
|
|
| zamson |
| hans remix på loops & things är ju sååå fet (lyssnar på steves shoutcast) :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Men satans så jävla tungt de va... börja lite sefgt men det tog sig så inåt helvete !!!
Berättar mer senare eller nåt... ska upp å jobba om en stund :wtf: |
|
|
| -=Kotten=- |
Sjysst fest...
Lite väl packat på dansgolvet bara men det får man väl leva med... ;) |
|
|
|
|