|
Wat is de beste discotheek ever? (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
In LLoret de Mar ben ik in 1997 nog naar Thunderdome on Tour geweest in de Colossos...Dat was voor toen wel erg grappig...Tegenwoordig is de INDEX in Duitsland (net over de grens bij Enschede) 'het' helemaal voor mij. Als je van het hardere BEUKwerk houdt, is dat de place to be... |
Kijk met jou kan ik praten :D:D:D:D
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Kijk met jou kan ik praten :D:D:D:D
Greetz,
Glaniskanis |
hehe... |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| ER zijn er nog wat hoor, net zo als ons... de doordouwers, de rampetampers... Gewoon het lekkere Duitse stampwerk...Luister Kai Tracid - Live @ QLIMAX |
|
|
| Corrado_NL |
Op nummer 1 komt voor mij de ArenA, maar die telt zeker niet mee, ofwel?? :D:D
Dan toch maar zo:
1. Nightlive in Maastricht. Supervette tent. Altijd verschillende DJ's. Bijna altijd een goeie sfeer. Vette verlichting. En last but not least het is een Kerk omgebouwd naar discotheek. Kun je nagaan wat voor een akoestiek er in hangt??? Supervette Sound gewoon. http://www.nightlive.nl
2. Himmerich in Heinsberg, Duitsland. Net een kwartiertje bij Roermond over de grens. Voor het hardere Techno-Beukwerk zit je hier geramd!!! Ook relax zijn die biertorens. Een lange pijp van 3(!) meter die je op je tafel zet. En dan wat glazen erbij en zuipen maar.... http://www.himmerich.de of http://www.fantasy967.de
3. Peppermill in Heerlen. Tot voor een jaaar of anderhalf was ik er elke week. De Grote Zaal zuigt enorm a la Menthal Theo. Verder wordt er in de Trance-zaal nog wel eens af en toe relaxed gedraaid, maar de laatste tijd valt dat ook wel mee. De eenigste reden dat ik er nog lkomt is omdat bijna iedereen uit de buurt hier er is. Dus je ziet ram veel bekenden en . Ook is er in augustus weer een Hardcore-Party. Zowel indoor als Outdoor en dat is wel Supervet http://www.peppermill.nl
P.S. Naast het Roda JC Stadion word gestart met de bouw van 1 van de grootste discotheken (dan wel niet DE grootste) van Nederland. Met maar liefst 6(!) verdiepingen.... Need I say more? maar das toch nog toekomst muziek. Eerst zijn dan geloven |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Blik
PACHA!!!!!!!!!!! |
|
|
|
| jp |
-Hippodrome - London (UK)
-Empire - Wesel (D)
-Starlight - Nijkerkerveen (NL)
-Palace - Zaandam (NL)
Dat zijn/waren echt vette discotheken
-E-Werk - Berlijn (NL)
-Oxa - Zurich (CH)
-IT - Amsterdam (NL)
-Tunnel - Hamburg (D)
Clubs die een onuitwisbare herinnering hebben achter gelaten |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
-Starlight - Nijkerkerveen (NL)
|
Och hier ben ik zo vaak geweest. :p Goeie discotheek maar mij zie je hier niet meer terug :p |
|
|
| jp |
De laatste keer dat ik er was trad DJ Paul live op :D
Wat zal het zijn geweest? '95?
Prima vermaakt in die toko, veel keuze qua muziek :) |
|
|
| Lynxx |
| quote: | Originally posted by jp
Starlight - Nijkerkerveen (NL)
|
Mwoa, vind ik wel meevallen, bijna alleen hardstyle tegenwoordig daar...
Ik kom er wel eens omdat ik uit een hardstyle dorp (spakenburg) kom, maar het leukste in starlight is het happy hour in Het Jordaantje...
50 bier bestellen met je maten, en dan (lekker) irritant gaan springen op hardstyle. |
|
|
| basvh |
Amnesia, San Rafael, Ibiza.
Krijg nog een harde als ik terug denk aan het soundsystem! :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Lynxx
Mwoa, vind ik wel meevallen, bijna alleen hardstyle tegenwoordig daar...
Ik kom er wel eens omdat ik uit een hardstyle dorp (spakenburg) kom, maar het leukste in starlight is het happy hour in Het Jordaantje...
50 bier bestellen met je maten, en dan (lekker) irritant gaan springen op hardstyle. |
Bliksems!;)
Ik ben er denk ik al 4 jaar niet meer geweest.:p Dat was net voor de haardstyle invasie. :p
Ik stond altijd in het achterste zaaltje. Beetje club, beetje techno, beetje chillen...Stelletje kutboeren uit Nijkerkerveen en Nijkerk :p |
|
|
|
|