return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
TA's uit Flevoland? (pg. 4)
View this Thread in Original format
WNxHunter
mij is verteld dat ie in oostvaardersbuurt woont en vette auto heeft!! weet verder ook niet, oostvaardersbuurt is trouwens geloof ik naast bloemenbuurt, weet ik niet zeker, want ben in dat deel van almere niet zo bekend :D
HiGH_NrG
ha'k het toch nog bijna goed :)

en een vette auto? het zou me nie verbazen ;)
MetzZ_!!
Komen jullie trouwens wel 's in Eindelijk?? Zou wel grappig zijn als blijkt dat je elkaar allang 'kent'... van gezicht bedoel ik dan
WNxHunter
ik kom er eigenlijk nooit, maar zit er wel heel sterk over te denken over 2 weken naar schuimparty te gaan, ben alleen erg bang dat het dan weer veeeeelste druk zal zijn :(
MetzZ_!!
quote:
Originally posted by WNxHunter
ik kom er eigenlijk nooit, maar zit er wel heel sterk over te denken over 2 weken naar schuimparty te gaan, ben alleen erg bang dat het dan weer veeeeelste druk zal zijn :(

Afgelopen zaterdag was het er echt TE druk, maar deze zaterdag is het een normale avond, dus kan het 'rustig' worden.
HiGH_NrG
Ik ben er nog nooit geweest...woon in lelystad...

wat voor muziek draaien ze der vooral?
WNxG.O.A.T
Another 1 from Almere here!!!
En een bijna vaste Eindelijk ganger ook!!! (weet eigenlijk nie of k daar zo blij mee moe zijn.. maar togh)
Wie van jullie gaan morgen allemaal??? Ik zekerz en naar die schuimparty ook!!!
MetzZ_!!
quote:
Originally posted by WNxG.O.A.T
Another 1 from Almere here!!!
En een bijna vaste Eindelijk ganger ook!!! (weet eigenlijk nie of k daar zo blij mee moe zijn.. maar togh)
Wie van jullie gaan morgen allemaal??? Ik zekerz en naar die schuimparty ook!!!

Ikke! Ikke!!!:p :p

En ik ben ook zo'n vaste Endlich-ganger;) . Ik vintut er altijd wel VET. DJ Danny RuleZ btw. Stond ook nog op de foto, maar die is weggehaald. Had vast een TE rotte kop

High: Ze draaien er vanallesennogwat, maar toch het meest dance/trance. In de hoofdzaal alleen nog maar eigenlijk:)

Maar je hebt er ook een skit-hut:rolleyes:. Het ziet er altijd wel gezellig uit als ik ER VOORBIJ LOOP:D :D

Maar ik ken je dus vast wel van gezicht en jij mij ook WNxG.O.A.T
HiGH_NrG
Trance/dance...hmmz das wel beter dan hiero in Lelystad. Hier wordt vooral van die gare RnB gedraaid in de enige discotheek 'Mystic'...

Blegh RnB :(
MetzZ_!!
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Trance/dance...hmmz das wel beter dan hiero in Lelystad. Hier wordt vooral van die gare RnB gedraaid in de enige discotheek 'Mystic'...

Blegh RnB :(

Achja, de Mystic. Ik heb er veel over gehoord. Jammer dat ze er zoveel RnB draaien. Ik bedoel, in een discotheek klinkt dat gewoon niet!

Nee, doe mij dan maar Eindelijk.

HiGH_NrG
ruilen? :P

RnB zuigt gewoon...al draaien ze er soms wel wat dance nummertjes doorheen...maar daar blijft t bij...
Ik kom er daarom ook nie zo vaak!
MetzZ_!!
Dan moet je toch echt 's komme kijke in Almere man! De buitenkant is misschien niesotof, maar de binnenkant is wel Kewl :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement