|
סט שלי ברדיו בי יו!!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| BaGo D Remixer |
| אחשלי גיבוררר המון מזל טובבבב תתן סט שיפתח להם תאוזניים ותודיע לכולנו לפני שזה משודר יאללה אוהב אותך אני זז |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by BaGo D Remixer
אחשלי גיבוררר המון מזל טובבבב תתן סט שיפתח להם תאוזניים ותודיע לכולנו לפני שזה משודר יאללה אוהב אותך אני זז |
חחחחח סבבה אחי
אבל אין לי מושג מה לשים בסט!!!!!
המפיק אמר לי לנסות לחשוב בכיוון של מקפיץ ומסחרי.......
אחד מהזוכים האחרים שאל "מה עם קלאב טראנס?" והוא אמר סבבה..... אני שאלתי "מה עם אפליפטינג?" והוא גם אמר סבבה.....
אבל.... אפליפטינג!? מסחרי!? ממתי????
אנשים, יש עצות?????? |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחח סבבה אחי
אבל אין לי מושג מה לשים בסט!!!!!
המפיק אמר לי לנסות לחשוב בכיוון של מקפיץ ומסחרי.......
אחד מהזוכים האחרים שאל "מה עם קלאב טראנס?" והוא אמר סבבה..... אני שאלתי "מה עם אפליפטינג?" והוא גם אמר סבבה.....
אבל.... אפליפטינג!? מסחרי!? ממתי????
אנשים, יש עצות?????? |
עזוב אותך מסחרי נעליים
נגד סטייל פוש, ראנק 1, דומונד.. וכו'
אתה יודע תרביץ אותה בסט מפציץ שום מסחרי
תן ייצוג יפה לפורום
;) |
|
|
| Vortex_SA |
| מזלט אחי... פשוט תן מה שאתה יודע, אין לך מה לשאול עצות... |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by YuVaL
עזוב אותך מסחרי נעליים
נגד סטייל פוש, ראנק 1, דומונד.. וכו'
אתה יודע תרביץ אותה בסט מפציץ שום מסחרי
תן ייצוג יפה לפורום
;) |
יובל דומונד זה האימא של המסחרי
חוץ מ
Lange Feat. The Morrighan - Follow Me [Dumonde Remix]
Dumonde - Never Look Back |
|
|
| YuVaL |
דומונד מסחרי??
תחזור למכור תותים בשק"ם גובניק שכמוך
:) |
|
|
| YuVaL |
| אולי הדוד מצד הסבתא הרחוקה כי לא נראה לי.. |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by YuVaL
עזוב אותך מסחרי נעליים
נגד סטייל פוש, ראנק 1, דומונד.. וכו'
אתה יודע תרביץ אותה בסט מפציץ שום מסחרי
תן ייצוג יפה לפורום
;) |
אחי תאמין לי שזה יגיע.... אם הסט הזה יקדם אותי איכשהו בעסק, תאמין לי שזה יגיע.... אני אשמיע רק איכות..... אבל בכל זאת... סט ראשון לרדיו.... וזה בי יו...... לא צריך משהו יותר לכיוון מה שהקהל אוהב???
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
מזלט אחי... פשוט תן מה שאתה יודע, אין לך מה לשאול עצות... |
אחי אני רק מחפש פה עצות לכיוון הכללי של הסגנון......
אני חשבתי לעשות סט אפליפטינג מקפיץ כזה..... משהו על הקוים של
Cern - The Message (northern mix)
Mike Shiver - Feelings
Sonorous - Protonic (Ronski Speed Remix)
וכדומה
השאלה היא אם זה יתאים לרדיו בי יו....... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אז מה אתם אומרים????
או שאולי כדאי לי ללכת יותר לכיוון של הקלאב\הארד????? |
|
|
| Flotser |
אני ממליץ ללכת על הקו של האיכות...
שכל טראק שתשמיע אנשים שבאמת אוהבים טראנס, יתלהבו ויגבירו את הווליום
סטייל
asot
כזה,
:) |
|
|
| Black-Dragon |
| אחי תן כמה טראקים עם וואקל טוב וכמה מלודיים יפים ואתה כובש אותם |
|
|
|
|