return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
TA's uit Flevoland? (pg. 2)
View this Thread in Original format
BooMBooM
je bedoelt toch niet dat gebouwtje waar zaterdag 8 mensen zijn flauwgevallen en toen ik om kwart voor 11 aankwam een rij van 20 bij 20 stond???????????????????????????????dat was dus echt zwaar kut gewoon heb dus gelijk de trein naar amsterdam gepakt want dan was dus echt niet leuk meer
Blik
quote:
Originally posted by BooMBooM
hmmm ik kom ook uit flevoland om precies te zijn uit de saaiste uitgaansstad van nederland Almere

ehh, Den Bosch is dat hoor, dat hebben we al een keer vastgesteld......:)
HiGH_NrG
Ooit gehoord van Lelystad...en das nog 3x zo erg als met uitgaan als Almere :(
BooMBooM
o ok correctie 1 van de saaiste uitgaanssteden van nederland
MetzZ_!!
quote:
je bedoelt toch niet dat gebouwtje waar zaterdag 8 mensen zijn flauwgevallen en toen ik om kwart voor 11 aankwam een rij van 20 bij 20 stond???????????????????????????????dat was dus echt zwaar kut gewoon

Yeah Baby!:eek: Die bedoel ik! Sommige mensen dachten nl. dat crowdsurfen weer in was:rolleyes: Ik heb er gelukkig niets van gemerkt... 22.00 gingen de deuren open... 22.04 stond ik binnen:p
BooMBooM
nou dan heb je dus meer geluk gehad dan mij maar is het nou een beetje vet binnen en hoe is die muziek in de "hoofdzaal"
MetzZ_!!
quote:
nou dan heb je dus meer geluk gehad dan mij maar is het nou een beetje vet binnen en hoe is die muziek in de "hoofdzaal"

Ach, het is er nu veel groter. 3 zalen (nouja,:rolleyes: 1 zaal en 2 zaaltjes) Ik vond het oude gebouw sfeervoller, maar dat komt omdat er nu veel meer licht is in dit nieuwe gebouw. Euhm, de muziek: DJ Danny was on FIRE!! En de KlubbHeads waren echt iets minder.
In de hoofdzaal wordt alleen nog maar Dance/ Trance gedraaid (No more Bubbling!!:D :D ). Voor de andere soorten muziek kan je lekker naar het kleinere zaaltje:p

Aanstaande zaterdag: G- Spott;)
MetzZ_!!
En wisten jullie btw al dat op 22 juli dat strandfeest er weer is?

Trance-Atlantic... En Armin van Buuren draait er ook!!:D :D En dat in Almere:p
HiGH_NrG
Ik had er wel van gehoord op Airpeace FM jah (luister ik onder het werk)...

Der is volgens mij nie echt super veel info over beschikbaar...??!?!?
MetzZ_!!
Nope, dat klopt, maar ze zijn wel bezig met een site ( www.trance-atlantic.nl ) maar die is nog niet klaar... En ik heb een flyer uit AmDam meegenomen... Euh, s ff kijken: 22-07-2001 Op het Atlantisstrand ( Simpelweg: Het OOR ). Het begint om 14.00 en eindigt om 00.00. DJ's die komen zijn : Armin V. Buuren:D , Spider Willem:rolleyes:,José:p, Bas & Ram:rolleyes: en G-Spott;)

HiGH_NrG
Waarom moet het ook van 02.00 tot 24.00 en nie van 23.00 tot 07.00 ofzow...lijkt me wat beter...al dag daglicht..blegh! ;)

maar dat kan wel een lekker feestje worden met AvB enzow.. :)
MetzZ_!!
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Waarom moet het ook van 02.00 tot 24.00 en nie van 23.00 tot 07.00 ofzow...lijkt me wat beter...al dag daglicht..blegh! ;)

maar dat kan wel een lekker feestje worden met AvB enzow.. :)

Oh, ik vind het altijd wel lekker als de zon schijnt en er is goeie muziek... Geeft wel een leuk sfeertje...maarja dat vind ik en ik ben GEK:D :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement