return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
TA's uit Flevoland? (pg. 5)
View this Thread in Original format
HiGH_NrG
Denk dat ik dat dan maar eens moet doen eh :). Wat voor soort publiek komt er vooral?

22 juli kom ik waarschijnlijk wel ff naar trance-atlantic :D
MetzZ_!!
Trance-Atlantic wordt gewoon VET voor zo'n klein Kutfeessie:p

Het publiek van Eindelijk?? Tja, als je daar echt aandacht aan besteed... Ik weet niet hoe oud je zelf bent, maar het is zo vanaf 16/17 jaar... tot, ik denk 22. Er komen wel van die huppelkutjes, maar die zitten vooral in de skihut.... Die vinden 'Trance-muziek te hard:rolleyes: :rolleyes: '

www.eindelijk.nl
HiGH_NrG
Huppelkutjes? GEIL! :P

Majah ik ben 16 (jahah bijna 17!:D)

Maar trance roelt...dus dan maar geen chicas eh :)
WNxG.O.A.T
quote:
Originally posted by MetzZ_!!

Maar ik ken je dus vast wel van gezicht en jij mij ook WNxG.O.A.T

K ga denk k morgen ff me kop rood verfen duz dan moe k wel opvallen :D Als iemand m ziet.... j kan proberen wat tegen m t zeggen, maar als ik nix zeg dan ben ik al t ver weg in "space" ;) Gloof m dan heb ut geen zin meer om wa tegen m t zeggen.
Maar k hoop da k wa van jullie zie daar!
BooMBooM
wisten jullie al dat er een nieuw eindelijk in aanbouw is????waar eerst nightlife zat word nu eindelijk gebouwd maar das wel vanaf 21 jaar en ouder en word ook voornamelijk trance enzo gedraait dus gaat zeker ff kijken als het af is (als ik er in kom met me 18 jaar)
WNxG.O.A.T
Vet, en tuurlijk kom j dr wel in, z zijn vette blind daaro man

Btw k ben bang da k door persoonlijke redenen vnavond nie naar eindelijk ga, tenzij dr nog verandering komt in d huidige situatie... :(
HiGH_NrG
Ik zit vanavond lekker op sensation :D

en ik kom uberhaupt al nooit in eindelijk...
MetzZ_!!
hehehe... In Space? I'll Join You!

:cool:
BooMBooM
weet iemand eigenlijk wat de entree kost vanavond bij eindelijk want zit een beetje krap deze weken want over 20 dagen ga ik eindelijk naar salou
MetzZ_!!
quote:
Originally posted by BooMBooM
weet iemand eigenlijk wat de entree kost vanavond bij eindelijk want zit een beetje krap deze weken want over 20 dagen ga ik eindelijk naar salou

Het is 15 piekies entree... Tenminste dat was het vorige week... en de week daarvoor. En toen waren er zelfs nog DJ's. Dus misschien is het vandaag minder... Maar ga maar uit van 15

BooMBooM
hmm ben gister nou voor het eerst in het nieuwe eindelijk geweest en het was best wel vet er werd in ieder geval wel lekker gedraait en het zag er dus duidelijk 10x beter uit dan eerst en ik was zelfs binnen 2 minuten binnen dat vond ik wel een wonder opzich
HiGH_NrG
Ik zal binnekort weleens komen kijken denk ik :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement