|
Je Nieuwe Platen! - Part IX (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Owjee haha! Een collega van me (misschien wel meerdere zelfs) zit(ten) bij Jansbrug :D |
Ken er ook wel een paar :)
En ik ga Tijs ook supporten uiteraard :) |
|
|
| TranceFool |
| Vet man tijs! als die donderdag beetje relaxed uitkomt ga ik ook zeker ff langskomen! :) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Vet man tijs! als die donderdag beetje relaxed uitkomt ga ik ook zeker ff langskomen! :) |
top replies mannen! thanx!
Ik zal ff duidelijk vermelden wanneer het word in de Spock want daar is natuurlijk iedereen van harte welkom!! Lijkt me gaaf om jullie goed los te laten! :D
ps. total woot zit bij de groningse vereniging en daar ken ik ook veeel mensen van, dus heb al aardig wat noordelijke aanhangers :tongue3 |
|
|
| ryo |
Brainchild - Symmetry C (Lange Breakbeat Remix)
Malcolm Mclaren - The Bell Song (Lakme Dub)
Thrillseekers - Synaesthesia (En Motion Remix)
Grace - Not Over Yet (Darey & Breeder Remix)
Loop Control - Exceptionally Beautiful |
|
|
| total woot |
zow eindelijk weer wat plaatjes in da house gehaald :D:
Push - Yourney Of Life
Tube Tech - The End (incl Vanguard remix :crazy: )
Armin - Album Sampler 2/3
Signum - Push Through
Motorcycle - As The Rush Comes (eeeeiiindelijk :p)
Tiesto - Traffic
Grtz
WooT |
|
|
| ChooChoo |
Junkie XL feat. Peter Tosh - Don't Wake Up Policeman (Incl. Sander K remixes)
Depeche Mode - Only When..(Lexicon Avenue Remix) <--toch nog :D |
|
|
| Ding Chavez |
Even weer wat aankopen posten:
Nymph - Exit (Behrouz Mixes)
Junkie XL - Don't Wake Up Policeman
Sander Kleinenberg - 4 Seasons EP pt 3
Smithmonger - Sky High (BBRM Mix & Phil Kieran Remix)
Buds not Bombs - Deleido (Infusion Vocal Exorcism Mix & David Coleman and Sen-Sei West Coast Dub)
Lucien Foort - Breathe in, Breathe Out/Rubicon
Lucien Foort - Vivid Skies (Original & John Johnson Remix)
Red Lite - Another Day (Original & Tom Mangan Remix)
P Diddy ft Kelis - Let's Get Ill (Deep Dish Remix)
Attention Deficit - Use Only The Music/Use Only The Drugs
En in bestelling:
Agoria - La Onzieme Marche (Phil Kieran Remix)
Monica ft Missy Elliot - So Gone (Scumfrog Remix & Dub)
Double Dee - Shining (Scumfrog Remix) |
|
|
| Acidophilus |
Zo'n beetje de platen die "iedereen" de laatste tijd aan zijn/haar collectie heeft toegevoegd...:
Armin van Buuren - 76 Album Sampler - Part 2 of 3 [Armind]
Cupa - Blaze / Foundation [Five AM]
DJ Tiësto - Traffic [Magik Muzik] (Wat is die Max Walder Remix vet!)
DJ Ton T.B. - Electronic Malfunction [Black Hole]
Ernesto & Bastian - Who's The Starter [Altitude]
Fictivision vs. C-Quence - Symbols [In Trance We Trust]
Kay D. Smith & Marc Tall pres Passive Resistance - Praiseworthy Tunes [Sniper]
Motorcycle - As The Rush Comes [Armind]
Signum - Push Through [A State Of Trance]
Skin - Faithfulness (Tiësto Mixes) [EMI]
Tomaz vs. Filterheadz - I Love Techno (United As One) [Lupp]
:D |
|
|
| Kakao |
Slechts een paar nieuwe, alleen die digweed sampler was nogal prijzig :(
John Digweed - MMII
Sander Kleinenberg - 4 Seasons pt.3
Fictivision vs. C-quence - Symbols |
|
|
| MennoB |
Tiesto - Traffic (Die Max Walder Remix is echt vet!! :eyespop: :eyespop: )
Fictivision vs. C-Quence - Symbols
Motorcycle - As The Rush Comes
Rank 1 - Breathing (Breaks Dub en Push Remixes) |
|
|
| basd |
Hardform - Dirty streets EP
Drie tracks van een mij onbekende artiest op het (mij tot nu toe ook onbekende) Spielzeug-label..
A1 begint wat saai (beetje gepiel met trommeltjes), maar bouwt op tot een lekkere melodieuze techno-track, met redelijk hoge arse shake-factor.. Lekkere break waarin alleen de melodie overblijft, en wanneer de bas terugkomt nog een extra melodielijntje erbij.. Zeker niet verkeerd !
B1 is ook een lekkere track, misschien net iets te veel percussie naar mijn smaak maar lekkere melodielijn maakt weer een hoop goed..
B2 is behoorlijk anders in vergelijking met de eerste twee tracks, beetje in de stijl van Dave Clarke - Wisdom to the wise (om maar even iets te noemen). Halverwege nog wel een lekkere zweverige break (wat ik zeker niet verkeerd vind in techno, als het maar op het goede moment is ;) |
|
|
| franzelare |
ik heb vandaag mijn eerste plaat besteld :D
super marco may met partyflock, niet om te draaien maar om aan de muur te hangen :D |
|
|
|
|