|
Je Nieuwe Platen! - Part IX (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| deejayv |
Motorcycle - As the Rush Comes
Signum - Push Through / Sunny Changes
Joop - Act of God :D |
|
|
| tijs08 |
Motorcycle - As The Rush Comes
Questia - Crystal Clouds
2 Players - Pitch & Shela
Ayu - M (Above & Beyond Remix) toch nog gereleased :D
Dogzilla - Dogzilla
Ernesto & Bastian - Who's the starter
F. Massif - Understatement
Mauro Picotto - New Time, new place
net als Remco.. even 'wat' plaatjes gehaald.. mocht idd ook wel weer na een platen-koop-stop van 2 maanden en 2 erg leuke gigs in het voor uitzicht :D |
|
|
| Jesse |
Ook maar ff wat nieuw spul gehaald:
* Ernesto vs Bastian - Who's The Starter (lekker nummer is dat)
* Signum - Push Through (ook erg fijn)
* DJ Tiesto - Traffic (daar zaten we allemaal wel op te wachten :))
* DJ Ton TB - Electronic Malfunction (ook maar dan :))
* Ayu - M (Above & Beyond)
* Mirco De Govia - Chronoscale Sampler 1
* Yves Deruyter & Marcel Woods - Frequence
* Fingers Burnt - Old Nina (Rip-off van el niņo maar wel lekker)
* Passive Resistance - Praiseworthy Tunes (lekkere techno)
* Skin - Faithfulness (Tiesto mix) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by tijs08
Motorcycle - As The Rush Comes
Questia - Crystal Clouds
2 Players - Pitch & Shela
Ayu - M (Above & Beyond Remix) toch nog gereleased :D
Dogzilla - Dogzilla
Ernesto & Bastian - Who's the starter
F. Massif - Understatement
Mauro Picotto - New Time, new place
net als Remco.. even 'wat' plaatjes gehaald.. mocht idd ook wel weer na een platen-koop-stop van 2 maanden en 2 erg leuke gigs in het voor uitzicht :D |
2 gigs :D......vertel! waar??? :D |
|
|
| Joost008 |
Heb nog tweedehands 2 leuke plaatjes op de kop weten te tikken voor een zacht prijsje :)
Fire & Ice - Souvenir De Chine (& Out of Darkness) :crazy::crazy:
Sonic Inc - The Taste Of Summer (Incl Fire & Ice Remix) |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by TranceFool
-Alegria - Cuba Libre (gruwelijk lekkere club-tech plaat met zomers gevoel en vette pianosample, ik kick op piano´s :D)
|
yep, zie mn vorige post.. die vocals zijn ook echt maf, maar zo lekkerrrr :) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by TranceFool
2 gigs :D......vertel! waar??? :D |
Over een maandje mag ik met Dazzle in de SPOCK draaien!! :crazy: datum moet nog geprikt worden...
Door mijn 'wannabe-manager' mede TA-er ArisE2 geregeld (thanx again m8)
en 7 November op het feest DIZKOPLAJA
Dit word gehouden in Utrecht en is georganiseerd door 4 studentenverenigingen uit Delft, Tilburg, Maastricht en Groningen.
Dit zijn allen zusterverenigingen van elkaar en alle bezoekers zullen dan ook leden zijn van deze verenigingen. Dit zijn btw allen normale verenigen zonder ontgroening of wat dan ook.
Ik mag 1,5 uur draaien maar moet af en toe ook wat herkenbaars draaien.. ala Traffic, dat heb ik er wel voor over :D
Check ook de Poster in het groot :crazy: |
|
|
| DJ D-Man |
| quote: | Originally posted by tijs08
Over een maandje mag ik met Dazzle in de SPOCK draaien!! :crazy: datum moet nog geprikt worden...
Door mijn 'wannabe-manager' mede TA-er ArisE2 geregeld (thanx again m8)
|
Laat het even weten als je een datum geprikt hebt :D.
Weet je al of het op donderdag of zaterdag is?
Nieuwe platen:
Skin - Faithfulness (Tiesto remix)
Ernesto & Bastian - Who is the starter
Niet zo origineel maar wel weer heel erg :crazy: :eyespop: :eyes: |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by DJ D-Man
Laat het even weten als je een datum geprikt hebt :D.
Weet je al of het op donderdag of zaterdag is?
|
yep, het word op een donderdag :tongue2 |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by tijs08
Over een maandje mag ik met Dazzle in de SPOCK draaien!! :crazy: datum moet nog geprikt worden...
Door mijn 'wannabe-manager' mede TA-er ArisE2 geregeld (thanx again m8)
|
Tof! Zal ook zeker ff langskomen dan. Ik had het trouwens ook al eens gevraagd aan Dazzle en hij vertelde me dat als ik zin had moest ik hem maar ff een seintje geven en dan konden we wel wat regelen (ook voor een uurtje op de donderdag ofzo).
Aangezien ik nog geen Technics heb en eerst daar op wil oefenen voordat ik in de Spock mijn 'kunsten' wil vertonen heb ik verder geen afspraken gemaakt. Maar wel tof voor je! |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by tijs08
Over een maandje mag ik met Dazzle in de SPOCK draaien!! :crazy:
en 7 November op het feest DIZKOPLAJA
|
super tof tijsie!! :crazy: ik sta op beide lokaties vooraan! ;) :cool:  |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by tijs08
en 7 November op het feest DIZKOPLAJA
Dit word gehouden in Utrecht en is georganiseerd door 4 studentenverenigingen uit Delft, Tilburg, Maastricht en Groningen.
Dit zijn allen zusterverenigingen van elkaar en alle bezoekers zullen dan ook leden zijn van deze verenigingen. Dit zijn btw allen normale verenigen zonder ontgroening of wat dan ook.
Ik mag 1,5 uur draaien maar moet af en toe ook wat herkenbaars draaien.. ala Traffic, dat heb ik er wel voor over :D
|
Owjee haha! Een collega van me (misschien wel meerdere zelfs) zit(ten) bij Jansbrug :D |
|
|
|
|