|
Paintball (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
| undrade just vad som hände med alla kulor å hur dom blev betalda men du ska få 100 pix så fort vi ses :) |
|
|
| ScuL |
| har ni tagit bilder av det hela? :D |
|
|
| Xo|oX |
| Säg gärna till när filmen finns å hämta =D |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by ScuL
har ni tagit bilder av det hela? :D | så vitt jag vet så blev det bara film, men det är ju nästan bättre :) |
|
|
| ScuL |
| Kul... jag väntar på det :) |
|
|
| Dragonfly |
50 kr rabbat för regn fy faan vad dåligt. Riktiga män spelar i regn och t-shirt och klagar inte för lite smärta. Jag betalar extra för att det var så grym, och inte trodde jag att trance folk kunde träffa så jävla bra på första försök. (Steve min hand är grym i blått och gult)
Snälla, ni som jag har träffat på paintball, kan ni skicka mig era riktiga namn på pm, det vore jätte kul. |
|
|
| mindshooter |
hehe håller med...det var rätt charmigt att det regnade...fast lite jobbigt att jag blev så kall.....har suttit med feber ett par dagar nu :D
Idag ska jag in med en polare och köpa paintball grejer!!! iaf titta på dom...får se om jag har råd....allt som allt så kommer man landa under 3000:- ungefär...
då har man en mask som inte immar (;)) och ett bra gevär med allt som hör därtill + kläder |
|
|
| Dragonfly |
| Smärtan som man får i Paintball är snabb och inträffar när man har mycket med adrenelin i kroppen. Det är mycket lättare att ta än t ex huvudvärk, magknip eller att slå lilltån i en kant. Inte alls blodligt, fast det kan hända att om man träffas på närhåll att plasten från kulan river upp en liten hudflik, inte mer än att sticka sig på en ros eller skrapa knän när man trillar, eller så. Däremot vill man inte få en kula i ögat. Att få på strupe som kille kan vara smärtsam, och man kan träffas på nerver, men inget som inte är övergående. Det finns skydd för allt detta. Annars skulle man se massa killar som huttrar i buskarna och bölar, och det har inte jag sett hittills. :happy2: |
|
|
| mindshooter |
| jag var själv en av dom som undvek paintball p.ga smärtan och så för jag är lite mesig av mig...men det var verlkligen ingen fara :) gjorde inte alls ont....bara sådär lagom ;) |
|
|
| Pjox |
| Fan jag skulle värkligen velat vara med. Ni värkade ha det kul. Kanske får setill o ha pengar om ni tänker göra detta nå mer gånger :) |
|
|
| Vizay |
som dragon sa....gör inte mer ont än att få ett väldigt lätt slag där man blir träffad....
fast fan nerver e inte kul, blev träffad precis mitt i ryggraden en gång, de sved ganska rejält så man låg å vred sig men ändå så vare inte så farligt...ja menar lite ont skare ju fan göra :)
sen fick jag två kulor på armbågen som prickade den ökända cepe-nerven klockrent, armen va bortdomnad en ganska bra stund :p
men alla som inte testat rekomenderar jag fan å köra....otroligt kul :D
själv ska jag köpa utrustning så fort jag har råd :) |
|
|
| mindshooter |
nu sitter jag här, 2499:- fattigare och
1 Spyder-gevär
1 16oz kolsyretank
1 200+ ammobehållare
1 Hjälm med dubbelglas
200 kulor
rikare!
ska bli så jäääävla fett o gå ut o skjuta sen..har övertalat massa polare o köpa..en köpte med mig idag! |
|
|
|
|