|
MxStream is kut, klote, bagger, etc.... (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| M5 |
| ik wacht met smart op andere resultaten!!!! |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by M5
ik wacht met smart op andere resultaten!!!! |
kun je ook van die leuke testjes doen met @home, ik versla jullie allemaal.........
(leuk live-commentaat WVG) |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | | kun je ook van die leuke testjes doen met @home, ik versla jullie allemaal......... |
oke we will see blik, ik heb ook @home, ik ben benewd, ik ga vanavond om half 11 nog een x die test doen, kijken wat ik dan haal |
|
|
| Blik |
| ik wil weten hoe je dat kunt doen bij @home...... |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Blik
ik wil weten hoe je dat kunt doen bij @home...... |
Ja, ik ook, want dat Chello-ding zal vast alleen voor Chello zijn en niet voor @home :) |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by M5
ik wacht met smart op andere resultaten!!!! |
Ha.. maar ik heb de langzaamste verbinding :D
Iemand hier met een 33k modem (anders heb ik zeker gewonnen) ? |
|
|
| raoel |
Hoe kan ik dat lijstje posten???
Ik had net niet zo snel als M5 :(
Maar het scheelde niet veel.
Maar misschien dat het de volgende keer wel sneler :D
Maar dan doe ik dat morgen.
Ga nu lekker kermis houwuh.
En die party van gister GINPULZ was echt megaphat
STOEMPUUUHH
omg niet meer normaal.
DJ de wit heerst!!!!!!!!
Komt de burgemeester van eersel binnen en het eindhovens dagblad had ook foto's genomen, maar dat herinner ik me niet zo goed meer :D:D:D
Da wijf was uitgenodigt :p zodat ze kon zien hoe goed de sfeer op impulz had kunnen zijn!!!!!!!!!!! |
|
|
| Henkie_henk |
Hey julie lullen toch steeds over je kabel snelheid enzow.. van die upc chello tests toch>?>>
Als t dan erg langzaam is krijg je geld terug ofzow...
Is het dan geen goed idee om dik te gaan downloaden zo de helft van je bandbreedte weg te sjaken en dan die test te doen... krijgen ze ook leuke test results en heb jij weer 3 safarie in je zak :D |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | | ik wil weten hoe je dat kunt doen bij @home...... |
das niet zo moeilijk denk ik, ik heb gewoon dat ding gedownload, en die test uitgevoerd gewoon http://www.coax.nl/modemtester/files/modemtester.zip
daar dl'n en dan unzippen, en die modem test doen, er komt een .txt bestandje in je zip dir
suc6 ermee |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
das niet zo moeilijk denk ik, ik heb gewoon dat ding gedownload, en die test uitgevoerd gewoon http://www.coax.nl/modemtester/files/modemtester.zip
daar dl'n en dan unzippen, en die modem test doen, er komt een .txt bestandje in je zip dir
suc6 ermee |
Heb ik geprobeerd maar het lukte niet...Nah ja, lig er niet wakker van dat ik de snelheden niet weet :) |
|
|
| DJ_Siesta |
wat vaag, hier werkt het wel ::cool:
tsal mij ook een worst wezen, downstream is snel genoeg hier |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by raoel
Hoe kan ik dat lijstje posten???
|
in de directory waar je je modemtester.exe hebt staan wordt automatisch teksbestandje aangemaakt met resultaten.....copy&paste dus |
|
|
|
|