return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Paintball (pg. 4)
View this Thread in Original format
JayBee
quote:
Originally posted by reveal
barnslig? lirare? FY FAN VILKA JÄVLA IDIOTER, DE FÖRTJÄNAR ATT SITTA I FÄNGELSE!!! :whip: :whip: :whip:
jag är inte det minsta road av skiten :mad:

Nä jag vet helt sjuka.. men jag antar att de åkte dit. men jag hörde att nån hadde gjort så i england och att de hadde gjort så att någon tappade synen för att de träffade i ögat. ganska omoget fast tycker ändå film snutten var lite roande :P

påtal om film snutt jag ska nog lägga upp ett riktigt coolt clip från en brake dance tävling. fan önskade att jag kunde dansa sådär :D


*lite senare*: Så nu har jag laddat upp brake dance snutten. CHECK OUT :D "20_-_twixx_&_lazy_vs_la_brakers(1).avi" :tongue2
JayBee
En sista påminnelse till de som ska boka utrustning!

Nu på lördag (30:e) utanför pressbyrån (T-centralen / klarabergsviadukten) KL: 13:30

Dioxys du verkade intreserad, om du hinner läsa detta så kom dit med 60 kr.

Treo och kenny kunde inte komma så vi har ordnat det endå.

Vi ses där!

EDIT: kenny&Treo kunde inte komma till bokningen altså men de kommer till spelandet sen :)




SteveTranz4ever
He he... ont kanske det kommer göra men jag får sällan eller aldrig blåmärken :D
ScuL
my uncle broke a rib with paintball nånsin..
unlucky shot :)
JayBee
Här har ni bilder på den utrustning som ni kommer att använda när ni spelar :)



Bössan :)

Masken

Gas/luft tub, det är här all kraft kommer ifrån :D

Magasinet. jag är inte helt säker men jag tror att hyr maggen rymmer 150 bollar

Om ni bestämmer er för att lägga till 50kr så får ni oxo ett sånnt här camo plagg

JayBee
Goda nyheter alla glada paintball fans ;) för de som inte hann boka även fast ni ville (jag vet att ni ville) så har ni tid fram till den 20 september. mitt namn står i APG's bok och det finns platser att fylla fram till det datumet, men kom ihåg desto förr desto bättre.

Treo du kan andas lungt nu för du är bokad, glömm inte mina 60 kronor bara *flinar girigt och gnider händerna*

så som det ser ut nu är vi ungefär 20 pers som ska lira och stefan ska filma har han sagt (och det hoppas vi på :) )

JOIN PAINTBALL. IT'S NOT JUST A JOB, IT'S AN ADVENTURE



UNCLE JAYBEE WANTS YOU!!!



Pjox
Hmm.. Jag skulle villja me men vetefan om jag har råd. Jag ska undersöka saken. *funderar* Men hur som haver hoppas jag att ni får det kul :)
JayBee
quote:
Originally posted by Pjox
Hmm.. Jag skulle villja me men vetefan om jag har råd. Jag ska undersöka saken. *funderar* Men hur som haver hoppas jag att ni får det kul :)
Bra då säger vi så, du är med. jag skriver ner det bindande kontraktet genast. då ses vi den 27:e

hehe nä men tänk på saken du. det vore jätte kul om du är med
JayBee
Hej hopp allihoppa. tänkta bara säga till de som ska vara med på paintballen att det börjar dra ihop sig. det är typ 5 dagar kvar nu.

kom ihåg att även om det bara kostar 400 kronor totalt att spela så måste du ändå ha med dig 250 kronor till som deposition, de pengarna får du tillbaka sen när du lämnar utrustningen på eftermiddagen.

jag ringer och hör av mig nu i veckan. Vi ses där ute :)

SteveTranz4ever
När ska vi mötas upp vart på lördag då ?

JayBee
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
När ska vi mötas upp vart på lördag då ?

det är därför jag ska höra av mig i veckan :) de sista detaljerna håller fortfarande på att diskuteras lite.

vi får hoppas på bra väder, over and out :)
Pjox
Uschlipuschi va jag hatar att inte ha nåra pengar.. Jag vill ju me!:sadgreen:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement