|
MxStream is kut, klote, bagger, etc.... (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
| quote: | Originally posted by raoel
Dan hebben die 830 post (op dit moment) je al veel tikken gekost :D |
Mha.. ook veel op school gepost :)... en ik hoef die tikken gelukkig niet zelf te betalen... En ik doe al een tijdje over die 830 post.. sinds vorig jaar Oktober dacht ik.
| quote: | Originally posted by tango
Mjah, same here. zuigt zwaar die 56k.
Waar woon je ergens moogwai? ook ergens in een brabants boerendorp? :p
grtz,
TNG |
Yep.. ik woon ook in zo'n brabants boerendorp (Sambeek).. en jij? |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
OMG wie is er dronkuuuuuH!!! wooooT! |
Henkie, heb je weer iets te veel genuttigd vanmiddag ? :) |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Henkie, heb je weer iets te veel genuttigd vanmiddag ? :) |
Jaaaaaa PLATEN bier hehe :p
en lippen.... (bovenste) zoooo mooie ass he.... praccccchtig. |
|
|
| Henkie_henk |
Ik heb trouwens wel bijna die tent af moete breke ... ging zon mongool.. faithless insomnia remixen met hoe heet dat silicone wijf.. eeeh.. jackson nog wat.. janet ja... damn hey!
Op naar de verjaardag! |
|
|
| M5 |
ok beat this ...Raoul...
[StartDays] : 37071.8311084490688
[Version] : 2.03
[Datum] : 29-6-2001
[Tijd] : 19:56:47
[Plaats] : Hoevelaken
[Postcode] : 3871 AX
[Provincie] : Gelderland
[ModemType] : COM21
[Abonnement] : chello
[ProxyServer] : Disabled
[OS Version] : 4.90
[OS Build] : 3000
[OS Type] : Windows 95/98
[Number of Processors] : 1
[Processor Revision] : 0800
[Processor Level] : Pentium
[FTPList] : Retrieved
[ftp.chello.nl;35993] : 80.23 kb/s
[ftp.chello.nl;128614] : 135.61 kb/s
[ftp.chello.nl;128614] : 127.39 kb/s
[ftp.chello.nl;128614] : 143.32 kb/s
[ftp.chello.nl;128614] : 143.32 kb/s
[ftp.chello.nl;128614] : 135.61 kb/s
[ftp.chello.nl;Avg] : 137.05 kb/s
[ftp.chello.nl;3294464] : 169.43 kb/s
[ftp.chello.nl;35993] : 82.09 kb/s
[ftp.chello.nl;128614] : 135.61 kb/s
[ftp.chello.nl;128614] : 135.61 kb/s
[ftp.chello.nl;128614] : 127.39 kb/s
[ftp.chello.nl;128614] : 134.17 kb/s
[ftp.chello.nl;128614] : 127.39 kb/s
[ftp.chello.nl;Avg] : 132.04 kb/s
[ftp.chello.nl;3294464] : 171.86 kb/s
[IP nummer] : 213.46.91.***
[ModemTest128] : 91.3%
[ModemTestBig] : 100.0%
[FinishDays] : 37071.8317212962944 |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Jaaaaaa PLATEN bier hehe :p
en lippen.... (bovenste) zoooo mooie ass he.... praccccchtig. |
hahaha, "platen"...nee ik vind het maar nix :) Geef mij maar gewoon een blad bier
Waren die (bovenste) lippen van Lotte??! :p |
|
|
| Henkie_henk |
Jaaaa t ware de bovenste lippe.. lekker vrouwtje hoor.. volgende keer ff die vriendin haha.. dat zou ownage zijn.. hehe.. :p
Ja t bier smaakte best goed.. ik was alleen na biertje of 6 en 2 safaris alweer goed aangeschote.. dat slaap tekort.. die inspanning van school enzow hielp niet echt ofzow.. 4 uur slaap per nacht.. damn das weinig.. maar eigenlijk geen excuus om zo sissy te drinke Uiteraard gewoon doorgegaan..op den duur kon ik amper nog tongen maarja.. lol... *whatever*.. |
|
|
| DJ_Siesta |
oke nu ik
Modem test:
[StartDays] : 37071.8975880787008
[Version] : 2.03
[Datum] : 29-6-2001
[Tijd] : 21:32:31
[Plaats] : Joure
[Postcode] : 8501 JZ
[Provincie] : Friesland
[ModemType] : COM21
[Abonnement] : Andere Provider
[ProxyServer] : Disabled
[OS Version] : 4.10
[OS Build] : 2222
[OS Type] : Windows 95/98
[Number of Processors] : 1
[Processor Revision] : 0403
[Processor Level] : Pentium
[FTPList] : Retrieved
[ftp.chello.nl;35993] : 120.97 kb/s
[ftp.chello.nl;128614] : 163.79 kb/s
[ftp.chello.nl;128614] : 143.32 kb/s
[ftp.chello.nl;128614] : 177.63 kb/s
[ftp.chello.nl;128614] : 175.17 kb/s
[ftp.chello.nl;128614] : 175.17 kb/s
[ftp.chello.nl;Avg] : 167.01 kb/s
[ftp.chello.nl;3294464] : 208.61 kb/s
[ftp.chello.nl;35993] : 180.23 kb/s
[ftp.chello.nl;128614] : 135.61 kb/s
[ftp.chello.nl;128614] : 163.79 kb/s
[ftp.chello.nl;128614] : 177.63 kb/s
[ftp.chello.nl;128614] : 163.79 kb/s
[ftp.chello.nl;128614] : 163.79 kb/s
[ftp.chello.nl;Avg] : 160.92 kb/s
[ftp.chello.nl;3294464] : 223.48 kb/s
[IP nummer] : 213.51.113.135
[ModemTest128] : 100.0%
[ModemTestBig] : 100.0%
[FinishDays] : 37071.8981055555584 |
|
|
| M5 |
netjes!! doe ik je niet na...
nu Raoul nog....daar wil ik zeker ff van winnen !! die heeft tenminste ook chello ...tegenjou kan ik niet op :( |
|
|
| -=WVG=- |
Zozo een ware competitie hier...
Zou Raoel zich nog durven te vertonen en een poging te wagen het beste resultaat op het scorebord te zetten...We wachten in volle spanning af. Tot nu toe is het duidelijk DJ_Siesta aan kop gaat na een schitterende test...De tweede plaats word ingenomen door M5, die duidelijk minder, maar toch zeker naar behoren heeft gepresteerd...Zouden er spontaan nog meer kandidaten komen die zich aanmelden en zo meedingen naar die schitterende hoofdprijs ? (Gaston, wat zijn de prijzen??!) We gaan afwachten en tot zover Hugo Walker vanuit deze kolkende "TrancEaddict Arena"...
Ok nix te danken voor het live-commentaar :) |
|
|
| DJ_Siesta |
| ik ben wel tevreden met @home, alleen die ing upload, gelukkig heeft @home nooit storingen, alleen snachts soms, maarjah dan lig ik meestal te pitten |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | | Zou Raoel zich nog durven te vertonen en een poging te wagen het beste resultaat op het scorebord te zetten...We wachten in volle spanning af. Tot nu toe is het duidelijk DJ_Siesta aan kop gaat na een schitterende test...De tweede plaats word ingenomen door M5, die duidelijk minder, maar toch zeker naar behoren heeft gepresteerd...Zouden er spontaan nog meer kandidaten komen die zich aanmelden en zo meedingen naar die schitterende hoofdprijs ? (Gaston, wat zijn de prijzen??!) We gaan afwachten en tot zover Hugo Walker vanuit deze kolkende "TrancEaddict Arena"... |
lol :-), |
|
|
|
|