|
Paintball (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| JayBee |
OK nu är det inte långt kvar till paintball och devotion :D.
jag tror att jag har ringt runt till alla jag har nummer till nu i alla fall men bara för säkerhets skull så postar jag igen.
ni ska ha med er 340 kronor +250(deposition(dessa pengar får ni tillbaka efter ni spelat)) och om ni vill hyra camo kläder kostar det 50:- extra.
vi träffas mitt imot WTC&city terminalen, altså där bilarna svänger in och plockar upp folk alldeles utanför dörrarna från T-Centralen(klarabergsviadukten)
Klockan 10:00 (kommer någon senare än 10:30 så kommer de förmodligen INTE med så var absolut inte sen)
=====================================================================
(rekomenderar)
TA MED ER DETTA:
Ombytes kläder (bara ifall att)
Matsäck (om ni inte gillar att vara hungriga)
Regn skydd av något slag (hoppas det inte regar men ifall det bara kommer nån liten skur eller så kan man ju ändå spela och då kan det vara skönt med nått som håller regnet borta.
Kanske något sitt underlag, jag brukar ha med mig en väska som man kan fälla ut till en stol :) men skumgummi dynor funkar oxo :)
Ett GÖTT humör :)
=====================================================================
Vi ses där! // MvH Jocke
|
|
|
| JayBee |
Nu har vi spelat :) det var LÅNGT från perfekt men jag tyckte endå det var värt besväret.
Regnit som satan var det och det skapade en del problem men annars flöt det på ganska ok, vizay verkade tycka det var kul i alla fall :D Vi får hoppas på en skojjig film från steve oxo (duellen kommer bli ett rent nöje att få återuppleva :) )
kanske blir något sånt här igen nästa år fast då bör man kanske spela på en färdig bana så att man slipper allt tjafs med pengar och lämna utrustning men inget är säkert.
kul att ni kom i alla fall, posta gärna synpunkter och sånt vad ni som var med tyckte :) alltid bra att veta vad alla tyckte. |
|
|
| Treo |
| Sitter hos JayBee nu, med blåmärken lite överallt och trötta fötter.. men jag hade iaf. jävligt kul trots regnet. Och om några timmar börjar devotion, härligt! |
|
|
| mindshooter |
Hihi jag tyckte det vart gryyyymt!
Jag trivdes som fan i mossan och leran. Riktigt spännande att smyga omkring och ligga i skottstrid. Höra hur färgen smattrade mot trädet man stod och täckte sig bakom. Tog ett tag för mig att förstå hur hela "lobbnings" skjutandet fungerade. Hoppas filmen blev cool :)
Kollade lite priser med snubben vi hyrde av och man kan få ett helt kitt med alla man behöver för under 2500:- Typ gevär, mask och dräkt. Sjyssta grejer funderar på att köpa :) |
|
|
| Vizay |
va otroligt jävla dunderkul å lira, e helt exalterad fortfarande :D
kan tänka mig att alla ser på mig som den därpladderkvarnen som inte kan sluta snacka om sake numera ;)
va lite regnigt i början vilket gjorde att glaset på masken immade igen ganska ordentligt å så förblev det hela dan men utöver det så vare otroligt lyckats ändå :) |
|
|
| Kongo_kim |
| ingen som blev skadad? |
|
|
| Pjox |
| Snälla säg tt det va alldeles för kallt och blött och äckligt för att det skulle varit kul? Snälla kan ni inte säga att det gjorde jätte ont och va jätte tråkigt? Snälla?!? |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
ingen som blev skadad? |
hmmm beror på hur man ser på saken :p
jag rekomenderar inte att bli skjuten på cepenerven med två bollar i rad, de va rätt läskigt....tappade känseln nån minutmen de gick ju över :)
sen körde ju jay å en annan snubbe duell i t-shirt, kan väl tänkas att ett å annat blåmärke delades ut då :p
Det har stefan på film iaf :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ja de var riktigt kul alltså
TACK JAYBEE SOM SLÄPADE MED OSS !
Okej förhållande kunde ha vart långt bättre men ingen klagade direkt utan alla var laddade på att skjuta :)
Det jobbigaste för alla som jag upplevde det var imman på insidan av visiret man fick... svårt att se vad man gjorde... :P
Första träff man fick var rakt på strupen :P Men med två lager av plagg kändes det nada !
Skrattade gott å en kille "Mr Three shots in the ass".. ha ha .. .tre spel i rad dog han av ett hårt skott i röva... ha ha fan va han skrek... ha ha.
Riktigt billigt blev det också :)
Ja e med på detta igen till våren eller nåt :) |
|
|
| dbl |
låter som ni hade hel kul... synd att man inte bor i sthlm så man kunde ha varit med.
börjar nästan sakna lumpen när jag läser om allt :p |
|
|
| mindshooter |
VI BETALADE ALDRIG JAYBEE FÖR KULORNA JUH!!!!
kom på detta nu!! det är därför det blev pengar över! Mannen du ska få dom!! |
|
|
| JayBee |
jätte kul att ni tyckte om det trots det dåliga vädret och små misstagen jag gjorde (som att glömma ID kort :) ) men jag måste faktist säga att av alla som spelade så hadde ni från TA bästa humöret så att säga :) optimistiska och glada och peppade :) skit kul att spela med sånna :D
| quote: | Originally posted by mindshooter
VI BETALADE ALDRIG JAYBEE FÖR KULORNA JUH!!!!
kom på detta nu!! det är därför det blev pengar över! Mannen du ska få dom!! |
hehe jag undrade när nån skulle upptäcka det ;) jag la ju ut 1800 på kulor och då blir det 150kr per person men som jag sa till treo så bjussar jag på 50 iomed att det blev så dåligt väder ;) så ni kan väl ge mig 100 spänn nästa gång vi ses eller så (inte arm spänn altså :) ) |
|
|
|
|