|
MxStream is kut, klote, bagger, etc.... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| tango |
| quote: | Originally posted by moogwai
Op sommige plaatsen is kabel gewoon kloten.. in andere plaatsen weer super... Ik kan niet eens kiezen voor Kabel of ADSL.. zijn beide NIET beschikbaar hier :mad: 3 kb/s haal ik ook met m'n 56k modem :) triest ja :( |
Mjah, same here. zuigt zwaar die 56k.
Waar woon je ergens moogwai? ook ergens in een brabants boerendorp? :p
grtz,
TNG |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by raoel
3 Kb/s met kabel ???????????
Welke provider heb je dan ?????
Dies toch echt wel slecht.
Ik haal met chello toch relaxte snelheden en regelmatig zit ik zelfs tegen de 160 Kb/s tot 200 Kb/s. |
hehe bij @home is mijn record zo'n 550kb/sec (Napster) ik haal regelmatig snelheden van rond de 250kb/sec, wel relax dus. Standaard gaat het downloaden van een site al gauw 30kb/sec, af de server moet wel heel kut zijn, dan gaat die langzamer.
Ik zal wel in een snelle buurt zitten want toen ik nog een modem had (56k) haalde ik snelheden van maximaal 7kb/sec en meestal 5kb/sec |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by M5
M5 wil 100KB/s UPSTREAM!!!!:mad: :mad: |
Het schijnt dat je met ADSL (als het goed zou werken wat het dus niet doet) een snelle upload kan hebben. Bij kabel zit daar een begrenzer voor in het modem zodat dit max 16 Kb/s is (vaak gaat het wel iets sneller tot 25Kb/s maar het is begrenst) Met ADSL schijnt dat je een snelle upstream hebt (tenminste in belgie / geven de belgen even antwoord) maar in NL weet ik het niet.
Wil je een snelle upstream hebben dan moet je je geloof ik zelf aansluiten op de IP-server. Maar dat kost wel knaken. Als je dat doet kun je dus zelf als een soort van FTP draaien. Ik weet hier ook niet het fijne van. Maar dan zou je dus een oude PC daarvoor kunnen gebruiken met wat vrije schijfruimte.
Een maat van me gaat volgend jaar in enschede studeren. En als hij daar op de kampus komt gaat ie zelf als server draaien. Maar dan gaat dat via school en dan kost dat niks en het is SUPERSNEL!!!! Ik hoop dat ie dan ook als server wil draaien voor ons. Zodat wij naar hem kunnen uppen, maar dat moet ik nog een keer vragen:D Dan hoeven we niet meer met dat MYPLAY te zitten kutten. |
|
|
| -=WVG=- |
Ik heb net als Blik @Home en het werkt allemaal wel ok...
Het gaat meestal wel snel, maar dat komt vast ook omdat ik in een "klein durpke" woon waar weinig mensen kabel hebben :p |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Blik
hehe bij @home is mijn record zo'n 550kb/sec (Napster) ik haal regelmatig snelheden van rond de 250kb/sec, wel relax dus. Standaard gaat het downloaden van een site al gauw 30kb/sec, af de server moet wel heel kut zijn, dan gaat die langzamer.
Ik zal wel in een snelle buurt zitten want toen ik nog een modem had (56k) haalde ik snelheden van maximaal 7kb/sec en meestal 5kb/sec |
Dan kun je nagaan hoe kut chello is (en sommige andere providers van kabel helemaal) want ik zit nog in de beste regio van heel NL (voor chello dan)
Essent/@home rules big time.
Dat is over het hele land gewoon de snelste en ze zijn nog goedkoper ook dan b.v. chello
Maar ja idd het is toch wel relaxed hoor dat kabel.
Want ik ben met mijn snelheid toch ook wel tevreden, en vergeleken met mijn oude (tik tik zei de telefoon rekening:mad:) modem is het helemaal super !!!!! |
|
|
| DJ_Siesta |
gaaf hee, ik heb nu ook 200 mb ruimte op zo'n ftp van tu twenthe, egt relaxt, ik haal met downen daar 300 kb/s ik heb @home, m'n gemiddelde is 180/280 kb/s m'n record is 700 kb/s ik vind het superrelaxt, ik kan nu ook uppen met 80 kb (heel vaag) heb wat geklooit met die modem, ik denk dat ze strak wel bellen en ff een andere modem installeren
ik ben wel tevree met kabel, alleen die upload moet sneller |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by raoel
Dan kun je nagaan hoe kut chello is (en sommige andere providers van kabel helemaal) want ik zit nog in de beste regio van heel NL (voor chello dan)
|
*M5 in de aanval!!*
waarop baseer je dat??? dat jij in de beste regio van heel NL woont voor CHELLO??
we doen wel ff wedstrijdje om een uur of 20:00 :)...dan zullen we zien of je inderdaad in de beste regio woont!! ...heb je de modemtester van www.coax.nl? |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by M5
*M5 in de aanval!!*
waarop baseer je dat??? dat jij in de beste regio van heel NL woont voor CHELLO??
we doen wel ff wedstrijdje om een uur of 20:00 :)...dan zullen we zien of je inderdaad in de beste regio woont!! ...heb je de modemtester van www.coax.nl? |
Nou zo hebben ze het mij verteld.
Toen ze hier chello kwamen instaleren zei die knakker dat.
En ik heb wel eens van die onderzoeken op TV gezien (radar / consumenten bond) en daar werd dat ook gezecht.
Maar ja ik wil dat best testen :D:D:D
Lijkt me wel geinig.
Kan best dat jij inmiddels in een snellere regio zit???? |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by raoel
Nou zo hebben ze het mij verteld.
Toen ze hier chello kwamen instaleren zei die kankker dat.
En ik heb wel eens van die onderzoeken op TV gezien (radar / consumenten bond) en daar werd dat ook gezecht.
Maar ja ik wil dat best testen :D:D:D
Lijkt me wel geinig.
Kan best dat jij inmiddels in een snellere regio zit???? |
Noord-Brabant is wel een goeie regio hoor, de beste weet ik niet...
btw Waat is een "kankker"? :p |
|
|
| raoel |
Waar ligt hoevenlaken precies???
Want er staat ook zo'n landkaartje op die site.
Mijn regio is dus wel supergroen op dat kaartje
Maar zo te zien is het in de buurt van R'dam ook wel lekker ja :D:D:D
Daar ligt H'laken toch in de buurt. |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
gaaf hee, ik heb nu ook 200 mb ruimte op zo'n ftp van tu twenthe, egt relaxt, ik haal met downen daar 300 kb/s ik heb @home, m'n gemiddelde is 180/280 kb/s m'n record is 700 kb/s ik vind het superrelaxt, ik kan nu ook uppen met 80 kb (heel vaag) heb wat geklooit met die modem, ik denk dat ze strak wel bellen en ff een andere modem installeren
ik ben wel tevree met kabel, alleen die upload moet sneller |
Vertel ons eens hoe dat wij op die FTP komen :D:D:D
Graag
Maar ja waarschijnlijk doe je dat niet ???
Kunnen wij daar ook aan komen??
Hoe kom jij eraan??? |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
btw Waat is een "kankker"? :p |
Lees mijn post nog eens.
Ik zie niks fout staan, jij wel??? :D:D:D
lol |
|
|
|
|