|
אני או אתה ?
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
הטרד הבא מוקדש לי ולרועי ולהמוןן סיפורים שיש לנו לאמור
המשך יבואאאאא
:crazy: |
|
|
| Rising |
| חן נכון שהיית מאחורה בסוף? |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Rising
חן נכון שהיית מאחורה בסוף? |
חחחחח די אורן אתה תגרום למורן לקנא :)
ורועי, אחרי כל הירידות על מורן... לא הייתי מצפה ממך :) |
|
|
| KrazyDJs |
| ברוכים השובבים...:crazy: |
|
|
| Scorchio |
| מחר עודד@$%@$%$#@ |
|
|
| DjChook |
ואלה לא יודע מה איתכם אבל אחרי הטיול הזה אני לא חושב שרועי יקרא לי הומו או שאני אקרא לו
תבינו לבד :) |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by DjChook
ואלה לא יודע מה איתכם אבל אחרי הטיול הזה אני לא חושב שרועי יקרא לי הומו או שאני אקרא לו
תבינו לבד :) |
לא הבנתי
:) |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
לא הבנתי |
Same Here :conf: :conf: :conf: |
|
|
| Rising |
חחחח
על רועי אני מאמין
אבל
חן?.... אין מצב :) :) :) |
|
|
| DjChook |
אורן נשבע לך שאתה תחטוף מכות :)
אומנם בכמות רועי יותר
אבל אני חושב שהשוודית שלי הייתה יותר איכותית |
|
|
|
|