return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Ideetje: Share The Wealth (pg. 5)
View this Thread in Original format
Tiger777
oh, prachtig, ik kan zelf mijn lijst updaten!!!:D
CygnusX
Ge hebt dat mooi gedaan, Beachboy
Tiger777
inderdaad
BEACHBOY
quote:
Originally posted by Tiger777
oh, prachtig, ik kan zelf mijn lijst updaten!!!:D

Ahja? hoe doe je dat? Dat zou toch niet kunnen, anders kan iedereen zo dingetjes wijzigen aan m'n site. Me is :conf:
Nabistai
Ja jongens, mijn mp3's staan op 12 verschillende cd's kheb voorlopig geen zin om daar ne lijst van te maken zenne :thepirate
Tiger777
quote:
Originally posted by BEACHBOY
Ahja? hoe doe je dat? Dat zou toch niet kunnen, anders kan iedereen zo dingetjes wijzigen aan m'n site. Me is :conf:

neenee, het adres wijst naar mijnen angelfire, en da is van mij, en ik kan daar dus ook in verandere wa'k wil :)

quote:
Ja jongens, mijn mp3's staan op 12 verschillende cd's kheb voorlopig geen zin om daar ne lijst van te maken zenne

luie zak! Hebde da programa dan ni afgaald?
Nabistai
quote:
Originally posted by Tiger777
neenee, het adres wijst naar mijnen angelfire, en da is van mij, en ik kan daar dus ook in verandere wa'k wil :)

luie zak! Hebde da programa dan ni afgaald?

Dan nog! 12 keer ne cd daarinsteken, ne lijst van maken en terug uithalen! Mss als ik mij ne keer verveel ;) (trouwens 3 van mijn cd's zijn al 8(!!!) maanden uitgeleend)
Pumaz
Om al mijn mp3 cds erop te zetten moet ik eerst heel aalst rondgaan en een stuk of 25 cds van mensen gaan halen...
Voorbeeld: ALLE bonzai-producties van '99 op 1 cd!
BEACHBOY
quote:
Originally posted by Pumaz
Voorbeeld: ALLE bonzai-producties van '99 op 1 cd!

Precious, precious little Disk...
Gladius
lol nice list cygnus =).
wrom hebde gij da eigenlijk allemaal in aparte albums gedaan?

CygnusX
quote:
Originally posted by Gladius
wrom hebde gij da eigenlijk allemaal in aparte albums gedaan?

Nooit echt op gelet eigenlijk.
Telkens als ik genoeg had om ne cd te vullen, dan schreef ik die.
Momenteel schrijf ik zo 4x per jaar een trance cd en af en toe een cd'ke met albums/livesets, telkens als ik 700mb heb.
Illegal Alien
Vraagske: nu da ge elkanders tracklist ebt é, oe gaade nu precies sharen? Want kem ier al van ftp en hub-toestanddinges gehoord, ma sorry ze, daar emmek de kl*te verstand van.
Kwilkik ook wel grust meedoen, ma dan zouk wel wa moete wete wa of hoe, dus als daar mij iem de nodige uitleg zou kunne geve, zouk al eel dankbaar zijn.
Ma kijk, kzalkik al beginne mee menne tracklist ook, en kankik achteraf nog altij zien wada der mee gebeurd.

Greetzzzz
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement