|
Je Nieuwe Platen! - Part IX (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Acidophilus |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ja post eens hoeveel jullie vinyl-junks kwijt zijn aan platen, aangezien ik zelf totaal geen platen koop, ben ik daar wel heel benieuwd naar :D |
Hehehe, ik heb een excel bestand gemaakt voor al mijn platen en heb er ook in een vrij uurtje maar eens alle prijzen achter gezet. Veelal exclusief verzendkosten - die ook niet mis zijn btw...
Totaal voor 377 platen: 2614,32 Euro
Inclusief de dubbele: 2708,34 Euro
Vandaag binnengekomen:
Moontribe - Dance Of The Seventh Hill [Songbird] - 35 Euro (Schiet lekker op zo...)
Elesse - Pop Corn [Forbidden Planet] (The Corrs - Radio samples)
Kane - Rain Down On Me (Tiësto Remixes)
Matti Laamanen - Flakes [Tsunami]
Push - Journey Of Life [Bonzai Music]
Ralphie B. - Massive / Disclosure [ITWT Repress]
En uit UK Photon Project - Brainwave / Thoughts wat Enlightenment / Illumination had moeten zijn. Deez mag ik houden, andere komt volgende week! Lekker hoor!!!
!!!HAPPY!!! |
|
|
| ChooChoo |
| quote: | Originally posted by Acidophilus
Elesse - Pop Corn [Forbidden Planet] (The Corrs - Radio samples)
|
Ha das een leuke plaat ja! Vooral hoe die ene kant is geperst :) |
|
|
| basd |
Rondje Enschede - Eindhoven - Breda - Enschede (rondetijd is overigens niet geklokt) leverde het volgende op:
Sebbo - Exfolating body scrub
Diego - Thought patterns
Vince Watson - Energia
Johannes Heil - Paranoid dancer (Heiko Laux & Alexander Kowalski remixes)
en last but zeker not least, voor de verzameling:
Bedrock - Heaven scent |
|
|
| Acidophilus |
| quote: | Originally posted by ChooChoo
Ha das een leuke plaat ja! Vooral hoe die ene kant is geperst :) |
Ja!
Ik schrok eigenlijk toen ik hem kreeg; ik dacht dat het een misdruk was! Maar dit is echt tof!
Waarom zou dat zo gedaan zijn? |
|
|
| ChooChoo |
Ja!
Ik schrok eigenlijk toen ik hem kreeg; ik dacht dat het een misdruk was! Maar dit is echt tof!
Waarom zou dat zo gedaan zijn? |
Ik zou het niet weten. Ik denk gewoon bij wijze van grap ofzo. Je hebt tenminste iets bijzonders :) |
|
|
| Subsonik |
| hoe is die geperst dan? |
|
|
| ChooChoo |
T is een beetje moeilijk uitleggen zo, maar ik zal het proberen :)
Het lijkt net alsof er een stuk of 4/5 verschillende nummers op staan waar een heel grote ruimte tussen zit op de plaat. Maar het is wel een heel nummer, want er loopt steeds 1 enkele groef door tussen de stukjes. Die verbind ze dus zeg maar.
Misschien een beetje onduidelijk, maar ik kan het denk ik niet beter uitleggen:)
grtz |
|
|
| Acidophilus |
Net even Cloud 69 - Sixty Nine Ways [XTC] voor een UK-pal opgehaald voor slechts 67 euro en kreeg daarbij GRATIS de volgende:
Lost Tribe - Distant Voices E.P. (Disc One) met:
A1 Angel
B1 Gamemaster !!! :) |
|
|
| Subsonik |
Net even Cloud 69 - Sixty Nine Ways [XTC] voor een UK-pal opgehaald voor slechts 67 euro en kreeg daarbij GRATIS de volgende:
Lost Tribe - Distant Voices E.P. (Disc One) met:
A1 Angel
B1 Gamemaster !!! :) |
die heb ik in de laatste minuut verloren:whip: :whip: |
|
|
| Acidophilus |
| quote: | Originally posted by Subsonik
die heb ik in de laatste minuut verloren:whip: :whip: |
Ha, was jij dat...;)
Ik had mijn username en pass aan die gast gegeven en die had een minuut voor tijd (ik HAAT dat soort gasten) 125 euro geboden!!!
En die klerelijer van een mcdpitt (ook een TA-er) deed hetzelfde. Door die gozert heb ik menig veiling "verloren". Maar nu heb "ik" van hem gewonnen! |
|
|
| Acidophilus |
| quote: | Originally posted by ChooChoo
Misschien een beetje onduidelijk, maar ik kan het denk ik niet beter uitleggen |
Exact zoals die ouwe haardkoor plaat uit 1996 van Juggernaut "Don't With A Ruffneck" |
|
|
| eieregooie |
| Vond die Elesse plaat eigenlijk weinig aan... Maar idd wel grappig geperst... Heb ook nog wat gabberplaten die zo geperst zijn... gloof dat alle platen van het label Malice op die manier geperst waren... Het is er voor bedoeld dat je makkelijk bepaalde stukjes in een track kan vinden... |
|
|
|
|