|
Je Nieuwe Platen! - Part IX (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by M5
USA agression is eecht een superplaat :D wordt al paar maanden gedraaid door o.a. vath & picotto
als ik jou was zal ik uitkijken naar Sydney Roy - Bedauern, ook wel toegankelijke techno ... maar volgens mij nog niet uit op plaat.. ook toppertje |
thanx voor de tip :) |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by Kakao
Avril Lavigne - I'm With you (Leama & Moor Remixes)
|
die plaat is te stoer idd! vind hem echt mooi... welke djs draaien of produceren die stijl?? (donker, breakbeats etc) |
|
|
| Leander |
| quote: | Originally posted by AlFerox
die plaat is te stoer idd! vind hem echt mooi... welke djs draaien of produceren die stijl?? (donker, breakbeats etc) |
Ashley Casselle en Moshic draaien wel ongeveer dit spul. Allebei een rete-goeie essential-mix afegeleverd dit jaar! |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by Leander
Ashley Casselle en Moshic draaien wel ongeveer dit spul. Allebei een rete-goeie essential-mix afegeleverd dit jaar! |
ok thnx!! zal eens kijken of ik iets van hun kan vinden! |
|
|
| Magic83 |
naar de magik zaak moet ik ook nog een keer...
hoop daar ook nog wat oude platen van tiesto te vinden nl.
alleen b-tje ver weg ;) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Magic83
naar de magik zaak moet ik ook nog een keer...
hoop daar ook nog wat oude platen van tiesto te vinden nl.
alleen b-tje ver weg ;) |
Stel je er alsjeblieft niet te veel van voor..
Vond het maar heel middelmatig.. Echt niets vergeleken met bijvoorbeeld Rare of Outland. |
|
|
| Ding Chavez |
| Ik ben er uitermate tevreden over hoor :) Maar misschien is dat het voordeel van regelmatige bezoeken... |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Ik ben er uitermate tevreden over hoor :) Maar misschien is dat het voordeel van regelmatige bezoeken... |
Misschien wel, misschien ook omdat ze bar weinig techno hadden. Maar goed, denk dat Magic83 beter zelf een keer langs kan gaan en dan pas een oordeel vellen.. Werkt waarschijnlijk het beste :) |
|
|
| ChooChoo |
Ha! Ik kreeg net gratis een plaat opgestuurd:)
Had al een tijdje geleden de Phil Kieran remix van La 11eme Marche besteld bij 3beat. Kreeg echter de verkeerde plaat thuis gestuurd--> de Alexander Kowalski mix.
Heb dus een mailtje gestuurd. Verder helemaal niks meer teruggehoord. Totdat de postbode ineens na een maandje aan de deur stond :D
Dus ik ben weer blij:D |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by Leander
Ashley Casselle en Moshic draaien wel ongeveer dit spul. Allebei een rete-goeie essential-mix afegeleverd dit jaar! |
damn, ben nu die essential-mix van ashley casselle aan het luisteren.. maar wat een lekkere muziek!! dit vind ik echt goeie progressive!! (dit is toch progressive?)
thnx! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by AlFerox
damn, ben nu die essential-mix van ashley casselle aan het luisteren.. maar wat een lekkere muziek!! dit vind ik echt goeie progressive!! (dit is toch progressive?)
thnx! |
hey alex post weer op het forum ;)
Die essential mix van moshic die is ook goed ja (duister donker maar dan wel weer spacy :D) Best wel jammer dat ik die beste man heb gemist in the q in zwolle
Edit:
Enne voor breakbeat zeg ik check de essential mix van adam freeland van dit jaar of de e-mix van plump dj's of james zabiela. |
|
|
|
|