|
TA chatroom
|
View this Thread in Original format
| arno |
hoe kom ik in de ta chatroom? als ik op de link klik dan krijg ik een melding "het programma dat u nu gebruikt probeert het venster te sluiten, wilt u het venster sluiten ja/nee?"
En dan krijg ik 2 zwarte popup schermen waarvan eentje met een grijs vlak in het midden, dat blijft dan heel de tijd staan. |
|
|
| cyberia |
| wel bij mij lukt het altijd als ik den eerste keer 'nee' klik en den tweede keer 'ja' ,anders kunt g eook altij via het programme mirc gaan,en daar eje altij prijs:) |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by arno
hoe kom ik in de ta chatroom? als ik op de link klik dan krijg ik een melding "het programma dat u nu gebruikt probeert het venster te sluiten, wilt u het venster sluiten ja/nee?"
En dan krijg ik 2 zwarte popup schermen waarvan eentje met een grijs vlak in het midden, dat blijft dan heel de tijd staan. |
Dat grijze vak dat hoort zo, maar dan moet je wel verbonden worden...
Bij mij is het ooit mislukt omdat ik een verkeerde naam had. Ik deed nl. -=Wvg=-, maar die -==- die accepteert ie niet...Je mag bijvoorbeeld ook geen spaties die moet je vervangen door _ . Dit zou het probleem kunnen zijn en anders moet je het gewoon ff met MIRC proberen zoals Cyberia zegt...eje altijd prijs :p |
|
|
| arno |
| ik heb geen mirc en ik heb ook nergens mijn naam in moeten vullen. Ik probeer vanavond wel eerst op nee en dan op ja te drukken. |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by arno
ik heb geen mirc en ik heb ook nergens mijn naam in moeten vullen. Ik probeer vanavond wel eerst op nee en dan op ja te drukken. |
hm ja, tis te proberen...
maar vergeet niet dat het advies van een belg is :)
j/k |
|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
hm ja, tis te proberen...
maar vergeet niet dat het advies van een belg is :)
j/k |
LOL....:D |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
hm ja, tis te proberen...
maar vergeet niet dat het advies van een belg is :)
j/k |
hehe ,ik heb toch meedelijden met ulle ze :D:D:p j/k |
|
|
| New Wave |
Beste is toch dat je Mirc download.
Dan kom je der zo:
Star programma, eerste venster wegklikken, tweede venster je info invullen, OK klikken, in "status" vester helemaal onderaan witte balk type je
/server irc.tranceaddict.com
gaat ie je op de server zetten... bladiebladiebla
dan krijg je een nieuw venster in je Mirc met allemaal verschillende channels....
Typ je daat boven in dat kleine witte hokkie
#tranceaddict
click "enter"
en dan ben je der.......
Die link via TA.com is best klooie, die doet het vaak niet.
succes en de groeten |
|
|
| arno |
| ok tnx voor de uitleg, ik ga het dit weekend wel allemaal ff uitzoeken. |
|
|
| New Wave |
| NO problemo, kleine moeite. |
|
|
| arno |
| ok, volgens mij zit ik nu in die chatroom, maar niemand zegt er iets geloof ik. |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by arno
ok, volgens mij zit ik nu in die chatroom, maar niemand zegt er iets geloof ik. |
dat is in elk geval iets, nu moet je ze nog aan de praat zien te krijge :) |
|
|
|
|