return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Wat is de beste discotheek ever? (pg. 5)
View this Thread in Original format
Glaniskanis
De vetste disco waar ik ben geweest tot nu toe is Index in Schuttorf (Duitsland)
GVD, lekkere chickies daaro
Lopen ze zo in de string en bh voorbij en ik mijn vrienden gelijk weer porren natuurlijk.
Er8eraan!!! met die zatte kop :D:D:D
haha, toen trok zo'n vriend van me de string van dat wijf er vast uuuh tussen, zegmaar en dat was het einde van de avond voor hem :D
Heeft lekker in de auto lopen pitten daarna
3 uur later kwam ik weer aankakken met m'n vrienden, vond ie toch wat minder :p
Nou ja, iig vette avond(en) gehad haha :cool:


Greetz,
Glaniskanis
moogwai
Hier mijn reactie.. (wel laat... maar ja die &#$#*($ internet-verbinding bij mij thuis valt de hele tijd weg :( :mad: )

quote:
Originally posted by Boss


helemaal mee eens... in die grote trance zaal staat het echt veel te vol met farmers en er is daar ook altijd veel te veel licht..
in die kleine zaal is de muziek wel beter, maar ze hebben daar bijv helemaal geen lasers hangen! triest...



Haha... als ik in de Time-out ben dan kom ik me halve klas van de middelbare school tegen :) En ik zat op een school uit een boerendorp :D

Tja.. kleine zaal is wel relaxed als er een goede DJ komt.. maar waarom laten ze Tiesto of Armin niet gewoon in de grote zaal draaien... Dat is echt wel cool met die lichten en lasers die ze daar hebben :)

quote:
Originally posted by Akira
ik ben een keer in de time out geweest...en ja het is op zich wel een leuke discotheek maar het is niet echt een club zoals lexion,de kremlin,escape


Time-out is ook een uitgaanscentrum waar onderhand alle soorten muziek worden gedraait. Vroeger was het wel leuk en gezellig daar.. maar 's zaterdags is het voortaan gewoon te druk :(

Maar ik ben nu ook erg benieuwd naar de Pacha in Salou.. nog 1,5 week :D
Dj Lex
Hehe als volgend jaar een gast uit me klas ze rijbewijs heeft gaan we ook ff naar Gemert
Robvef
quote:
Originally posted by Dj Lex
Hehe als volgend jaar een gast uit me klas ze rijbewijs heeft gaan we ook ff naar Gemert


Geloof me, dat wil je niet.
Ben er ook een paar keer geweest, maar er loopt een weg van Den Bosch naar Beek en Donk langs het kanaal. Je mag er maar 80 km per uur en die weg is echt iets van 25 km lang ofzo.

En je kunt daar ook niet harder of inhalen, want de weg is erg druk en overal staan van die k*tflitspalen. :mad: :mad: :mad:
Dj Lex
quote:
Originally posted by Robvef


Geloof me, dat wil je niet.
Ben er ook een paar keer geweest, maar er loopt een weg van Den Bosch naar Beek en Donk langs het kanaal. Je mag er maar 80 km per uur en die weg is echt iets van 25 km lang ofzo.

En je kunt daar ook niet harder of inhalen, want de weg is erg druk en overal staan van die k*tflitspalen. :mad: :mad: :mad:


ah joh met ze allen is het wel gezellig altijd
Robvef
quote:
Originally posted by Dj Lex


ah joh met ze allen is het wel gezellig altijd


Veel plezier dan!! :) :)
Dj Lex
quote:
Originally posted by Robvef


Veel plezier dan!! :) :)


ja thnx, hij gaat hem in de vakantie halen, dus das mooi
moogwai
quote:
Originally posted by Robvef


Geloof me, dat wil je niet.
Ben er ook een paar keer geweest, maar er loopt een weg van Den Bosch naar Beek en Donk langs het kanaal. Je mag er maar 80 km per uur en die weg is echt iets van 25 km lang ofzo.

En je kunt daar ook niet harder of inhalen, want de weg is erg druk en overal staan van die k*tflitspalen. :mad: :mad: :mad:


Ja dat is echt een rot weg... echt een slechte infrastructuur heeft die regio :(.. wij moesten een keer voetballen in Keldonk en we zijn gewoon een uur onderweg geweest :(
Dj Lex
quote:
Originally posted by moogwai


Ja dat is echt een rot weg... echt een slechte infrastructuur heeft die regio :(.. wij moesten een keer voetballen in Keldonk en we zijn gewoon een uur onderweg geweest :(


kan je er alleen op die manier komen dan?
Robvef
quote:
Originally posted by Dj Lex


kan je er alleen op die manier komen dan?


Is wel het snelste. Je kan ook nog via Eindhoven of ove de A50 en dan bij Grave eraf en dan ook nog een heel stuk tussendoor.

Het klote daarvan is, dat er in de buurt gewoon geen snelweg ligt :(

Dj Lex
quote:
Originally posted by Robvef


Is wel het snelste. Je kan ook nog via Eindhoven of ove de A50 en dan bij Grave eraf en dan ook nog een heel stuk tussendoor.

Het klote daarvan is, dat er in de buurt gewoon geen snelweg ligt :(


Hehe nou ja ik zie het wel
!_PeTrUs_!
In LLoret de Mar ben ik in 1997 nog naar Thunderdome on Tour geweest in de Colossos...Dat was voor toen wel erg grappig...Tegenwoordig is de INDEX in Duitsland (net over de grens bij Enschede) 'het' helemaal voor mij. Als je van het hardere BEUKwerk houdt, is dat de place to be...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement