|
Ideetje: Share The Wealth (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
hmm... Ik heb altijd angelfire gebruikt, ma ge ziet, die zetten der reclam bij... en da's misschien iets minder, ik zal is bij mijne telenet gaan zien zie.
[Edit] Dju, ik moet toch dringend is mijn oge gaan late nazien ze. Zou heel goe zijn beach! [/Edit] |
|
|
| BEACHBOY |
Idd, maar euh, wat ik wel net iets minder zie zitten is hierin mijn username & paswoord te posten.
Want da's de name en pass voor mijn telenet account en heb niet echt veel zin dat boosdoeners daar zo beetje aan gaan prutsen (volume bijvragen of zo... slik $$ !)
K zal zo beetje naar iedereen die in deze thread gepost heeft een PM sturen he. nee?
Greetz
**EDIT** Voila de mijne staat er op. Link staat onder m'n sig bij 'Website'. |
|
|
| Tiger777 |
wacht, keb een NOG beter idee.
Iedereen maakt zo ne lijst van zijn MP3's en MAILT die door naar beachboy. hij zet ze dan in HTML vorm op zijn site. En sluiten we die HTML pagina's aan op 1 hoofdpagina. |
|
|
| CygnusX |
| Beachboy : ik heb je een adres gepmed waar mijn collectie staat. |
|
|
| Pumaz |
| Seg jonges, ik snap hier ni veel van zene, wa is nu eigenlijk de bedoeling? |
|
|
| Tiger777 |
| Ik denk (!!!) dat nu iedereen ne lijst gaat maken met al zijn MP3's en dat we die op internet gaan zetten ter inzage van anderen. |
|
|
| BEACHBOY |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Beachboy : ik heb je een adres gepmed waar mijn collectie staat. |
ok, de jouwe staat nu ook online. (ps: serieuze collectie eh bij u!:eyes: ) |
|
|
| BEACHBOY |
| quote: | Originally posted by Tiger777
wacht, keb een NOG beter idee.
Iedereen maakt zo ne lijst van zijn MP3's en MAILT die door naar beachboy. hij zet ze dan in HTML vorm op zijn site. En sluiten we die HTML pagina's aan op 1 hoofdpagina. |
Dat is inderdaad een goed idee!! Iedereen die dus z'n collectie openbaar wil maken om daarna beetje te sharen, stuurt mij een Email (onder m'n sig bij 'email'). Ik zal ze dan uploaden naar m'n website (ook onder m'n sig bij 'website').
Momenteel staan Cygnus, Tiger en ik erop. |
|
|
| Lightworks |
Lijkt mij een goed ideeke, khoop alleen dat Sabam daar niet op komt.
Kheb zelf zo'n 70 trance cd's, kweet echter niet hoeveel liekes dat zijn (hoeveel dat er op ene cd kunnen). Dus neemt uw kofferke maar mee ;) |
|
|
| Lightworks |
PS: dit is een lijsteke van wat ik heb, het is echter nog kange ni compleet (minder dan den helft of zo) :
trance_mp3_lijst (right click, save as)
Greetz,
Wim |
|
|
| BEACHBOY |
| quote: | Originally posted by Lightworks
PS: dit is een lijsteke van wat ik heb, het is echter nog kange ni compleet (minder dan den helft of zo) :
trance_mp3_lijst (right click, save as)
Greetz,
Wim |
Staat er nu ook bij. Heb me de vrijheid genomen om er, bij de omzetting naar html, een opsomming van te maken. Dat zal je wel niet erg vinden zeker?:D |
|
|
| Tiger777 |
| oh my, wat een lijst! |
|
|
|
|