|
Ideetje: Share The Wealth (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| dj Zevan |
lijkt me een goed idee
heb alles alfabetisch in een excel file |
|
|
| Tiger777 |
Email zal dan nog het eenvoudigst zijn, Ge kunt ma ne PM sturen elke minuut, dus, als ge da naar iedereen wilt sturen, gaat ge lang bezeg zijn.
Bon, zo zullen we het dan best doen: met zo'n excel bestand en email. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Tiger777
 |
|
|
| dj Zevan |
| we kunnen misschien ergens een lijst maken met onze recent gebruikte email adressen? |
|
|
| BEACHBOY |
Email zal dan nog het eenvoudigst zijn, Ge kunt ma ne PM sturen elke minuut, dus, als ge da naar iedereen wilt sturen, gaat ge lang bezeg zijn.
Mss een domme vraag, maar hoe doen jullie dat met zo'n Excel bestand? Want ik zie het niet echt zitten om die duizenden tracktitels over te typen ze haha. Heb rap eens gekeken in Excel zelf maar ik vind niet onmiddelijk de functie om zoiets aan te maken...:conf: |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by BEACHBOY
Mss een domme vraag, maar hoe doen jullie dat met zo'n Excel bestand? Want ik zie het niet echt zitten om die duizenden tracktitels over te typen ze haha. Heb rap eens gekeken in Excel zelf maar ik vind niet onmiddelijk de functie om zoiets aan te maken...:conf: |
Ik heb het niet getest, maar als ge een Winamp Playlist genereert, die kopieert en dan in Excel plakt, dan krijgde zo'n Excel-tracklist denk ik. |
|
|
| dj Zevan |
elke keer als ik n paar nieuwe liedjes afhaal dan typ ik die er gewoon bij, voor mij is da dus eigenlijk nooit veel werk geweest
maar als ge alles ineens moet doen, zult ge wel wa werk hebben vrees ik |
|
|
| BEACHBOY |
k heb net zo'n mp3 filemaker gedownload, heeeeeeeeel makkelijk!! En heel mooi en overzichtelijk gesorteerd ook.
Voor wie het interesseert (komt van download.com):
mp3 list maker
Mijn lijst is af, hoe doen we dit nu? |
|
|
| Tiger777 |
Kan der iemand zo niet zijn telenet Internet pagina(da's gratis denk ik) aan ons openstellen zodat we da daar allemaal kunnen uploade. Of cygnus zenne ftp server, maar, het probleem is, dat cygnus zenne computer moet aanstaan daarvoor...(wa dus ni altijd zo is)
Wat da program van beachboy geeft is toch een HTML pagina, dus da kunt ge zo op internet zetten. Dan maken we zo 1 Hoofdpagina met links op naar iedereen zijne lijst. |
|
|
| CygnusX |
Kan der iemand zo niet zijn telenet Internet pagina(da's gratis denk ik) aan ons openstellen zodat we da daar allemaal kunnen uploade.
...
Dan maken we zo 1 Hoofdpagina met links op naar iedereen zijne lijst. |
Da's het beste ja. Nu nog iemand vinden die zijn webspace wil gebruiken daarvoor. Iemand? |
|
|
| Tiger777 |
Mijn lijstje:
Hier
Leuk proggy'ke trouwes.
Ik zal es zien wa ik kan doen. |
|
|
| BEACHBOY |
Kan der iemand zo niet zijn telenet Internet pagina(da's gratis denk ik) aan ons openstellen zodat we da daar allemaal kunnen uploade. Of cygnus zenne ftp server, maar, het probleem is, dat cygnus zenne computer moet aanstaan daarvoor...(wa dus ni altijd zo is)
Wat da program van beachboy geeft is toch een HTML pagina, dus da kunt ge zo op internet zetten. Dan maken we zo 1 Hoofdpagina met links op naar iedereen zijne lijst. |
Ik wil gerust mijn telenet webspace openbaar stellen. Ik doe er toch niks speciaals mee... Er staan wat foto's, mp3's en mpg's op maar stelt niks voor. |
|
|
|
|