return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
סט שלי ברדיו בי יו!!!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
itamarsan
אורן שתחזור מהירפ''א נדבר על זה....
ואני גם ממליץ לך לא לשים מוקרים ממש לא.... זה לא מה שיעשה את זה למאזינים
אני כפי שאני יודע אוהבים טראקים מקפיצים ועצבניים כאלו תלוי איזה סוג של סט אתה עושה
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by itamarsan
אורן שתחזור מהירפ''א נדבר על זה....
ואני גם ממליץ לך לא לשים מוקרים ממש לא.... זה לא מה שיעשה את זה למאזינים
אני כפי שאני יודע אוהבים טראקים מקפיצים ועצבניים כאלו תלוי איזה סוג של סט אתה עושה


מה למשל? תן דוגמאות......
HyPeRSoNiC
טוב אנשים החלטתי ללכת יותר לכיוון של ההארד\קלאב..... סגנון מקפיץ וקצת מסחרי......
הכנתי בינתיים פלייליסט של 9 טראקים... חשבתי שאולי אני ארשום אותם ואשמע את הדעה שלכם, ואם זה בסדר, אז להוסיף עוד כמה ולהקליט......
אז ככה:

1. Martillo Vago - Por Que Non (plazmatek club mix)
2. Orion Voice - The Next Life
3. DJ Quicksilver - Equinoxe IV
4. Alex C feat. Yasmin K - Angel of Darkness (watergate remix)
5. DJ Chilli - Break Out (Release Me) (wavetrax remix)
6. DJ Steve L - All By Myself
7. Accuface - The Change
8. Ed Real & Mark Richardson - Sunshine on a Rainy Day
9. Alex Morph - Creatures (arc in the sky remix)

ממש עכשיו ניסיתי למקסס את זה ולי זה נשמע נחמד ביותר
מה אתם אומרים?
אם יש לכם עצות, לגבי להוריד טראקים ולשים אחרים, או כל דבר אחר שיכול לשפר את הסט, אז בבקשה תכתבו.....
Flotser
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
טוב אנשים החלטתי ללכת יותר לכיוון של ההארד\קלאב..... סגנון מקפיץ וקצת מסחרי......
הכנתי בינתיים פלייליסט של 9 טראקים... חשבתי שאולי אני ארשום אותם ואשמע את הדעה שלכם, ואם זה בסדר, אז להוסיף עוד כמה ולהקליט......
אז ככה:

1. Martillo Vago - Por Que Non (plazmatek club mix)
2. Orion Voice - The Next Life
3. DJ Quicksilver - Equinoxe IV
4. Alex C feat. Yasmin K - Angel of Darkness (watergate remix)
5. DJ Chilli - Break Out (Release Me) (wavetrax remix)
6. DJ Steve L - All By Myself
7. Accuface - The Change
8. Ed Real & Mark Richardson - Sunshine on a Rainy Day
9. Alex Morph - Creatures (arc in the sky remix)

ממש עכשיו ניסיתי למקסס את זה ולי זה נשמע נחמד ביותר
מה אתם אומרים?
אם יש לכם עצות, לגבי להוריד טראקים ולשים אחרים, או כל דבר אחר שיכול לשפר את הסט, אז בבקשה תכתבו.....


:haha:
חודשיים שאני לא מעודכן ואני לא מכיר פה אפילו טראק אחד מהרישמה..
:nervous:
:wtf:
itamarsan
quote:
Originally posted by Flotser
:haha:
חודשיים שאני לא מעודכן ואני לא מכיר פה אפילו טראק אחד מהרישמה..
:nervous:
:wtf:

חחחחחחח קטעים איתך אחי!!!!!!
אמממ אורן זה נישמע לי מאוד טוב לפי דעתייייי
תנסה והשם איתךךךך
HyPeRSoNiC
נו יאללה תגיבו כבר!!!
אני רוצה כבר להתחיל להקליט!!!!
אני רוצה את הדעה שלכם!!!! אל תתעלמו מזה!!!
YuVaL
טוב שמע אחי

por que no
לפי דעתי זה טראק נורא חזק להתחיל איתו
אבל איך שאתה רוצה
לפי דעתי אתה צריך להוסיף שם דברים מוכרים יותר כמו
Joop - ACt Of God
Megara VS Dj lee - hold you hands up high..

דברים כאלה
Flotser
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
נו יאללה תגיבו כבר!!!
אני רוצה כבר להתחיל להקליט!!!!
אני רוצה את הדעה שלכם!!!! אל תתעלמו מזה!!!


אם אתה כל כך רוצה גם דעה שלי אז ככה.....
כמו שאמרתי אני לא מכיר את הטראקים האלה שרשמת,
אבל מהכרות מסויימת עם קצת מהאומנים שמה וממה שאמרת בעצמך שזה הארד וקצת מסחרי,
לדעתי זה לא טוב,
לדעתי זה סגנון חרוש מדי בארץ,

ושוב שמע זה החלטה שלך ולכל אחד יש את הטעם שלו,
ובסך הכל אתה זה שניצחת בתחרות הזאתי אז אתה יודע הכי טוב מה אתה מנגן הכי טוב,
אבל לדעתי האישית בלבד, מבחינת טראקים, אתה צריך להשמיע לאנשים איכות, דברים שעצוב לטראנסאדיקט כמוני וכמוך שההמון הטיפש פיספס,
דברים כמו

(שוב אני קצת לא מעודכן :) )

solarcoaster (greg murrey remix)
tears from the moon (tiesto mix)
as the rush comes (now the amazing armin mix!! :) )
beautiful things
hivver & hammer - 5 million miles
Emotional Rollercoaster (above & beyond)
וכו'....
דברים איכותיוום וזורמים עם סאונד איכותי ולא אותם סינטים מאוסים של הארד טראנס,
ושוב רק דעתי
ואפילו דברים קצת ממוסחרים אבל איכותיים כמו נגיד
after all,
beechbreaze..
:crazy:

יאללה שיהיה בהצלחה
Rising
after all
בגרסה של סטושי טומי...

תעלה עם קטעים שווים ומיוחדים לא סתם מסחרי
ואולי תתחנף קצת לרוברט עם קטעים שלו..
m.o.r.p.h._-_creatures(g_and_m_project_remix)
או
2_players-pitch_and_shela__jaron_inc_mix
ואולי תשים כמה קטעים של ישראלים
A_Force-Continental_Chaos
לדוגמא
שארמין ניגן אותו וזה יהיה להיט

בהצלחה...
ולא יודע לדעתי תתרחק מהארד..
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by Flotser
אבל לדעתי האישית בלבד, מבחינת טראקים, אתה צריך להשמיע לאנשים איכות, דברים שעצוב לטראנסאדיקט כמוני וכמוך שההמון הטיפש פיספס,
דברים כמו

solarcoaster (greg murrey remix)
tears from the moon (tiesto mix)
as the rush comes (now the amazing armin mix!! :) )
beautiful things
hivver & hammer - 5 million miles
Emotional Rollercoaster (above & beyond)

דברים איכותיוום וזורמים עם סאונד איכותי ולא אותם סינטים מאוסים של הארד טראנס.



WORDS!

אבל בכל מקרה אחי, תיהיה שלם עם כל החלטה שתיקח כדי שהיא תשקף את הסגנון האישי שלך, תנגן את מה שאתה אוהב...

בהצלחה!!

HyPeRSoNiC
תראו, אני מסכים עם כל מילה שלכם......
אבל ההוא מבי יו אמר לי ללכת יותר לכיוון של מה שהקהל שלהם אוהב....... שזה יותר בכיוון של הקלאב וההארד המסחריים.......

חשבתי שאולי כדאי לי קודם כל לתת לקהל משהו שהוא אוהב, כדי שיאהבו את זה וככה אני אתפוס קצת שם, ואח"כ והראות להם את הסגנון האישי שלי...

חוצמזה, הארד וקלאב הם 2 מהסגנונות שאני מתקלט גם ככה..... אז טכנית זה כן חלק מהסגנון שלי.......
חחחחחחחחחחחחח
אם אני אצבור שם אצלם, אז כל סט שלי יהיה סגנון חדש וגיוון חדש..... פעם אפליפטינג, פעם פסיי, פעם פרוגרסיב, פעם האוס.........
:D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
חשבתי שאולי כדאי לי קודם כל לתת לקהל משהו שהוא אוהב, כדי שיאהבו את זה וככה אני אתפוס קצת שם,


זאת צריכה להיות בדיוק הגישה שלך
ברגע שיאהבו אותך אתה מסודר
אתה לא יכול להתפרע כשאף אחד לא מכיר אותך... יכולים לא לאהוב את זה

אתה יכול נגיד לתת דברים מוכרים... אבל ברמיקסים מפציצים
כמו לדוגמה
Ian Van Dahl
מה ששמים שלו בדיסקוטקים צ'יז לגמרי... אבל קח את הרמיקס שאלפא זון עשה לו, או את הרמיקס שפוש עשה לו... איכות!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement