|
סט שלי ברדיו בי יו!!!! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זאת צריכה להיות בדיוק הגישה שלך
ברגע שיאהבו אותך אתה מסודר
אתה לא יכול להתפרע כשאף אחד לא מכיר אותך... יכולים לא לאהוב את זה
אתה יכול נגיד לתת דברים מוכרים... אבל ברמיקסים מפציצים
כמו לדוגמה
Ian Van Dahl
מה ששמים שלו בדיסקוטקים צ'יז לגמרי... אבל קח את הרמיקס שאלפא זון עשה לו, או את הרמיקס שפוש עשה לו... איכות!! |
רועי מסכים איתך בכול מה שאתה אומר!!!!!!!
תראה אורן פעם ראשונה כמו שרועי אמר על תשתגע תיקח את זה כמבחן ותעשה את הכי טוב שאתה יכול לעשות בסגנון שלך
ואז עם יאהבו אותך אתה כבר בפנים!!!! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זאת צריכה להיות בדיוק הגישה שלך
ברגע שיאהבו אותך אתה מסודר
אתה לא יכול להתפרע כשאף אחד לא מכיר אותך... יכולים לא לאהוב את זה
אתה יכול נגיד לתת דברים מוכרים... אבל ברמיקסים מפציצים
כמו לדוגמה
Ian Van Dahl
מה ששמים שלו בדיסקוטקים צ'יז לגמרי... אבל קח את הרמיקס שאלפא זון עשה לו, או את הרמיקס שפוש עשה לו... איכות!! |
בדיוק אחי... זה מה שחשבתי..... יש גם את
Fragma - Embrace Me (wippenberg remix)
חשבתי לדחוף את זה בסט איפשהו אם הוא יתאים.......
| quote: | Originally posted by itamarsan
רועי מסכים איתך בכול מה שאתה אומר!!!!!!!
תראה אורן פעם ראשונה כמו שרועי אמר על תשתגע תיקח את זה כמבחן ותעשה את הכי טוב שאתה יכול לעשות בסגנון שלך
ואז עם יאהבו אותך אתה כבר בפנים!!!! |
סבבה אחי. זה מה שאני יעשה...........
טוב אני אלך על הפלייליסט הזה, ואני אוסיף לו איזה 3 או 4 טראקים ואקליט......
יש למישהו הצעות לגבי מה להוסיף?
אני צריך הארד עם טאצ' מסחרי כזה......
ועוד משהו......... הטראק שאני פותח איתו... הוא בסדר?
יובל פשוט אומר שזה חזק מדי..... שאני אשים שם משהו לפניו? או להשאיר את זה ככה??? |
|
|
| DJ_Yuval |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
בדיוק אחי... זה מה שחשבתי..... יש גם את
Fragma - Embrace Me (wippenberg remix)
חשבתי לדחוף את זה בסט איפשהו אם הוא יתאים.......
סבבה אחי. זה מה שאני יעשה...........
טוב אני אלך על הפלייליסט הזה, ואני אוסיף לו איזה 3 או 4 טראקים ואקליט......
יש למישהו הצעות לגבי מה להוסיף?
אני צריך הארד עם טאצ' מסחרי כזה......
ועוד משהו......... הטראק שאני פותח איתו... הוא בסדר?
יובל פשוט אומר שזה חזק מדי..... שאני אשים שם משהו לפניו? או להשאיר את זה ככה??? |
כן תנגן
Phil Green - Tribal Trance
ואת הרמיקס של ארמין למוטורסיקל... חובה
ואחי אם אתה רוצה סט הארד חובה לך להתחיל עם זה
Digital Pressure - Aftershokk (Original Mix)
!!!
יאללה בהצלחה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
בדיוק אחי... זה מה שחשבתי..... יש גם את
Fragma - Embrace Me (wippenberg remix)
חשבתי לדחוף את זה בסט איפשהו אם הוא יתאים.......
סבבה אחי. זה מה שאני יעשה...........
טוב אני אלך על הפלייליסט הזה, ואני אוסיף לו איזה 3 או 4 טראקים ואקליט......
יש למישהו הצעות לגבי מה להוסיף?
אני צריך הארד עם טאצ' מסחרי כזה......
ועוד משהו......... הטראק שאני פותח איתו... הוא בסדר?
יובל פשוט אומר שזה חזק מדי..... שאני אשים שם משהו לפניו? או להשאיר את זה ככה??? |
אני אישית הייתי מחליף את הטראקליסט הזה לגמרי...
לדברים יותר מוכרים...
כי גם בתור טראנס אדיקטס לא כל הטראקים מוכרים... לפחות לא לי
ועצה אישית... תעיף את האנג'ל אוף דרקנס משם
יש לו את הווקאלים הכי לא קשורים בעולם... זה מזייף לגמרי ביחס לטראק!! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני אישית הייתי מחליף את הטראקליסט הזה לגמרי...
לדברים יותר מוכרים...
כי גם בתור טראנס אדיקטס לא כל הטראקים מוכרים... לפחות לא לי
ועצה אישית... תעיף את האנג'ל אוף דרקנס משם
יש לו את הווקאלים הכי לא קשורים בעולם... זה מזייף לגמרי ביחס לטראק!! |
ואללה......
אוקיי...... רשמתי את ההערה לגבי אנג'ל אוף דארקנס.....
ולגבי שאר הטראקים....... מה לשים במקום מה אחי?
תן הצעות...... |
|
|
| Flotser |
אני מרגיש קצת אדיוט......
אבל כל מקרה
bk - revolution (alphazone remix)
עדיין הולך ?
:toothless
אולי קטע ההארד טראנס מהאהובים עלי ביותר
וסתם חשבתי ,
אם תנגן טראקים של רוברט כמו שמישהו המליץ לך פה,
(גם לדעתי זה רעיון ממש טוב)
והוא יראה ששאתה מנגן את זה מדיסקים צרובים הוא לא קצת יכעס?
:) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Flotser
אני מרגיש קצת אדיוט......
אבל כל מקרה
bk - revolution (alphazone remix)
עדיין הולך ?
:toothless
אולי קטע ההארד טראנס מהאהובים עלי ביותר
וסתם חשבתי ,
אם תנגן טראקים של רוברט כמו שמישהו המליץ לך פה,
(גם לדעתי זה רעיון ממש טוב)
והוא יראה ששאתה מנגן את זה מדיסקים צרובים הוא לא קצת יכעס?
:) |
כן גם אני חשבתי על זה
אני עוד מתכוון לבקש חתימה אם אני רואה אותו אז זה קצת חוצפה
חחחחחחחחחח
ואגב
revolution
עדיין ותמיד יהיה טראק ענק!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
טוב אחים שלי הקלטתי את הסט!!!
הנה הפלייליסט ששמתי בסוף:
1. Martillo Vago - Por Que Non (plazmatek club mix)
2. Orion Voice - The Next Life
3. DJ Quicksilver - Equinoxe IV
4. Alex C feat. Yasmin K - Angel of Darkness (watergate remix)
5. DJ Chilli - Break Out (Release Me) (wavetrax remix)
6. DJ Steve L - All By Myself
7. Accuface - The Change
8. Ed Real & Mark Richardson - Sunshine on a Rainy Day
9. Alex Morph - Creatures (arc in the sky remix)
10. Blank & Jones - Desire (accuface remix)
כמו שאתם רואים, לא היה לי ממש כוח לשנות משהו.......
בכל מקרה, הסט יצא בדיוק 60 דקות.......
יש טיפה דיבולים פה ושם אבל חפיף....... ממילא אני הולך אח"כ לאופלן של בי יו ומקליט מחדש..... אם לא עושה את הסט לייב.......
קיצר, אני אמשיך לעדכן אותכם, ומי שרוצה את הסט ממני, שיבקש...... ואם מישהו פה יוכל לתרום איזה שרת טוב לשים את הסט עליו כדי שיהיה יותר מהר, אני אשמח :D |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
טוב אחים שלי הקלטתי את הסט!!!
הנה הפלייליסט ששמתי בסוף:
1. Martillo Vago - Por Que Non (plazmatek club mix)
2. Orion Voice - The Next Life
3. DJ Quicksilver - Equinoxe IV
4. Alex C feat. Yasmin K - Angel of Darkness (watergate remix)
5. DJ Chilli - Break Out (Release Me) (wavetrax remix)
6. DJ Steve L - All By Myself
7. Accuface - The Change
8. Ed Real & Mark Richardson - Sunshine on a Rainy Day
9. Alex Morph - Creatures (arc in the sky remix)
10. Blank & Jones - Desire (accuface remix)
כמו שאתם רואים, לא היה לי ממש כוח לשנות משהו.......
בכל מקרה, הסט יצא בדיוק 60 דקות.......
יש טיפה דיבולים פה ושם אבל חפיף....... ממילא אני הולך אח"כ לאופלן של בי יו ומקליט מחדש..... אם לא עושה את הסט לייב.......
קיצר, אני אמשיך לעדכן אותכם, ומי שרוצה את הסט ממני, שיבקש...... ואם מישהו פה יוכל לתרום איזה שרת טוב לשים את הסט עליו כדי שיהיה יותר מהר, אני אשמח :D |
ammmmmm itresting........
אני צריך לשמוע קודם.... |
|
|
| Gil Shwarts |
אחי
או שתתחיל עם
Prodigy - Voodoo People (Eskimo Rmx)
ותמשיך ממנו
או שתסגור עם
Prodigy - Voodoo People (Eskimo Rmx)
כי זה קטע אדיר!!!! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אחי
או שתתחיל עם
Prodigy - Voodoo People (Eskimo Rmx)
ותמשיך ממנו
או שתסגור עם
Prodigy - Voodoo People (Eskimo Rmx)
כי זה קטע אדיר!!!! |
אחשלו, זה לא קטע פסיי?
אני הלכתי על הארד וקלאב...... |
|
|
| Gil Shwarts |
זה לא משנה
הקטע הזה ישתלב רצח! |
|
|
|
|