return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Wat is de beste discotheek ever? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Robvef
quote:
Originally posted by Donna
Marcanti in a'dam is idd wel een coole tent,maar ik ga dan eerder voor de melkweg,de waakzaamheid in koog aan de zaan en idd de 0 in den haag,now & wow in rotterdam vinnik ook wel rulen...


Ik wil ook nog steeds naar die Kremlinfeesten in het Marcanti. Die schijnen wel goed te zijn. Veel grote namen, dus altijd interessant!!
-=WVG=-
quote:
Originally posted by basvh
lunenburg is ook kicken


Uhm...
rellivisit
quote:
Originally posted by Robvef


Ik ga regelmatig naar Highstreet toe, en daar is echt maar heel af en toe iets aan de hand. 95% van de bezoekers daar is Nederlander, maar bijna nooit problemen.

En Zillion is ook gaaf.


Daar komen inderdaad relaxte nederlanders. Kom ik ook best vaak. Maf doen in die kooien daar. In atmoz vosselaar komen tegenwoordig alleen maar patsers. Atmoz Hasselt is zowiezo een stuk beter. Vooral als pat krimson draait. :D :D :D :D :D
Donna
juck patsers zijn walgelijk,die spierdingen zonder shirt enzo,de so called *showpeeps*,das nou puur lexion publiek,patsers en domme dozen:D :D
Denk dat Bellie ut daar ook wel mee eens is *hehe*
Robvef
quote:
Originally posted by rellivisit


Daar komen inderdaad relaxte nederlanders. Kom ik ook best vaak. Maf doen in die kooien daar. In atmoz vosselaar komen tegenwoordig alleen maar patsers. Atmoz Hasselt is zowiezo een stuk beter. Vooral als pat krimson draait. :D :D :D :D :D


He Relli, waar kom jij dan eigenlijk vandaan. Er staat wel Hardtrancecity. Maar waar moet dat dan liggen???
K.nattick
[QUOTE]Originally posted by Blik
[B]voorlopig nog de Time-Out in gemert, niet zoveel ervaring met discotheken omdat ze allemaal kut zijn hier in de buurt

Time Out iszop zich wel owkeej...afgelopen zaterdag nog menig pilsje achterover getikt. Vooral de laatste tijd wordt er keihard in de trancezaal gedraaid...maar voor mij maggut geluid in Gemert wel stukken harder/zuiverder.
Blik
quote:
Originally posted by basvh

lunenburg is ook kicken


misschien dat techno en beuk zaaltje in de kelder maar de hoofdzaal id dus dik kut, hangt ook een kutsfeer, superveel tuig, als je tegen één iemand opbotst heb je een blauw oog........
JdDark
quote:
Originally posted by Blik


misschien dat techno en beuk zaaltje in de kelder maar de hoofdzaal id dus dik kut, hangt ook een kutsfeer, superveel tuig, als je tegen één iemand opbotst heb je een blauw oog........


als diene lul boel zoekt, geef hem dan een blauw oog:D
Dj Lex
quote:
Originally posted by Optimus Trance


y-land bedoel je???;):D:D:D


Hehe ja die ja
basvh
quote:
Originally posted by Blik


maar de hoofdzaal id dus dik kut, hangt ook een kutsfeer, superveel tuig, als je tegen één iemand opbotst heb je een blauw oog........



tuig??? er komt geen tuig in de luneburg alleen maar boeren,:p
ik vind het wel gezellig in de grote zaal, nog nooit problemen gehad maar dat komt waarschijnlijk omdat we er altijd met 30 man staan.

Akira
ik ben een keer in de time out geweest...en ja het is op zich wel een leuke discotheek maar het is niet echt een club zoals lexion,de kremlin,escape
Akira
quote:
Originally posted by Donna
juck patsers zijn walgelijk,die spierdingen zonder shirt enzo,de so called *showpeeps*,das nou puur lexion publiek,patsers en domme dozen:D :D
Denk dat Bellie ut daar ook wel mee eens is *hehe*


hehehe inderdaad dat is erg lexion achtig...maar in de fun lopen ook heel veel van die gasten.Ja in de kremlin trouwens ook aardig wat maar ja LEXION spant toch de kroon met anabolen billie en siliconen anita van een jaar of 30 hehehe :D
Maar ik vind de lexion zeker wel relaxt
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement