return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Wat is de beste discotheek ever? (pg. 4)
View this Thread in Original format
rellivisit
quote:
Originally posted by Akira
ik ben een keer in de time out geweest...en ja het is op zich wel een leuke discotheek maar het is niet echt een club zoals lexion,de kremlin,escape


Ik vin de time-out ook nie geweldig. Om nou in zo'n grote discotheek een zaaltje te hebben van 12 bij 20 waar het leuk is, tja. What a waste of space.
Boss
quote:
Originally posted by rellivisit


Ik vin de time-out ook nie geweldig. Om nou in zo'n grote discotheek een zaaltje te hebben van 12 bij 20 waar het leuk is, tja. What a waste of space.


helemaal mee eens... in die grote trance zaal staat het echt veel te vol met farmers en er is daar ook altijd veel te veel licht..
in die kleine zaal is de muziek wel beter, maar ze hebben daar bijv helemaal geen lasers hangen! triest...

Het bier in de time out zuigt trouwens ook enoRm... 's gewoon evenementenbier volgensmij..:mad:
Jukx
Ja ik ga toch ook wel voor de PACHA in LA PINEDA!! tering, das echt een mooite tent!! en goed geluid daarzo!! das echt niet normaal!!
Was er vorig jaar toen Tiesto draaide... dat was echt flink knallen...!! het laatste uurtje draaide die vrij minimaal... zo hard heb ik hem echt nog nooit horen draaien!!

Hollywood... ja ik vind het een beetje een kinderdisco... maar wel veel lekkere wijven altijd!! :D
tango
quote:
Originally posted by Jukx
Ja ik ga toch ook wel voor de PACHA in LA PINEDA!! tering, das echt een mooite tent!! en goed geluid daarzo!! das echt niet normaal!!
Was er vorig jaar toen Tiesto draaide... dat was echt flink knallen...!! het laatste uurtje draaide die vrij minimaal... zo hard heb ik hem echt nog nooit horen draaien!!


He Jukx,

Was jij daar toen ook op die bewuste 22e juli? Dat was nog is een feest he? een uurtje of 5 tiesto in z'n oude stijl. De avond van m'n leven gehad daar, wat een sfeer en publiek! Echt superrrr.

grtz,
TNG
Remy D
The Palace in Groningen vind ik echt een hele vette discotheek. :D
arno
quote:
Originally posted by Jukx

Hollywood... ja ik vind het een beetje een kinderdisco... maar wel veel lekkere wijven altijd!! :D


tja, dat vinden wel meer mensen, maar ik ben zelf pas 16 dus ik heb het daar wel naar mn zin, en wat die lekkere wijven betreft: yum!
:D
Robvef
quote:
Originally posted by arno


tja, dat vinden wel meer mensen, maar ik ben zelf pas 16 dus ik heb het daar wel naar mn zin, en wat die lekkere wijven betreft: yum!
:D


Ach Arno, op die leeftijd zijn de meeste begonnen met uitgaan.
Ik zeg het tegenwoordig ook altijd over de disco waar ik toen uitging. En lekkere wijven zijn altijd welkom in de armen van Robvef.
Akira
quote:
Originally posted by tango


He Jukx,

Was jij daar toen ook op die bewuste 22e juli? Dat was nog is een feest he? een uurtje of 5 tiesto in z'n oude stijl. De avond van m'n leven gehad daar, wat een sfeer en publiek! Echt superrrr.

grtz,
TNG


Ja eigenlijk wil ik weer es dat ie enorm gaat knalluh dat zal gewoon echt wel weer es tof zijn...2 jaar geleden ozfo teon zat ie echt als een gek te beuken weet niet meer precies waar dat was maar heb hem sindsdien nooit meer zo goed horen draaien...In ieder geval niet zo HARD
magrec
KREMLIN ofcourse!!!!!! alleen die foto's al :D
Jukx
quote:
Originally posted by tango


He Jukx,

Was jij daar toen ook op die bewuste 22e juli? Dat was nog is een feest he? een uurtje of 5 tiesto in z'n oude stijl. De avond van m'n leven gehad daar, wat een sfeer en publiek! Echt superrrr.

grtz,
TNG


Ja dat moet dan wel ja!! Want ik zat rond de 22e in Salou inderdaad!
Dat was een heel leuk feestje ja!! Behoorlijk eind naar huis moeten lopen trouwens aan het einde van de avond... die bus reed niet meer ofzo... hebben we nog een heel tyfusstuk naar het eerstvolgende hotel moeten lopen (waggelen) om een taxi te bellen naar Salou. Een vriend van me wou het zelfs hélemaal gaan lopen naar Salou! "zo ver is het nou ook weer niet" :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Miss Proximus
Magrec!! jij heb verstand van zaken! was je d'r ook met Paultje van Dyk???? damn..wat een tent hè? :)
tango
quote:
Originally posted by Jukx


Ja dat moet dan wel ja!! Want ik zat rond de 22e in Salou inderdaad!
Dat was een heel leuk feestje ja!! Behoorlijk eind naar huis moeten lopen trouwens aan het einde van de avond... die bus reed niet meer ofzo... hebben we nog een heel tyfusstuk naar het eerstvolgende hotel moeten lopen (waggelen) om een taxi te bellen naar Salou. Een vriend van me wou het zelfs hélemaal gaan lopen naar Salou! "zo ver is het nou ook weer niet" :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:


hm, wazig. Het mooiste aan die avond was juist nog dat tiesto mee op de bus stond de wachten die morgen. :D Gewoon lullen met het publiek, platen koffertjes in magikal fingers en met een wijf op zn rug naar het hotel.(en het was niet monique z'n vriendin, dat weet ik wel ;) )

Maar wat ik wil zeggen, de bussen reden wel gewoon hoor. Ik ben tot het eind gebleven en toen kwamen er in 1 keer 4 bussen aangekard. Natuurlijk werden we er allemaal vet ondergeript door de buschauffeurs, maar dat maakte allemaal niet uit want we hadden gewoon effe staan buurten met tijsje! :eek:

grtz,
TNG
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement