return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 
Grattis på födelsedagen Glorie!
View this Thread in Original format
reveal
GRATTIS!

:D :crazy: :D Hoppas du får en fin dag :D :crazy: :D
Kongo_kim
Grattis :)

hur mycket om får fråga
lonne
Grattis på den stora dagen ! Hoppas du får en bra kväll och slår
klackarna i taket.
Vizay
GRATTIS glorie!!! :D

du fyller faktiskt år samma dag som min familjs kära hund....vilken ära för henne å fylla år samma dag som den berömda glorie ;););) :D
dbl
GRAAATTTIIISSSS :)
hoppas du får en hel bra dag :)
Dioxys
GRATTIS JENNY!!!

ha en underbar födelsedag! :D:crazy: :D
JayBee
Weeeeeeee! Happy birthday to you, happy birth day dear glorie... happy birthday to you! :clown: :clown:
mindshooter
DUNDER mycket grattis till allas våran underbara Glorie!!!!! :):):):):):):)
Virus
Auguri! :)
Sand Leaper
Grattis med dagen,Glorie:)

ShyTrance

hehe :D ha en bra dag =)
zamson
grattis! :gsmile: :gsmile: :gsmile:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement