|
Such is life; videoclip
|
View this Thread in Original format
| Boss |
Eej mensuh, heb net op tmf de clip van such is life gezien, maar wat is dat voor bull?? is 't een of andere vage ideele reclame tegen de doodstraf ofzo?? waarom doet rank1 dit?
de videoclipmix van such life vind ik trouwens enoRm slecht.. de hele tijd die schijtvocals erdoorheen.. ff zijn die vocals wel leuk, maar niet 2of 3 min lang.. |
|
|
| Optimus Trance |
ja, ik heb alleen de mlaatste minuut er toevallig van gezien, wat een kutclip zeg, en dan nog die bull over de doodstraf, wordt die slip gesponserd door Amnesty International ofzo??
En ik blijf erbij dat (voor de 4.000.000 e keer) dat ik "Many Miles Too Soon" beter vindt, dus zónder vocalen:D:D:D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Boss
Eej mensuh, heb net op tmf de clip van such is life gezien, maar wat is dat voor bull?? is 't een of andere vage ideele reclame tegen de doodstraf ofzo?? waarom doet rank1 dit?
de videoclipmix van such life vind ik trouwens enoRm slecht.. de hele tijd die schijtvocals erdoorheen.. ff zijn die vocals wel leuk, maar niet 2of 3 min lang.. |
ja ach het zat er natuurlijk aan te komen. dat nummer is rijp voor de commerciele business en dan als tune voor zo'n groot feest. Jammer |
|
|
| Boss |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
ja ach het zat er natuurlijk aan te komen. dat nummer is rijp voor de commerciele business en dan als tune voor zo'n groot feest. Jammer |
Hmm, denk je dat de grote massa 't dan 'n lekker nummer vindt? Ik bedoel, zelf vond ik superstring (voordat 't op de radio gedraaid werd dan) nog wel een lekker nummer... maar such is life totaal niet... ik denk niet dat such is life zo'n groot suc6 wordt als superstring |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Boss
Hmm, denk je dat de grote massa 't dan 'n lekker nummer vindt? Ik bedoel, zelf vond ik superstring (voordat 't op de radio gedraaid werd dan) nog wel een lekker nummer... maar such is life totaal niet... ik denk niet dat such is life zo'n groot suc6 wordt als superstring |
plaatsje 15 ofzo als hoogste denk ik. Vond hem wel aardig. beetje meer van hetz11de dat wel, maar niet slecht |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Opti
wordt die slip gesponserd door Amnesty International ofzo??
|
ehm...ahem....ik bedoelde natuurlijk clip:D:D:D |
|
|
| Boss |
| hehe, zou anders wel 'n beetje vaag zijn..... :) |
|
|
| moogwai |
| Hmm. clippie nog niet gezien.. kijk amper naar TMF en de Box. Maar 2/3 minuten vocalen in de videoclip.. dat is wel minder :( |
|
|
| Akira |
ja inderdaad die clip is echt enorm kut zeg...
en ik vind many miles too soon ook inderdaad beter. |
|
|
| Blik |
| nog niet gezien, ik zag bij de Box hem onderaan ff langsglippen, maja, vond het liedje zoiezo al niet echt vet ofzo |
|
|
| arno |
| ik heb hem ook nog niet gezien, maar tot mijn grote verbzing zag ik gisteren wel opeens een clip van innocence voorbijkomen, ik vind dat altijd zo zonde als bij een bruut nummer een clip wordt gemaakt. Net als bij een boek dat verfilmd word, bij een boek bedenk je ook zelf het verhaal in je hoofd en als je dan de film ziet dan kun je dat niet meer doen. Zo is dat ook met videoclips, bij een bepaald nummer denk je aan bepaalde dingen in bepaalde kleuren, en als je dan in de clip hele andere dingen ziet kun je daarnaa alleen nog maar aan de clip denken en verliest het nummer een deel van wat het zo speciaal maakt. (een beetje wazig uitgelegd, maar wel te begrijpen toch?):D |
|
|
| Boss |
jaja.... :rolleyes:
nee, 's wel goed te begrijpen, vin'k zelf eigenlijk ook wel.. |
|
|
|
|