return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
TA's uit Flevoland? (pg. 3)
View this Thread in Original format
HiGH_NrG
Dan maar hopen dat het zonnetje schijnt enzow..en dan de lekkere beats op de achtergrond :D

en hoe gekker hoe beter zal ik maar zeggen :rolleyes:
HiGH_NrG
Trouwens 29,30 en 31 juli is de club nokia summertour in almere-buiten met die boot van die gasten...weer 3 feesies! ;)
MetzZ_!!
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Trouwens 29,30 en 31 juli is de club nokia summertour in almere-buiten met die boot van die gasten...weer 3 feesies! ;)

Serieus??? daar weet ik helemaaaaal niets van?? Hou je me hierzo ff op de hoogte als er nog belangrijke feiten zijn?? Of waar kan ik er meer over vinden?
HiGH_NrG
www.summertour.nl en dan een beetje klooien met die kalender en je vindt de feiten die je nodig hebt :D
MetzZ_!!
Oke, thank you very much;)
HiGH_NrG
Almere is toch wel ietsjes minder saai dan je zou denken ;)
BooMBooM
ja dat blijkt wel weer vorig jaar was ik er ook geweest toen waren g-spott er en jurgen en nog een paar en dat klonk wel vet dus gaat zeker ff kijken
WNxHunter
hey niets slechts over almere begrepen wat ik gehoord heb wonen Tiesto en Jean en nog vele anderen in almere :p
ik weet zelfs in welke wijk tiesto woont dus mondje dicht allemaal over trance in polder :p :D
HiGH_NrG
is der in almere een bloemenbuurt ofzow?
WNxHunter
yup hoezo?

HiGH_NrG
Tiesto betekent bloempot in het spaans...dus 3x raden waar die woont...DE BLOEMENBUURT! ;)
MetzZ_!!
Ja, als je je bedenkt welke DJ's er al geweest zijn in ons krotte-discotheekje (We neme 'n Tiesto, Marco V, E-Craig, Jurgen, Jean,
G-Spott) en tel daar het Strandfeest bij op (o.a. Armin van Buuren!)... Dit zijn dingen die elk jaar weer gebeuren, dus zo slecht is Almere helemaal nog niet wat dat betreft...

En Tiesto in bloemenbuurt?? Hmm, kan best zo zijn, maar heb nog nooit gehoord dat 'ie hier in Almere woont.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement