return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
MxStream is kut, klote, bagger, etc.... (pg. 3)
View this Thread in Original format
-=WVG=-
quote:
Originally posted by raoel


Lees mijn post nog eens.
Ik zie niks fout staan, jij wel??? :D:D:D

lol


ok dan is het goed :) (mijn quote is bewijs btw)

Ik dacht dat het een combinatie van een "kakker" en "k*nker" was :p
raoel
quote:
Originally posted by -=WVG=-


ok dan is het goed :) (mijn quote is bewijs btw)



Ja da was wel jammer dat ik dat niet kon edit-ten :D:D:D



quote:
Originally posted by -=WVG=-

Ik dacht dat het een combinatie van een "kakker" en "k*nker" was :p



Zou kunnen
Maar dat was het niet
Bedankt voor de tip
DJ_Siesta
quote:
Vertel ons eens hoe dat wij op die FTP komen
Graag
Maar ja waarschijnlijk doe je dat niet ???

Kunnen wij daar ook aan komen??
Hoe kom jij eraan???


ik kom er aan via een vriend, net zoals jij volgend jaar, ik gebruik 200 mb, voor m'n site, http://trancelover.x1.nl hij heeft z'n pc meestal wel aan staan, dus wel keirelaxt.

als je een x een gaaf nummer hep ofzo kan je hem wel uppen, dan geef ik je de gegevens wel
Henkie_henk
Neej neej chello is beter man!! kabel ligt er nu al een hele dag af.. Godsgeschenk.. hierdoor heb ik gewoon me recht geleerd :p
Dj Lex
Nou idd Chello is wel lekker met max van 200 kb/s ongeveer, maa veel storingen
M5
quote:
Originally posted by raoel
Waar ligt hoevenlaken precies???
Want er staat ook zo'n landkaartje op die site.

Mijn regio is dus wel supergroen op dat kaartje

Maar zo te zien is het in de buurt van R'dam ook wel lekker ja :D:D:D
Daar ligt H'laken toch in de buurt.


hoevelaken ligt in regio NIJKERK...op dat kaartje....

maare ik post vanavond wel ff mijn resultaten van een uur of 2030 ofzo ....als jij dat nu ook ff doet :)
raoel
quote:
Originally posted by M5


hoevelaken ligt in regio NIJKERK...op dat kaartje....

maare ik post vanavond wel ff mijn resultaten van een uur of 2030 ofzo ....als jij dat nu ook ff doet :)


Vanavond om 20:30 ga ik mezelf zat zuipen op een MEGA vet examenfeest van een hoop vrienden van me. Genaamt GINPULZ (beetje dialect / gin = geen / geen impulz = ginpulz :D / want morgen zou het eigenlijk IMPULZ zijn en dat zou bij ons een dorp verderop gehouden worden)

Ze hebben de lokale discotheek afgehuurd en dan is het voor f 17,50 entree hijsen maar:D. Daar komen weer een hoop DJ's uit de buurt die allemaal van een flinke beat houden.
Met andere woorden:
HET WORDT GEWOON MEGA VET STOEMPEN

Ik weet niet of je ooit van discotheek de SHAFT uit lommel(belgie) hebt gehoord???
Maar een DJ die daar ook veel draait / DJ De Wit heet ie geloof ik / komt dus ook. En die jongen draait zo snoei hard.

Een van de belgen op dit forum heeft een avatar van de SHAFT. post ff hoe dat het er daar altijd aan toe gaat. En hoe dat De wit draait.

Maar ik heb dat ding gedownload van coax.nl en toen ik dat gister teste kwam mijn linker ding op 82% en de rechter op 100% en ik heb een terayon modem (of zoiets)
Maar ik wil dat wel een andere keer testen.
M5
veel plezier vanavond !!!

ik post hem wel ff vanavond...en dan doe jij de test morgen maar ofzo :)
-=WVG=-
quote:
Originally posted by raoel


Vanavond om 20:30 ga ik mezelf zat zuipen op een MEGA vet examenfeest van een hoop vrienden van me. Genaamt GINPULZ (beetje dialect / gin = geen / geen impulz = ginpulz :D / want morgen zou het eigenlijk IMPULZ zijn en dat zou bij ons een dorp verderop gehouden worden)



haha, die naam krijgt van mij een nominatie voor de orginaliteitsprijs :)
raoel
quote:
Originally posted by -=WVG=-


haha, die naam krijgt van mij een nominatie voor de orginaliteitsprijs :)


Wij als brabantse boeren zijn nog niet zo dom.

WVG is toch ook brabander ?????
Den Bosch

Maar iedereen hier in de buurt vindt het superkut dat impulz niet door gaat, en zo is er weer een soort van protest aktie tegen de gemeente eersel.
Want de jeugd hier is echt pissed. Tis dit weekend kermis in eersel en ik ben benieuwt of ze het gemeente huis onder gaan gooien met eieren en tomaten :D:D:D:D

Blik
quote:
Originally posted by raoel


Wij als brabantse boeren zijn nog niet zo dom.

WVG is toch ook brabander ?????
Den Bosch

Maar iedereen hier in de buurt vindt het superkut dat impulz niet door gaat, en zo is er weer een soort van protest aktie tegen de gemeente eersel.
Want de jeugd hier is echt pissed. Tis dit weekend kermis in eersel en ik ben benieuwt of ze het gemeente huis onder gaan gooien met eieren en tomaten :D:D:D:D


neenee, WVG is uit Den Dungen, gaat alleen altijd uit in Den Bosch

Zou wel lachen zijn als het gemeentetehuis word bekogeld, maar ik denk dt het averechts gaat werken, dat er dan nooit meer een feest zo groot als Impulz gehouden mag worden op het E3-Strand
Henkie_henk
OMG wie is er dronkuuuuuH!!! wooooT!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement