return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
Chatten Met Tiesto!!!!!
View this Thread in Original format
TranceFool
Ja mensen, je kan chatten met tiesto, vanavond (woensdag) via radio 538. Check www.radio538.nl voor meer info:D :D
KEWL:D :D
M5
haha lol zeker met 300man tegelijk !!
TranceFool
Ja, ik weet ook nie hoe ze dat gaan doen, maar ja je kan het altijd proberen.:)
M5
ik ga het in ieder geval niet proberen :)
-=WVG=-
nee, ik ben het ook niet van plan
maar als je het toch probeert veel plezier...
(je kunt beter nu al inloggen op die chatbox om kans te maken :))
Blik
ik ga het ook niet proberen, lukt je toch niet om iets te zeggen
TranceFool
Nou, als iedereen er zo over denkt:D :D

BTW: Ik ga Tiesto zien in Lloret, YEAH:D :D Hij draait de 16e in Bumpers, COOL
Dj Lex
Ja dat lukt heus. Wel leuk initiatief natuurlijk
Akira
nou ik ag het dus ook echt niet proberen...
Henkie_henk
Dude das lache initiatief :)

Ik heb toen een keer gechat met die .. eeh.. hoe heten ze ookalweer.. "girlthing".. zon meidengroepje.. best wel beetje boel lekkere meidjes zitte daar in!! Anywayz vriend belde me op.. kommop log in op 538 gaan we ze ff spamme...

wij ingelogt.. zitte we bij die chat is alleen dat nederlands trampje er! wtf! Wij vragen

"hey ben jij die lelijkste van girlthing? die Nederlandse?"
en spamme met allemaal stuff zoiets --------============= SPAMMMM ==========-------x (let vooral op het xje :) daarmee kan je zoveel text doen als je wil :)
wel elke keer een andere copy paste doen he ;) gewoon een =je erbij of eraf :) ander moe je weer 10 sec w8e :)

Haha... die chat zou om 11 uur afgelope zijn maar ze was er na 22:20 al nie meer... hoe kan dat nou?

Dj Lex
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Dude das lache initiatief :)

Ik heb toen een keer gechat met die .. eeh.. hoe heten ze ookalweer.. "girlthing".. zon meidengroepje.. best wel beetje boel lekkere meidjes zitte daar in!! Anywayz vriend belde me op.. kommop log in op 538 gaan we ze ff spamme...

wij ingelogt.. zitte we bij die chat is alleen dat nederlands trampje er! wtf! Wij vragen

"hey ben jij die lelijkste van girlthing? die Nederlandse?"
en spamme met allemaal stuff zoiets --------============= SPAMMMM ==========-------x (let vooral op het xje :) daarmee kan je zoveel text doen als je wil :)
wel elke keer een andere copy paste doen he ;) gewoon een =je erbij of eraf :) ander moe je weer 10 sec w8e :)

Haha... die chat zou om 11 uur afgelope zijn maar ze was er na 22:20 al nie meer... hoe kan dat nou?


haha LOL. das wel geinig ja, maar we hebben het hier niet over 1 of ander gaar kutbandje natuurlijk he
rellivisit
quote:
Originally posted by Blik
ik ga het ook niet proberen, lukt je toch niet om iets te zeggen


En in een 538 chatsessie kun je toch geen diepzinnige vragen stellen aan the man. Zal wel een huisje,boompje, wat is je favo nummer, chatsessie worden.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement