|
Ideetje: Share The Wealth
|
View this Thread in Original format
| Belgian Bonzai |
Dit is slechts een ideetje, maar als we het in de praktijk kunnen brengen is het de moeite.
De idee is simpel: afspreken en elkaars mp3's kopieren HD2HD.
MOET KUNNEN.
Dus ik begin: wie wil mag afkomen naar Adinkerke voor mijn *efkes checken* 4503 trance mp3's. De deur staat open.
Zoiets moet toch kunnen, mensen?
Ook cool zou zijn moesten we lijsten hebben met de tracks die we hebben. Misschien maak ik d'er straks wel eens werk van voor de mijne. |
|
|
| CygnusX |
Leuk idee.
Op het duits forum doen ze iets gelijkaardigs. Er heeft daar iemand een dvd met alle ASOTs ooit. Ze hebben een lijstje met duitse tranceaddicts samengesteld en de eigenaar van de dvd stuurt de dvd (via post) naar de eerste op de lijst. Die persoon ontvangt de dvd, kopieert de inhoud naar de harde schijf en stuurt de dvd (via post) naar persoon 2 op de lijst. Zo gaat dat door tot iedereen de dvd gehad heeft. |
|
|
| Nabistai |
| Ik heb ongeveer 12 cd's met mp3's op, maar de meest recente is meer dan 6 maanden oud (de laatste 6 maanden heb ik misschien 20 mp3's gedownload ofzo. |
|
|
| Gladius |
best elkaars HD dan ff wisselen eh, ik heb 32gb trance, om da op cd's of dvd's te zetten ... :rolleyes:
maar ik vind het zeker een goed idee!
-Glad |
|
|
| Tiger777 |
vree leuk idee, maar...
Niet iedereen heeft zo'n DVD lezer(ik heb dat dus niet :confused: ) en, ik denk dat we dan veel CD's zullen mogen sturen met de post, ik alleen al heb 3gb's in MP3's en ik vind van men eige al da'k der weinig heb...
btw: IK BEN TERUG!!!!!:happy2: |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Tiger777
btw: IK BEN TERUG!!!!!:happy2: |
wb!! =>
waar zijt ge geweest en hoe wast?! |
|
|
| Tiger777 |
Waar: Spanje
Wie: slecht gezelschap (men ouders)
Hoe het was: Al bij al nog vree plezant (spaanse meisjes zijn schoon ;) )
Waar: Javea, ni zover van alicante(en het minder boeiende (MINDER :haha: )benidorm) |
|
|
| CygnusX |
| Welkom terug, Tiger777 :) |
|
|
| Pumaz |
| Drek je had moeten wegslippen en naar Lloret de mar moeten gaan, tis zo'n beetje Ibiza 2 (vol hollanders ook) |
|
|
| Belgian Bonzai |
Tiger, man, glad 2 have you back.
Vraagje:
Zou Swamper daarmee kunnen lachen als we hier (in een speciale thread) onze tracklists posten? |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Drek je had moeten wegslippen en naar Lloret de mar moeten gaan, tis zo'n beetje Ibiza 2 (vol hollanders ook) |
Ik weet het, heb het vorige week vrijdag nog gedacht toen we passeerden... maar ja, zo alleen, vrij saai he :(
| quote: | | Zou Swamper daarmee kunnen lachen als we hier (in een speciale thread) onze tracklists posten? |
volges mij komt swamper hier niet bijzonder veel om te lezen wat hier gebeurd... dus, ik denk het niet... Wat denkt onze moderator van dienst?
En, om terug te komen op het oorspronkelijke idee:
Ik denk dat we zouden kunnen werken met van die DVD-RW's. Daar kan 4.7 Gb op, en normaal gezien, zou dat genoeg moeten zijn voor iedereen zijn spullen derop te zetten(alleen MP3s, dus geen clip'kes of livesets of zo...). Het probleem hiermee is dat weinigen van ons oven zo nen DVD writter beschikke (ik dus ook niet, ik ben arm :( :haha: ) dus ik denk dat we het idee van de DVD best afvoeren. Blijft ons: de CD.
Ofwel, maken we 1 cd vol me mp3'kes, normaal gezien, zouden we een stuk of 100 - 120 Mp3's der moeten opkrijgen, afhankelijk van de grootte natuurlek. Der bestaat voor CD(de gewone CD-R'en) een speciaal systeem, de "multisessie disk". Ge kunt dus ne CD met bestanden maken, en later, nog is bestanden op diezelfde cd zetten... Misschien is dat wel gemakkelijk?
| quote: | | moesten we lijsten hebben met de tracks die we hebben. |
Jep, da's nog ni zo'n slecht gedacht eiglek... Als ik nog is goesting heb, zal ik der ook is werk van maken. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Tiger777
volges mij komt swamper hier niet bijzonder veel om te lezen wat hier gebeurd... dus, ik denk het niet... Wat denkt onze moderator van dienst? |
Zolang er geen downloadlinks of links naar sites met downloads gepost worden is het oké. Als je toch een link wil posten, stuur die dan via private message naar de geďnteresseerden.
Wat het posten van tracklists betreft, lijkt het mij beter om dat hier niet te doen, om het overzichtelijk te houden, anders krijg je een verschrikkelijk lange thread. Suggesties : via http, pm, de hub, (mijn) ftp of via email (iedereen stuurt zijn tracklist naar de rest). |
|
|
|
|