|
סט שלי ברדיו בי יו!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
דפוק איזה פוסט לפני שזה מתחיל ניתן שמיעה :)
ד"א
מזל"ט...כבוד... |
|
|
| NyKoN |
ריספקטטטטטטט אח שלו!
בי-א-קלאבר!
אם מכניסים אותך לזה אתה תהיה בשידורים החוזרים האלה כמעט כל תוכנית חחח
המסטולים האלה בבי יו בקושי עושים תוכניות לייב יותר שם
בכל מקרה.. יכול להיות שזאת תהיה הפריצה הגדולה שלך לעולם אחי- תעשה סט עצבני שיפוצץ להם את הראש ובאמת תביא איזה הודעה לפני שהסט מתחיל
:D |
|
|
| H.A. |
כל-הכבוד!
בכל אופן, פעם הבאה תן פוסט שנדע -מי מו מה כמה למה ואיפה (אחרי זה קצת טיפשי :D) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
תודה רבה אנשים
סורי שלא פתחתי טרד על התחרות, בקושי הייתי בכלל בבית......
גם לא היה לי זמן וכוח לבחור מה להשמיע עד איזה חצי שעה לפני שעליתי.....
כולם באו עם איזה 3 דיסקים ביד,ורק אני כמו ילד מפגר בא עם כל המזוודה שלי............. זה היה די מצחיק באותו רגע
בכל מקרה, אני אגיד לו להתקשר אלי, ואני אנסה לשכנע אותו לתת לי לתקלט שם לייב......
ואל תדאגו, אתם תדעו מתי שזה ישודר איזה יומיים לפני........ :D :D :D
[EDIT]
רגע אחד!!!!! אודי חאקים מהפורום!?!?!?!?!?!?!?!?!? |
|
|
| Scorchio |
חחחחחחחחחחחחחח כן אודי הוא בפורום
סעמק חבל שלא הייתי שם בליינד הייתי לוקח ראשון |
|
|
| -CosmicFire- |
חחח מזל טוב אחי
אין לי מושג מיזה אודי אבל עדיין
מקווה שזה יעשה לך רק טוב :D :D :D
למה אף פעם אין תחרויות בכפרסבא??!?! :{ |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Scorchio
חחחחחחחחחחחחחח כן אודי הוא בפורום
סעמק חבל שלא הייתי שם בליינד הייתי לוקח ראשון |
מה הניק שלו?
וגם אם היית רוצה לא היית יכול להירשם כי זה תחרות של יבנה......
אין תחרויות בערים אחרות??? |
|
|
| Scorchio |
הניק שלו זה
Vman
הוא כבר לא כזה פעיל |
|
|
| LA© |
CONGRATS!!!!!!
That's awesome man!
Second place is amazing... don't feel bad about it!
ENJOY and Mazal-Tov!! |
|
|
| YuVaL |
וואלה
אולי הם יבואו לגדרה.....
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by LA©
CONGRATS!!!!!!
That's awesome man!
Second place is amazing... don't feel bad about it!
ENJOY and Mazal-Tov!! |
thanx!!!
and I don't feel bad about it at all! the one who won was good, and I had a feeling that he'll win... |
|
|
| Flotser |
מזל טוב אחי!
שיחקת אותה!
בהצלחה !
!!! |
|
|
|
|