|
Bonbini: Een thread voor kansloze Zondagnacht IRC rukkers en dushi's
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
| Iemand zin in een koekje? |
|
|
| Dj Odelpha |
| present :whip: |
|
|
| HBtje |
gaap
/me steekt zn vinger in de lucht |
|
|
| Dj Odelpha |
| jji moeder neuskf ina ars en zusj in kton |
|
|
| HBtje |
| haha tja ach zolang we maar iets te doen hebbe in deze wazuge n8 :D |
|
|
| Dj Odelpha |
| beetje meelezen maar nix zeggen he HB. zeker weer smut aan het checken en/of leechen :D |
|
|
| HBtje |
beQ QwiQ :P
en waar is mantiz ? |
|
|
| Dj Odelpha |
| nog 93 posts voor custom :whip: it's gonna be a loooong night... |
|
|
| Chicane |

Kansloos dit zeg |
|
|
| Dj Odelpha |
| mantis is omgesietemietert op zn bureaustoel vermoed /mij |
|
|
| Dj Odelpha |
| tjonge tron*k mag ook wel es leren rippen, nog 4 min te gaan op deze cd en ik hoor nix ;/ |
|
|
|
|